Ojee deb ... dat zou wel geweldig zijn als jou collega gelijk heeft . Hoop zo voor jou .. IK ben gisteren op onderzoek uit gegaan dus ik ga in de rust weken expermiteren om toch weer spontaan zwanger te geraken hihihi .. zie er veel tegen op tegen IVF/ICSI ... vind dat eng . vond ik van i.u.i ook maar toch pffff .... Tielo succes maar soms kan hsg wat langer last af geven dan bij andere ligt er aan hoe gevoelig je bent etc etc ... ... iig sterkte... xxx
en en deb hoe is het nu je laat ons nu ook in spanning hihihihi .... HIer gaat op moment geweldig ... ben blij dat we effe een pauze hebben .. kleine man aan de pufjes nu . sinds gisteren ... en een drama met de inhalaties geven ... Maar damn ... mijn lichaam .. die is echt anders ... heb maar 3 x clomid 150 mg voor de 3 rondes die we hebben gehad ... maar lijkt wel dat ik nu nog hormonen slik ... ooopsieee .... maar ja ... komt goed .. nog steeds aan wachten op brief van mijn gyn zou eind deze week komen en nog niks ontvangen .... dus wachten wachten pfff heb helemaal gehad met dat wachten maar we moeten er wat voor over hebben ... ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
Aaahhhhhh arme Andrew.... Zo'n apparaat op je gezichtje is ook niet leuk Wat raar van je lichaam.... En je weet zeker dat het stiekem toch niet raak is Misschien komt morgen die brief... Is vast wel onderweg.... Alhoewel het wachten killing is... Ik heb vandaag de kruidvat 2v5 euro gehaald.. Laat in de ochtend kreeg ik op werk het gevoel dat ik een menstruatie had... Maar niet voordat het begint (heb altijd dag ervoor roze en nu niet.. Plus dag zelf eerst kramp buik en rug en benen) maar echt alsof ik op de 3e of 4e dag zit... En nu is het weer weg... Ik heb besloten morgen eens een testje te wagen... Jij ook een fijn weekend!!! Xx
@TieLo, ik heb je blog even doorgelezen. Maar meid wat een stress heb jij ondertussen ook alweer achter de rug! Hopelijk snel weer wat meer duidelijkheid. @Sankrya, spannend een tussenstop en zelf klussen. Ik snap dat het veel met je lichaam doet, die hormonen dus dan is even pauze soms ook goed. @Deb78, spannend! Wanneer ga je de test doen? @hier: ik heb sinds vanochtend steeds een klein beetje bruin bloed bij het afvegen. Daarnaast rommelt het ook ontzettend in mijn buik. Nu had ik al erg last van winderigheid door de Fostimon, maar het is wel een graadje erger geworden. Wat mijn man dan weer niet zo opwindend vind Maar goed, de stoelgang komt niet echt op gang, en net toen ik wat druk zette kwam er ook een klein bruin bloedpropje uit. Ik ben dus heeeel erg bang dat het mislukt is, en nu weet ik wel... het kan alle kanten nog op, het is nog maar dag 22, het is nog maar de eerste keer IUI. Maar ik voel nú al die teleurstelling. . Ik ga nog maar even in spanning afwachten....
