Ik heb vandaag mijn 2e echo gehad. Vorige week tijdens mijn eerste echo (nav bloeding) was er alleen een knipperend vruchtje met dooierzakje te zien. Echter vandaag was er naast het vruchtje nog een bolletje te zien. Helemaal rond en compleet los van het vruchtje. Moet nu over 2 weken weer een echo laten maken, maar weet iemand wast dit kan zijn?
Dit is mijn echo, het lijkt er ook niet echt vast aan te zitten. Bij mij zeiden ze dat dat het dooierzakje is. Als ik bij google afbeeldingen kijk zit het dooierzakje ook niet altijd tegen het vruchtje aan.
Yep. Dooierzakje. Niets aan de hand die zorgt voor de voedingsstoffen wanneer je nog geen placenta hebt. Dat ze dat niet even uitgelegd hebben...?
Dank voor jullie reacties, maar t was het dooierzakje niet! Op de ene echo het vruchtje met navelstreng en dooierzakje. Op de andere echo zie je vaag een contour... Dat is het bolletje... Vreemd toch?
Ik denk nog steeds dat het het dooierzakje is Kijk maar op google bij verschillende echo's. Bij de een ligt die naast de beeb en bij de andere ligt hij hoger!