Vandaag eerste IUI gehad

Discussie in 'MMM clubs' gestart door moniekjuh, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Wat zegt en doet je lichaam dan.... Steken en kramp?

Ohhh nou super goed dat Andrew het naar zn zin heeft in de klas!

Ik ben sinds gisteren aan de ovulatietesten ik verwacht uiterlijk zondag de 3e iui... Moniek is al rond haar testdatum!!! Ik ben echt benieuwd....

2. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Heyyy deb en san!

oww ik hoop met je mee deb dat je zondag je 3e iui gaat krijgen!!
    En san positief blijven!!ik denk dat je injectie begint uit te werken dan krijg je ook vage klachten van..maaatmrrr je weet nooit wat erachter schuild!

Afgelopen woensdag was het 2wkn geleden dat ik geinsimineert ben maar tot op heden nog geen rode duivels!en ik hoop ook echt dat het weg blijft!!
    Ik zit vandaag op dag 33...mijn langste cyclus voor de iui was 35 dus die wil ik nog even afwachten....dat is zondag!
    Bij de eerste iui was mn cyclus 32 2de iui waar het halverwege mis ging 28 dgn...en nu???
    Ik ben wel wat beroerd en last v maagzuur maar wie weet komt dat vd spanningen...

Ben namelijk zoo bang om te testen (bang vd onzekerheid)en wacht daarom gewoon tot uiterlijk maandag...

Ik duim keihard met jullie mee!!!
    Ik hou jullie op de hoogte

Fijn weekend!!!

Deb succes zondag alvast

Xxxx

3. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Jaaaaa ovulatietest is nog negatief... nou ja, ik heb geen piek!

Ooowwwww ik word helemaal nerveus voor je! Ik heb echt goede hoop hoor! Ik zou het nu niet meer volhouden om niet te testen haha!! Nog 2 dagen?! Pffff Xxx

4. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Ja zucht nog 2dagen hihi maar als de test bijv nu negatief zou zijn en niet ongesteld ga worden na de 35ste dag weet ik nog niets..vandaar dat ik ff wacht ak wil ik het liefste NU testen..

Maar toen ik net naar het toilet ging had ik een inniminie klein drupje rood/roze in mn inlegkruisje hmmm...kan nog alle kanten op..want mn menstruaties begonnen altijd met bruin verlies..
    Lig nu lkkr op de bank met een kruikje op mn buik...beetje opgeblazen gevoel..

Ik hoop dat jou ovutest morgen positief knalt!!

Liefsss xxxx

5. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    :O debje ik duim zo voor je dat je zondag je 3e i.u.i hebt :)

En moniekjuh voor jou duim iok voor een dikke positieve test ...

Idd mijn buik doet weer raar enzo net of ik weer buikgriep krijg en eetn buien wat ik bij andrew ook had maar had dat ik november ook dus durf nie echt te hopen ...

heel veel succes dames ik duim voor jullie en mijn kaars brand weer voor ons allen :)
    xxxx

6. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Ow!!! Ik ben in shock haha.. zojuist een positieve ovulatietest! dus morgen bellen en hopen dat ze inderdaad zich aan afspraak houden dat ik dan dezelfde dag kan komen... ik kom even bij ;) xxx

7. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Dat is geweldig deb een positieve ovulatie test :) .. dat is super idd nu hopen dat ze zich aan de afspraak houden .. ;) .. zal vast goed gaan komen heel veel succes ;) .

8. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Ik mag vandaag om 14.30uur! Dus ik zit al helemaal klaar haha maar ik moet nog ff geduld hebben...

Maar San, dat klinkt stiekem wel heel hoopvol! Zou leuk zijn als jullie zwanhger zijn! Voor Moniek moeten we nig een dagje wachten want ze houdt het spannend... haha

Xx

9. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Idd moniekjuh houd het spannend .... zou ik dat volgende week dan ook maar doen spannend houden :p

IK wens je voor straks extra veel succes en hopelijk is die i.u.i raak en bij moniekjuh hoop ik ook op een positieve test ... :) ..

wel heel grappig nu houd moniekjuh ons in spanning.
    Volgende weekend kan ik dat doen dan is het 14 dagen na mijn i.u.i
    En debje kan dat weer een week later doen ;) ...

Geweldig :D .. hopelijk is dit ons jaar dames ;) ... mijn kaars zou ik vanmiddag om 14:30 aan steken ;)

xxxx

10. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    en en moniekjuh ... ? we zijn benieuwd je houd ons goed inspanning ...

hoe is het er nu mee ???

11. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Ik denk dat Moniek geen tijd heeft omdat ze staat te dansen op tafel ;)

12. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Heyyy meiden,
    Sorry ik had geen tijd van reageren!
    Maar wet nog steefs nuets...gisteren kleine beetjes roze afscheiding maar vandaag paar inniemini drupjes..dus ga zo maar eens testen pffff
    Vreselijk wat spannend!!!
    Ik laat jullie het zsm weten

Liefsss

13. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Hoe is het verder met jullie btw???
    Hoe gjbg de insiminatie deb??
    En san wanner mag jij??