@ deb spannend ik duim en duim en duim ... @pluisje ... je kunt idd alle kanten op probeer afleiding te zoeken zo dat je je zelf geen valse hoop kan geven want dat is echt frustrerend ... ik weet nog met mijn eerste i.u.i dacht toen ook ooo raak maar neej was niet raak .. .. maar je kan idd alle kanten Hopelijk komt je stoelgang weer op gang anders effe drankje lactulose bij de drogist / aphotheek halen die mag je ook hebben als je eventueel zwanger zal zijn ik heb die bij mijn eerste zwangerschap als drankje gehad omdat ik ook moeilijke stoelgang had / heb . nou dames mijn duimen draaien voor jullie .. en idd deb andrew vind die toeter helemaal nie leuk en der staan nog wel hele lieve beertjes op maar gaat goed komen
Nou... Ik weet het even niet meer... Vanmorgen getest en dacht eerst weer negatief... Na 5 minuten heel ver weg een vaag streepje als ik em schuin hou... Ik heb het aan vriendin laten zien en ze zag het ook.... Hmmm NOD is morgen dus nog even wachten tor maandag en nog eens testen. .. Een uur geleden een btje rommelige buik (niet zoals normaal) en afscheiding met btje bruin, meer beige achtig... Verder voel ik niets... Geen kramp en geen bloedverlies... Ik weet even niet wat ik hiermee moet.... San, had jij ook bruinverlies? Of is dit geen goed teken en betekent de lichte streep dat er iets was en weg is... pffff Xxx
Geen ideej ... ik had wel rommeligheid in mijn buik want dacht toen gewoon dat ik ongi ging worden en de eetbuien die ik toen had gooiede ik op beginnende buikgriep etc etc .. maar afscheiding weet ik niet .. niet opgelet toen omdat we 6 maand pauze hadden en na die 6 maand met i.u.i zouden beginnen toen .. maar als je 2 streepjes heb meid dan betekend dat toch positief .. mijn eerste test was ook onduidelijk maar mijn zus was hier toen en die zei meteen gefeliciteerd tegen mij wou nie geloven had kruitvat testen van 2 voor 10 euro of zo iets ... die heb ik nu nog in de kast liggen laatst gehaald ... maar met de afscheiding geen ideej meid ... ik blijf duimen voor je kan best zijn dat die over paar dagen duidelijker beeld geeft die test ... duim duim duim ik hoop zo voor jou
Ook mijn duimen staan omhoog gericht, Deb78!!! Ik zie nu dat ik vergeten was om te laten weten hoe het was bij de gyn voor de checkup: mijn baarmoeder zou lichtjes geïnfecteerd zijn, maar de oorzaak kennen ze niet... Het zou niet door de HSG kunnen komen, dus wsl door stress of oververmoeidheid. Toen deden ze ook een fm (mijn eerste!!! als ze dan toch bezig zijn, hé ) en die zag er goed uit! Ik had aan elke eierstok een follikel van 14mm klaarzitten, dus ze spraken van te insemineren op zaterdag! Vrijdag ging ik terug voor mijn tweede fm (wat normaal mijn eerste zou zijn) en toen zagen ze dat er geen van die twee verder gegroeid was Er werd direct bloed getrokken en daaruit bleek dus dat mijn hormonen maar lui aan het werk waren. Morgen dus een nieuwe fm en hopelijk zijn ze dan weer wakker geschoten! Duimpjes omhoog dus! Vanavond mijn laatste pilletje van antibiotica nemen en dan zit de kuur erop... Stel dat ik morgen mn pregnyl krijg, overmorgen IUI, mag ik dan vanavond nog klussen (als dit lukt, anders ZI doen?)
Vanmorgen wakker geworden met mega buikkramp.... Uiteindelijk zo erg rugkramp er bij dat het bijna niet uit te houden was... Bloedverlies... In tranen ben ik films aan het kijken op de bank... Bel ik morgen het MCK dat ook deze is mislukt en maak ik een afspraak met de arts...
aaahhh deb ... big hugggg voor jou ... zit ons allen niet mee ... Neem de tijd om dit ook even lekker te bezinken lekker met films .. heb je heel goed meid lekker afleiding .. doet een mens vaak goed .. Hier zitten we nog steeds te wachten op de brief van de gyn als ik woensdag nog niks heb bel ik er gewoon heen wil nie lang wachten wil gewoon een broertje of zusje voor andrew .... en nog 1 x zwanger zijn . Tielo het kan ook zijn dat ze niet hard groeien wegens antibiotica ... ik heb jaren lang antibiotica geslikt .. en toen was mijn hele cyclus uit zijn doen .... dus kan best zijn dat het daar door niet tot nauwlijks langzaam groeit zal vast wel goed komen wel balen van die irritatie hopelijk snel weg en hopelijk ben jij ook snel zwanger ... Deb voor jou duim ik ook nog uitraad wil ondertussen wel eens weten hoe het met moniekjuh is .. heb der al een aantal dagen nie meer gezien hier . verder dames ... fijne zondag avond .. soms is het leven zwaar en wij als mensen moeten ons er dan bij neer leggen hoe pijnlijk het soms ook kan zijn .... Geef nooit je hoop op .. xxxx
