Inbakeren tijdens voeden, welke doek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door A1988, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Onze meid is nu ruim 3 weken oud en we geven haar bv (zowel afgekolfde melk als direct aan de borst). Nu drinkt ze 10-15 min redelijk en daarna wordt ze erg onrustig en begint ze enorm met haar armpjes te maaien.nop advies van het CB zijn we sinds gisteren begonnen met inbakeren met een hydrofielluier. Een wereld van verschil!
    Nu willen we graag een inbakerdoek aanschaffen voor als ze zo niet meer goed ligt in de hydrofiel. Maar we hebben hem dus alleen maar nodig tijdens het voeden, niet voor het slapen. Welke raden jullie dan aan? De swaddle me, puckababy (en welke dan?) of de pacco?

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Je zou ook een grotere hydrofiel kunnen gebruiken, zoals de Aden + Anais.
    Jollein heeft ook zo een grote doeken.

3. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Heb je al geprobeerd om borstcompressie toe te passen, indien mogelijk voordat je dochter onrustig wordt? Ik kan me voorstellen dat ze "boos" wordt omdat de melk niet meer zo hard stroomt. Voor zover ik weet wordt inbakeren tijdens voeding meestal niet aangeraden, omdat ze hun hele lichaampje nodig hebben om efficient te drinken. Ik denk dus ook dat je de oplossing niet zou moeten zoeken in inbakeren, maar in de borstvoeding verbeteren, eventueel met hulp van een lactatiekundige.

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik sluit me bij miepmiep83 aan, misschien zou je inderdaad eerst kunnen proberen of borstcompressie helpt.

Deel Deze Pagina