Termijn echo's

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Draaikont, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hallo allemaal,

Ik ben een beetje nieuwsgierig naar jullie ervaringen!
    Wie is er bij de termijn echo vooruit of achteruit geplaats of klopte het precies.
    Ik ben met de eerste echo 7 weken en 3 dagen zwanger.
    Nu zou het volgens mijn eigen berekeningen zo kunnen zijn dat het alleen 7 weken is.
    Maar ik hoop natuurlijk wel een hartje te kunnen zien.
    Dus ben benieuwd of jullie berekeningen klopte en hoe vroeg jullie de echo hadden.

2. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat ik 7 weken was toen ik mijn eerste echo kreeg, maar bleek toen 8,5 week te zijn, wat echt onmogelijk zou moeten zijn haha. Nu inmiddels 20 weken en ik ben nog steeds niets teruggezet en hij is helemaal goed gekeurd

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wauw! Kijk daar hoop ik stiekem ook op :) zolang ik maar niet veel korter zwanger ben dan dat ik dacht.

4. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    674
    43
    28
    Vrouw
    Met de eerste echo was ik 8 weken en 1 dag, wat volgens mijn eigen berekening wat aan de lange kant was. Met de termijnecho die dan precies met 11 weken had moeten zijn, ben ik teruggezet naar 10.3, 5 dagen korter zwanger dus. Dit klopte precies met wat ik zelf dacht. Toen bij de echo voor de combitest met 12.4 dachten ze vervolgens toch weer 3 dagen verder en zo blijf je af en toe wat aan het schommelen. Zolang het binnen een marge van ik geloof een week is, is er niets aan de hand!

5. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik had de eerste echo met 7+5, wat volgens hun op 8+2 was.
    precies 3 weken later Termijnecho gehad en kwam precies uit op 10+5. Had ook niet anders verwacht omdat m'n ei op cd 19 was ipv cd 14

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb nu mijn eerste echo gehad en toen zeiden ze dat ik 4 dagen minder lang zwanger was dan dat ik dacht. Maar ik vond het termijn wat ik in gedachten had al kort. Als ze gelijk hebben dan zou dat spul wel erg lang overleven. En dan zou ik al voor de 3 weken zs positief hebben getest. Ik heb namelijk 5 dagen voor mijn nod positief getest.

Zover ik weet is de termijn echo eigenlijk de tweede echo.

Aangezien je nu al weet dat je zwanger bent zal je vast een hartje te zien krijgen.

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    volgens de termijnecho ben ik 3 dagen verder dan mijn eigen berekening.
    het is maar een klein beetje maar ik hou me toch aan mijn eigen berekening vast omdat ik weet welke datum ervoor gezorgd heeft dat ik zwanger werd.
    ik had de eerste echo op 11 weken.
    de vk's hier doen ze het liefst na 10 weken pas omdat ze dan een duidelijker beeld kunnen krijgen over het termijn zeggen ze

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Met de vroege echo kwam mijn eigen berekening overheen. 7+1 weken.
    Met de termijnecho ben ik 3 dagen vooruit gezet. Dacht toen 10+2 te zijn maar werd dus 10+5.

9. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Ben een week later gezet. Maar dat komt precies overeen met mijn eigen cyclus. De anticonceptie cyclus liep een week voor omdat ik 1 week eerder mn stopweek heb gedaan die maand.
    Doordat die week verzet is, heb ik nu een aantekening dat ik onregelmative cyclus heb. Maar ik heb al vanaf mn 14e dat ik elke 4e zondag ongesteld wordt (zonder ac)

Deel Deze Pagina