Hoi meiden, Volgende week heb ik een afspraak staan bij een pretecho bureau voor een termijn bepaling. Ik heb al twee echo's achter de rug maar moet nu 4 weken wachten op de 12 weken echo. Dat vind ik iets te lang .. Nu is het het zo dat ik een sterk naar achter gekantelde baarmoeder heb en dat tot op heden alleen inwendige echo's gemaakt konden worden. Dat doen ze niet bij dat bureau... Mijn vraag is dus : zijn er mensen zijn die met 9+ weken een succesvolle uitwendige echo hebben gehad, ondanks een naar achter gekantelde baarmoeder!!?? Groetjes Eleni
hoi meid ik heb nog nooit een pretecho met 9 weken laten maken bij ons in het zh doen ze tot 10 weken de echo's inwendig en daarna uitwendig mijn baarmoeder ligt ook niet goed... maar ze kunnen het uitwendig wel goed zien dus ik weet het ook niet meid misschien het echobureau even bellen?
Mijn bm is ook naar achteren gekanteld en ik heb een pretecho laten maken met 10 weken. Dat ging prima. Het beeld was wel iets minder,(waarschijnlijk door mijn darmen die in de weg lagen en dus niet door de bm) maar dat maakte me niets uit
Hoi Caruli, Bedankt voor je antwoord!! Het is ook niet echt een pret echo ... maar meer een termijn bepaling. Het bureau zegt dat als ze het niet kunnen zien ik 2 weken later terug kan komen! Ben wel blij te lezen dat ze het bij jou wel uitwendig hebben kunnen zien! Ben ook zwanger van een tweeling dus misschien komt hij wel wat eerder omhoog, mijn baarmoeder? Fijn te lezen dat het zo goed bij jou gaat meis Liefs Eleni
@ Uk80: Oohw, dus het kan wel! Misschien ook maar met een volle blaas gaan! Het maakt mij ook niet zo uit of ik het wel of niet heel goed kan zien, ik hoef alleen maar bevestiging dat het goed gaat met de twee kleintjes!!
Bij een uitwendige echo is een volle blaas wel makkelijker ja Dan komt je bm wat omhoog! Ik hoop voor je dat je twee ukkies het goed maken.
Een tweeling!! Wauw gefeliciteerd! IK heb ook een sterk naar achteren gekantelde baarmoeder en heb weleens een echo gehad bij 10 weken. Eerst zagen ze het niet goed, maar nadat ik 4 glazen water naar achteren heb geslagen hadden ze goed beeld. Heel veel water drinken dus!
Voor de mensen die het nog willen weten! Een uitwendige echo met 9 weken kan ook als je een gekantelde baarmoeder hebt!! Ik ben gisteren geweest en de twee beebjes waren heel goed te zien!! Iedereen, bedankt voor jullie berichtjes!
Hartstikke leuk! Gefeliciteerd met je 2 kleine kindertjes in wording edit: heb op je site even de echo's bekeken en wat ziet dat er toch leuk uit, 2 van die kleintjes...
haha, je ik vind het er ook leuk uitzien!! Heel apart.. heb ze nu ook zien bewegen en de hartjes gehoord en nog heb ik moeite met geloven dat het er 2 zijn!! Owh, en Dankjewel!!