Ik moet enkel pregnyl spuiten na het gebruik van clomid... heb van dat van jou zelfs nog nooit gehoord
welkom nieuwe dames heel veel succes .. hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test en sterkte met de hsg MOniekjuh wat raar he dat een test steeds negatief aangeeft .. terwijl je nie ongi word vaagjes morgen gewoon effe naar je gyn bellen . Hoe met mij gaat zou eerlijk zeggen zie effe de weg nie meer door het bos ... zie er zo tegen op het gesprek van maandag ik vond i.u.i al eng laat staan IVF of ICSI ... waar ze over willen spreken ... snap nog weinig van ... eerste x november had mijn vriend 4 miljoen zwemmers en toen in eens werd het veel te slecht .. .. we willen wel weten hoe dat kan maar hij kan toch echt kinderen maken ^^ .. want andrew is ook uit zich zelf gekomen dus ik snap het nu allemaal nie meer ben beetje uit mijn droompje misschien beter om geen hoop te hebben en alles op me af te laten komen ... ja volgende week ga ik pas testen als ik 3 dagen overtijd zal zijn ... maar zondag is officeel me NOD ... Oja over insimineren dat doen ze bij mij altijd op dag 17 slik clomid 100 mg en daarna als ik groen licht krijg van mijn gyn moet ik duitse pregnyl spuiten .. want pregnyl doen ze haast nie meer geven in nederland dus dan de duiste .. werkt het zelfde iig... Tot morgen lady`s en slaaplekker xxxx
Heyy meiden, Vanmo getest met ochtend urine wederom negatief..zonet gebelt met de gyn en ze moest ff overleggen met de gyn...ik kan na 10u terug bellen..maar waarschijnlijk bloed prikken..
raar dat negatief aan geeft en je Red devil zo maar weg blijft je zult nu wel zo iets hebben damn geef nu positief aan of die red devil .. die onzekerheid nu brrrr ... tis inmiddels nu 14 uur geweest hopelijk heb je je gyn gesproken ... en kan je bloed prikken daar is het meestal veel duidelijker ... meid ik denk aan je ....... die onzekerheid is niks ... xxx liefs
Ja Moniek... Ik leef met je mee hoor! Hier kun je echt helemaal niets mee... Ven benieuwd wanneer je bloed gaat prikken! Xxx
Ik heb een echo gehad en er was niets te zien..ook bloed geprikt maar ben ook niet zwanger geweest..het is onverklaarbaar hoe het is gekomen.. Ik gebruik nu Primolut dit zorgt ervoor dat ik over 10dgn ga menstrueren.. Ik heb er dan ook samen met mn man voor besloten dat we daarna willen wachten op een normale menstruatie voordat we ronde 3 in gaan..want alles oplossen met kuurtjes moet naar obs idee niet goed zijn..dus we hebben even een pauze ingelast ook wel lekker! Ik hou jullie in de tussentijd in de gaten!! Lees en schrijf mee Succes ladiesss Liefsss
Dit is echt #@#!@ ... verstandig om eerst weer zonder hulpmiddelen een eigen cyclus op te starten weer.. ..... pfffff ik weet ff niet wat ik moet zeggen... Knuffel!! Xxx
Moniekjuhhhh biggg huggg for you .. meis toch zit jou steeds nie mee .... nu maar hopen dat je straks weer een goede cyclus heb en wie weet in die cyclus klussen met je vriend misschien brengt dat wonderen ..... effe lekker nie bezig zijn met alles en nog wat gewoon met jou en je vriend .... ... ik ga kei hard duimen voor je dat straks alles weer goed is .. dit is zooo nie leuk .... .. had zon goede hoop voor je ... .... stomme natuur eigenlijk . sorry dat ik later reageer maar heb mijn kleine man alweer ziek alweer de griep ... net zo als met kerst .... alleen is hij nu alleen ziek en mama niet en hij heb vanmiddag lekker bij mij gelegen op de bank en rustig tv gekeken met mama .. maar damn wat voel ik me machteloos hij kan nie zeggen wat er is ... pfff zware week deze week en begin volgende week ... brrrrr Maar dames tot morgen ... xxxxxxxxxx liefsssss en moniek ... denk aan jou big hugg for you.
