hoi allemaal Ik heb een vraagje Op mijn papieren van de termijn echo staat dat ik 16-10-2018 ben uitgerekend,maar er staat ook dat ik 11w en 6 dagen zwanger was. Eerst was de uitgerekende datum 22-10-2018 Wanneer ik ga rekenen en bv op de app uitgerekende datum datum 16-10-2018 invoer staat er dat ik een week korter zwanger ben!? Wie kan mij helpen,zie ik het verkeerd? Hoelang ben ik nu zwanger haha? Alvast bedankt voor het mee denken/kijken.
ik zie idd beide data staan. durf het niet te zeggen maar ook je BSN staat er en die kan je beter even weghalen
Er staat dat de echo uit kwam op een zw duur van 11+6 weken zwanger en je nu 16-10 bent uitgerekend en dat je zwsduur voor deze echo op 10+6 was gezet met een datum van 22-10 (dus adhvd echo 1 week langer zwanger dan eerder berekend). Had je al eerder een echo gehad? Hoe is je zwsduur bepaald?? Hoe lang waren je cycli?
Er is een meting verkeerd gegaan en ik denk die van 10-3. Als jij op 10-3 namelijk 7+5 was, dan ben je 16 dagen verder (26-3), dus geen 10+6, geen 11+6, maar exact 10 weken zwanger. Wanneer was je nod, weet je ook wanneer je eisprong was? Wanneer had je een zwtest met gelijke strepen?
Ik weet wel dat mijn laatste menstruatie 15-01 was en ik zeker 8 dagen voor mijn nod een duidelijke test had. Als ik uitga van 15 Jan dan zou ik idd 22-10 uitgerekend zijn....
8 dagen voor je nod (dus op 6 dpo)een duidelijke test is onmogelijk!! Oooh dan was je eisprong dus echt veel eerder. Maar dan is de eerste echo niet goed gegaan En gezien de metingen was je op 26-3 dus 10+6 weken en vandaag exact 13 weken
Ja ik teste echt heel vroeg positief Oké even voor de duidelijkheid haha ik ben nu dus 13 weken zwanger? Bedankt je hebt me echt geholpen!
De melding van 16-10 was nog gebaseerd op je eerste echo die ze dus te groot gemeten hebben Vandaar de verwarring in data