zo spannend, eindelijk is het zover! vandaag de eerste echo. nog een paar uurtjes wachten en hopelijk krijg ik dan te zien dat er echt wat zit
heej, veel plezier, ik had mn eerste echo pas bij 20 weken, dus toen was er al heel veel te zien, maar dit zal vast ook erg leuk zijn, laat maar ff weten hoe het ging, groetjes
Wat gaaf!!! Spannend hoor hihi!!! Hele veel plezier en geniet lekker van het zien van je kleintje!!!!!!
hihi, ik laat het jullie straks allemaal weten, ik sta nu al startklaar, maar moet toch nog een uurtje wachten, anders ben ik wel erg vroeg daar.
nou het was geweldig! ten eerste een hele aardige vk, die alle tijd nam om het kindje goed te bekijken. alles heeft ze me laten zien, de armpjes, beentjes, kaakjes en oogkasjes, echt heel leuk. ik heb er zeker wel een kwartier of langer gelegen, en toen heeft ze nog een hele tijd geprobeerd om een zo mooi mogelijke foto te maken. maar onze beeb was eigenwijs en ging met zijn billen richting ons liggen. wel leuk, want eerst was die superbeweeglijk, tot de foto kwam haha maar ben wel blij dat alles er goed uit zag. en bij de ene meting was ik 10 wk en 4dgn, en bij de andere 3dgn. maar de uitgerekende datum blijft op 31 dec.
Ow, wat goed zeg. Ik moet nog 8 daagjes wachten!! Ik kan me er nog niks bij voorstellen, wat ik straks ga zien. Pas jij trouwens nog in je kleding? Ik heb normaal maat 36 en ik pas nu amper meer in maat 40. Gelukkig is het wel allemaal buik en ben ik maar 1 kilo aangekomen. Ik loop inmiddels dan ook maar in een positiebroek.
hoi daphne, het is echt geweldig, ik kon vanacht amper in slaap komen. nog een paar dagen wachten en dan is het voor jou ook zover. ik pas nog wel in mijn kleding, ik heb maatje 34, maar savonds is alles wel wat voller. door het snoepen ben ik denk ik wel 2 kilo aangekomen. zo lang het kan hou ik mijn gewone kleding aan.