Heyy daar ben ik dan..heb pauze om naar het zkh te moeten dys kijk ook ff wat minder op het forum..ben geveilt door de griep bah!mjahhh kom op zijn ergere dingen Bij ons duurt het dan ook nog wel een maand dat we weer gaan starten met iui vandaag weer net ongesteld geworden..maar wil hierna eerst mn natuurlijke menstuatie afwachten.. Heee wat balen deb!!.zit obs zeker niet mee!!!! Ik hoop san dat je nu in de tussen tijd aksnog zwanger word..stiekem hoop ik dat zelf bij mezelf ook... Heel veel succes en houd moed!! Liefsss
Aaaah balen deb! En nu gelijk weer de volgende ronde in? Hier is nog niets veranderd, wel een druk weekend gehad met allemaal visite voor mijn man zijn verjaardag. Maar ik voel me er wat dubbel onder, gespannen voor dat de bruine afscheiding ongi word en hoopvol dat het dit keer gelukt is. Weet niet wat ik met mezelf aan moet. Pffff
Heel herkenbaar pluisje gewoon denk afwachten en veel afleiding zoeken .. maar dat dubbel voelen dat is steeds zo had ik bij alle 3 i.u.i ... ik hoop voor je dat de ongi weg blijft en dat jij deze topic gaat op fleuren met een mooie positieve test Idd MOniekjuh die pauze is best fijn he .. hier ook wacht nog steeds op brief van gyn ... ondertussen onderzoek gedaan op ineternet ... door bepaalde vitamines moeten mannen goede zwemmers krijgen dus ga ik morgen effe die vitamines halen uitraad ^^ ik ga nu alles proberen om zelf zwanger te raken zie zo tegen ivf/icsi op .. dat ik zo iets heb damn ... waarom nie die 3 andere rondes er bij van i.u.i ... er hoeft maar 1 goede zwemmer te zijn. IIG veel beterschap moniekjuh .. Mijn manneke had er ook weer last af van ... gelukkig is hij al wat opgeknapt nu die pufjes heeft. dames veel succes ... vergeet af toe nie aan je zelf te denken en je man/ vriend / vriendin . etc etc . xxxx
Vanmorgen nog een fm gehad, alwéér niets gegroeid... links 14mm en rechts 9mm... terug bloed laten trekken, terug overmorgen een afspraak voor een nieuwe fm... Ze mogen zeggen wat ze willen, maar ik neem mijn mama mee dan, ik heb écht geen zin om daar weer alleen te zitten vlak voor ik ga werken! Ik ben het nu al zo beu, heel die hormonenreutemeteut, al die moodswings,... allemaal voor niets deze cyclus... bah bah bah!
Welke hormonen slik je ... en is dit je eerste ronde van de hormonen ? Ik heb namelijk clomid 100 MG ... 2 tabletjes perdag... moeten slikken en de eerste ronde had het zoveel effect .. dat ik gek van mezelf werd en niet wist wat ik met me zelf aan moest .. dus lekker rustig aan gedaan toen ... Ronde 2 .. ging wat makkelijke maar nog wel dat rara gedoe en gevoel en stemmings wisselingen. ronde 3 nergens geen last af van gehad kwa bij werkingen .. Wie weet word het bij jou straks ook minder meis ... het is alleen zo irri omdat je lichaam het nie gewend is .. maar het komt goed . ... maar ik snap dat je soms zo iets hebt heb het gehad .. maar geef je moed nie op ... xxx
Vandaag is het dag 27, en mijn bruine afscheiding is eigenlijk nagenoeg verdwenen. Dus ik kon het niet laten en ik heb een testje gedaan... Wat denken jullie?
is dat een zwangerschapstest??????? Die is toch wel duidelijk, niet?? Mijn IUI is afgelast... eitje is te vroeg gesprongen (op 14mm) en de IUI gaat de komende 2 cycli ook niet door wegens veranderde wetgeving... Nog maar 6IUI's in je hele leven worden terugbetaald... dus eerst mijn cyclus (en mijn eisprong) in de rails krijgen en dan zien we verder... Op deze manier zijn het toch verspilde kansen... Ik baal enorm, heb een rotdag! Nu zit ook mijn kaakgewricht vast, net naar kiné geweest en dat deed zo'n helse pijn dat ik volledig geknakt ben... ik ben op, doodmoe, ik ben het kotsbeu! Ik wil ook eens goed nieuws krijgen...
Och TieLo, wat een vervelend nieuws allemaal. Ik hoop zo graag dat het allemaal bij jou ook gewoon 'lukt'. Al die onzekerheid, stress en zorgen is niet fijn! Even rustig aan dan maar doen! .... en ja, dat is een zwangerschapstest.... ik vond 'm nog zo vaagjes