Dag dames, Ik wil gewoon even van me afschrijven. Ik heb vanmiddag om 13:50 uur m'n eerste echo en ben zo ontzettend zenuwachtig. Slaap al dagen slecht en droom er heel veel rare dingen over. Loop de hele ochtend al te trillen. Heb de laatste jaren zoveel shit meegemaakt dat ik soms denk: dit zal ook wel weer niet goed gaan. Weet dat ik niet zo moet denken, maar bah, wat voel ik me ff naar. Weet zeker dat ik gelijk kan ontspannen als ik het hartje hoor (dat is m'n grootste angst, dat 'ie niet klopt). Zo, hopelijk kan ik het nu een beetje loslaten nu ik het hier van me af geschreven heb!
Leuk! Voor je het weet valt de stress van je af inderdaad. Je gaat je kindje voor het eerst zien Veel plezier!
Hoi Soeee, Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb morgen de eerste echo en hoop dan ook dat vandaag snel voorbij is. Ppppffff wat een spanning! Die angst over het hartje, die heb ik dus ook! Veel plezier vanmiddag bij je echo!
Thanks ladies! Pauwlien, denk dat heel veel vrouwen die spanning wel hebben, maar toch voelt het alsof je de enige bent ofzo. Komt ook doordat ik hier wel eens lees over een missed abortion enzo. Dan denk ik: oh dat heb ik vast ook! Pfff, stomme hormonen (die geven we immers overal de schuld van, niet dan? ) Jij veel plezier morgen bij je echo! Ik laat hier nog wel ff weten hoe het was.
Hi dames, Wilde ff laten weten hoe m'n echo geweest is. Alles is helemaal goed (voor zover je dat nu kunt zien, alles zat eraan in ieder geval), beeb was heel beweeglijk en had een mooi kloppend hartje Ben drie daagjes teruggezet, dus zit nu op 10 weken Hierbij een foto van m'n echo!
Hihi, thanks ladies Ben er ook wel blij mee. Assistente zei dat het een vaginale echo werd omdat er met 10 weken nog niet veel te zien is via de buik, maar ik zei dat ik het toch graag via de buik wilde proberen. Nou, je ziet het, er is al genoeg te zien In ieder geval wel wat ik wilde zien
Thanks Melanie! Zie dat jullie jongste ook nog piepjong is, leuk! Gefeliciteerd nog Fijne zwangerschap gehad? Ik ben totaal niet misselijk geweest (hoop dat dat ook niet meer komt), dus ik mag tot nu toe eigenlijk niet klagen Ben zo moe nu, niet van het zwanger zijn, maar van die last die er nu fftjes van m'n schouders is gevallen. Super lieve VK ook, dat is wel prettig, dat je je er ook fijn voelt Charise, oh dat ligt inderdaad dicht bij elkaar Ach, het blijft altijd een schatting, maar vind 10 wel mooi, hihi. Drie daagjes terug gezet worden is niet zo'n ramp
Super. Ik had echo ook vandaag. Ben eigenlijk vrij nuchter maar was ook wel zenuwachtig toen ik daar eenmaal was. En het zien en hartje horen is wel heel bijzonder!