Liefsss xxx

14. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Oooooooowwwww wat voel ik me ontzettend stom en dom!
    Ik dacht dat ik nog een test had liggen naar het doosje is leeg!!!
    Ik had er van die losse stickjes bij willen kopen maar dat kan schijnbaar niet...nu weet ik nog :(
    Morgen maar een test kopen vanuit het werk...das pas om 17u...nou als ik dan nog niet ongesteld ben...lijkyt het me vreemd om een negatieve test te krijgen...
    Zucht!

15. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Nou verdorie... Je houd het wcht spannend haha

Mijn inseminatie was frustrerend.. De verpleegkundige was echt een... Ik zeg maar niks.. Stelde vervelende vragen en ik kreeg een preek omdat ik 2x per dag test en dit niet mag? Ik zei dat ik dat juist had afgesproken omdat mijn piek meestal smiddags begint waarschijnlijk.. Ik had eerder moet bellen (terwijl ze dan gesloten zijn) want nu moet iedereen zich haasten voor mij en moet er extra personeel komen?
    Volgens mij had ze geen zin om te werkenen ik heb ook wijselijk mn mond gehouden.. Ik ben afhankelijk van haar op dat moment! Dat ging me echt met moeite af...

16. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Oooooo Oooooo Oooooo! !! Nu moeten we nog een dag in spanning!

17. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    nah wat is dat voorn stomme reactie van de verpleegkundige zeg!
    jij vraagt er toch ook niet om dat je geinsimineert moet worden in het weekend....niets van aan trekken hoor...zet ze maar aan het werk!
    maar de gynaecoloog doet de inseminatie bij mij altijd...bij jou doet de vpk dat??

pfff ow ik baal echt zo verschrikkelijk he...gatverdamme het is ookal een poos geleden dat ik de test heb aangeraakt daardoor dus vergeten ben...\
    weten we nog niets....dan maar weer om de minuut naar het toilet klepperen hahaha...

mn buik is wel opgeblazen en heb last van mn rug vooral onderin...
    bukken gaat erg moeizaam...maar zegt allemaal niets...het ennige wat me nu nog duidelijkheid zat geven is een test die ik niet heb
    hopelijk is het wachten niet allemaal voor niets..

18. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    IK hoop zo voor je dat je positieve test heb we wachten in spanning mee ...

Ik heb nog wel 2 testen in huis liggen laatst toevalig 2 doosjes kruitvat testen mee genomen ... ik was iets te entausaist of hoe ik dat moet typen ....

volgende week Zondag is 14 dagen na mijn i.u.i .. en ik stel er 3 dagen bij op voor dat ik ga testen ;) .

Heb wel rare droom gehad we hebben 28 januari toch een gesprekje bij de gyn .. maar omdat ik nog nie ongi was deed ze gewoon een inwendige echo maken en er waren 2 hartjes op te zien ... nou mijn dromen zijn vreselijk op moment want in mijn dromen kan ik wel zwanger geraken en in rl nie snik snik ...

He deb wat een vreselijk mens is die verpleeger .. bah bah ... die had mij moeten hebben als pattient ... hihihihi :p ik ben nie zon lieverdje als mensen zo na mij reageren ;) ...

maar idd dan valt heel de insiminatie tegen en is het ontspannen ook veel moeilijker .. meent dat mens wel nie dat wij het leuk vinden om i.u.i te krijgen :( ...

xxxxx

19. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    hey meiden,
    nou heb getest maar is negatief ik baal er flink van want ben ook nog niet ongesteld....het lijkt mij tog mocht er een innesteling hebben plaats gevonden afgelopen zaterdag toen ik een klein beetje slijmerig rood (sorry voor de details) verloor dat er nu hcg in mn urine zou zitten...
    ik word er moedeloos van werkelijk...
    ik bestel nog maar eens een test op internet en als ik woensdag nog niet ongesteld ben zal ik eens met ochtend urine testen...dezeurine was wel behoorlijk gefiltert met alle thee en water van de gehele dag...
    en als het woensdag nog niet positief aan slaat zal ik contact opnemen met de gynaecoloog voor bloed onderzoek...meer kan ik nu niet doen geloof ik??

hoe is het met jullie?

liefss

20. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Ooooowwwww hè verdorie... Maar misschien morgen met ochtendurine???? Dat is veel geconcentreerder.....

Hihi San geloof me, het was voor mij een uitdaging om mn mond te houden! Ik ben erg adrem en heb mn mondje echt wel bij me... Alleen nu dacht ik, dit zou klacht 2 zijn.. Wat als ze mij straks niet meer helpen?

Moniek doe morgenochtend nog een testje!!!! Xxx

Deel Deze Pagina