3 e i.u.i mislukt ... Vanmorgen kwam de red devil me een goede,ogen wensen morgen dat gesprek zie nu echt effe overal tegen op maar ja we wachten af geduld word dubbel beloond. Hoe is het nu met jullie dames Xxxx
Hopla, mijn hsg zit erop (meer hierover op mijn blog), ik kan nu dus echt beginnen aftellen naar mijn allereerste follikelmeting!
Mijn gesprekje .... gehad bij de gyn door verwezen naar nijmegen voor ivf / ICSI .. .... had liever gehad i.u.i maar ja ... we zullen zien hoe alles loopt ... hopelijk zijn jullie snel zwanger ... ik blijf hier nog wel mee kletsen jullie zijn zo gezelli .... @Tielo ... HSg hebben ze bij mij nie mogen doen raakte er van in paniek want deed gruwelijk pijn .. toen hebben ze het onder narcose gedaan lapscorpie of zo iets ... en toen zei de arts feb 2010 .. binnnen nu en 6 maand ben je zwanger en ja hij had gelijk toen want in augustus 2010 was ik idd zwanger hopelijk heeft HSG het zelfde resultaat voor jou ... Verder dames veel succes .... tot snel ...
Aaaaahhhh sankyra!!!!wat balen zeg potverdike!!niet leuk bah!! Ik had gehoopt dat het dit x raak was en dat je het hele ivf traject niet on hoefde! Ik hoop dat je ons op de hoogte houd van jullie traject..ik ben namelijk erg nieuwschierig joe het hele ovf traject in elkaar zit aangezien mijn gevoel sterk zegt dat we met iui op een of andere manier niet zwanfer worden..mjah mischien heb ik het wel mis...nu ff rust hiero ook wel lekker... Wil jullie nog wel ff bedanken voor jullie berichtjes nav mn slechte nieuws erg lief!!!ik had ff geen tijd van reageren Heel veel succes san!!je kunt het houd moed! Hoe is het met deb? Succes toppersss
Dat meen je niet San.... Wat een domper... Ik had gehoopt dat we allemaal ineens in deze ronde een dansje zouden doen... Bah... Nu ben ik nog over... Met mij gaat het wel.. Ik wacht tot zondag maar denk dat het voor mij ook is mislukt... Het weekend kramp en last rug en bovenbenen gehad.. Nu ineens heel veel eehhh witte jeweetwel.... Verder niets... Koffie smaakt nog steeds prima! Ik denk dat er niets is... En dan moet ik maandag bellen voor afspraak met arts voor hoe nu verder... Vind het echt zwaar shit.voor jullie dames! KNUFFEL xxx
deb bij mijn zwangerschap van andrew ,. luste ik ineens koffie en mog het nie drinken ... en als ik al verse koffie rook of senseo dan kreeg ik zon trek ^^ ... dus dat van de koffie vies gaan smaken is per persoon verschillend ik ga iig keihard voor je duimen .. en dames thanks voor jullie lieve woorden. wij hebben deze maand ook effe lekker rust tot dat we een oproep krijgen van ziekenhuis nijmegen ... Ik zie er best tegen op .. maar gaat goed komen ... ik vond i.u.i ook kei eng en dat is ook mee gevallen dus misschien valt ivf/icsi ook mee ... we zijn daar naar toeverwezen ... omdat mijn vriend 2x onder de 4 miljoen zwemmers had .. je moet altijd dus boven de 4 miljoen zitten ... maar gaat goed komen dames dit jaar 2013 GAAN WE ZWANGER VERLATEN ... OF WE ZIJN DAN NET BEVALLEN. daar doen we het voor dames ... xxxx
