Fantastisch!! Heerlijk om dit goede nieuws te lezen! Morgen zijn wij aan de beurt..je snapt hoe gespannen we zullen zijn..alles zegt; het gaat hartstikke goed,maar wat een mk allemaal niet met je doet.. Geniet ervan!! Gonny en beeb..
jippie!! Kom net thuis van mijn werk en denk meteen even kijken hoe je echo was. GEFELICITEERD geniet ervan meid!!
JOEPIE! Gefeli! Mijnes was ook helemaal goed Ik ben precies 9 weken en 4 dagen, dus ik had goed gerekend. hartje gehoord en alles. Leuk he. Iedereen nog bedankt voor het duimen
Hey meiden allebei van harte gefeliciteerd en ik ben heel blij dat jullie beide zo een mooie echo hadden vandaag .
Kom net binnen en gelijk ff hier spieken....super meiden ! Das goed nieuws, van harte gefeliciteerd allebei met jullie mooie echo
heyy gefeliciteerd meiden! ik ben ook opgelucht, mijn echo van vanmiddag was ook goed! hartje zien kloppen ben alleen geen 9 week maar 7 week. maar we zijn blij en opgelucht. geniet allemaal!
gefeliciteerd meiden met jullie goede echo`s, fijn dat het bij iedereen goed is gegaan, geniet lekker van jullie zwangerschap!
Ook ik had op 6 januari een heel mooie echo, je zag ook al dat het minimensje bewegingkjes maakte, hartje klopte mooi en ook bij mij klopte de telling. ben helemaal in mijn nopjes allemaal gefeliciteerd met jullie mooie echo.....