Ik heb vandaag de eerste echo. Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 7 weken zwanger. Ik ben zooo bang dat er geen hartje te horen is. Ik heb hiervoor een miskraam gehad dus kan nog niet echt genieten van deze zwangerschap. Ben erg zenuwachtig!!!
o hier nog een! vandaag eerste echo en ben volgens berekeningen 7+4.. ga kapot van de zenuwen, heb de hele dag niet kunnen slapen haha straks zijn het er drie! of geeneen, vreselijk! hoe laat heb jij je echo? dan zal ik voor je duimen!
ik droomde dat ik ter plekke een miskraam kreeg... Echt te erg die zenuwen! Ik ga zo weg, heb hem om 10 uur... Succes strak meid!
Ja een kloppend hartje gezien! Ben nu 7 weken zwanger! Toch vind ik t nog erg spannend en ben ik nog steeds bang dat tmis gaat. Over vier weken de tweede echo! Kan niet wachten!
Hallo, Gefeliciteerd probeer inderdaad van je kindje te genieten, ik heb vandaag ook de eerste echo gehad nadat ik vannacht een bloeding had gehad. En ook bij mij klopte het hartje!! Ik was zelfs verder als ik dacht i.p.v. 7 weken ben ik er 9! Nogmaals geniet ervan!!!