Nou Deb je weet immers maar nooit ieder lichaam reageert er weer anders over...mocht het deze keer niet raak zijn ben ik erg benieuwd wat de arts te bespreken heeft met jou... we hebben alle 3 wel een beetje boel pech zo he...duurt lang.. ik had niet verwacht dat het zolang duurde achteraf...al heb ik nog maar insiminatie's gehad. Maar wat ik me dus afvroeg mijn eitjes groeien niet echt super goed he...wat ik me dan afvraag hoe is dat als wij voor ivf zouden gaan moet dan eerst mijn eitjes moeten groeien tot bereikte mm dat ze het dan weghalen om te bevruchten...of halen ze de eitjes er veel eerder uit mijn lichaam en word alles in het lab bevrucht..?? liefss
Ik heb echter geen ideej ... volgens mij krijg je iig wel zwaardere hormonen want je moet meerdere eitjes hebben ... als die groot zijn gaan ze die uit je halen volgens mij en dan bevruchten ... of direct de zwemmers in het eitje doen . maar kan ook heel anders zijn .. zodra ik meer weet er over zal ik het hier neer zetten .... ik weet wel dat ik vandaag een boek gezien heb voor maar liefst 5 euro bij de bol.com van als zwanger worden niet van zelf gaat ... dat lijkt me echt een intresant boek vol info misschien dat ik die ga kopen op internet lees ik steeds spook verhalen en dat vind ik nie zo fijn
Bij IVF krijg je andere hormonen die veel zwaarder zijn, je wordt eerst in een soort premenopauze gezet en daarna wordt dat gestimuleerd... als ze goed groeien kunnen ze een heel aantal eitjes weghalen en uitwendig bevruchten dor het kwakje van je man en het eitje in een 'proefbuis' samen te brengen. Daarom 'in vitro' in glas. Als de cellen dan voldoende delen en goed uitgroeien, wordt het beste vruchtje teruggeplaatst en krijg je extra hormonen om het slijm te ondersteunen in je bm. Bij IVM halen ze de eitjes vroeger uit, die rijpen verder buiten de bm, dus in het labo. Wanneer deze voldoende rijp zijn gebeurt er hetzelfde als bij IVF. Bij ICSI worden de eitjes weggehaald zoals bij je zoals bij IVF indien mogelijk. Er wordt 1 zaadje IN het eitje geplant om het zo te zeggen en dat wordt dan teruggeplaatst. Hierbij is er echter geen natuurlijke selectie van de snelste zaadjes eerst ( wordt vooral bij zaadproblemen gedaan) dus de risico's op afwijkingen kunnen er zijn, maar dit werd nooit wetenschappelijk onderbouwd of bewezen. Zijn hiermee je vragen beantwoord? Ik heb al wat boeken gelezen en mijn schoonzus heeft IVF gedaan en stond op de wachtlijst voor IVM (is nog nieuw in Belgie) toen ze alsnog spontaan zwanger werd. Tot zover mijn intussen parate kennis
Moniekjuh hoe is het nu bij jou met alles ? en deb is het nog spannend of ??? ik duim en duim me duimen zijn straks overspannen hihihi xxx
Ik moet zeggen dat ok vandaag ineens wat rare dingen heb. Ik werd vandaag ineens misselijk van het eten van mijn chips met mayonaise... hihi dat eet ik altijdals ik thuis kom.. Smaakte mij niet... ik voel een huilbui opkomen die niet doorbreekt... Ik dacht tot vandaag dat het vast weer een nee zal zijn. Ik ben nu bij collega en zij ziet het altijd meteen bij vrouwen (meerdere collega's zonder dat ze het hadden verteld). Toen ik binnen kwam lachte ze en zei; gisteren zag ik niets maar u wel... Volgens mij ben je zwanger... Ook last van menstruatiekrampjes zo af en toe... Rug en kramp in mn liezen.. Ik durf niet te hopen, bang voor teleurstelling, maar deze keer voel ik me anders... Ik zie op tegen het weekend want ik durf niet te testen haha