je kan pas testen 14 dagen na je i.u.i anders heb kan de test valse uitslagen geven wegens pregnyl / hormonen Mocht je die test 14 dagen er na gedaan hebben .. dan is het duidelijk positief want je ziet 2 streepjes . .. Tielo dat is minder ... hoezo maar 6x i.u.i in je leven ... Hier is dat per behandeling .. bijvoorbeeld 1e zwangerschap 6 x i.u.i en dan bij 2e eventueel weer etc .. ... ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt ... maar probeer ook beetje positief te blijven weet is moeilijk .. maar beter dan je neer laten zaken .. want dan is het straks moeilijker uit een depri tijd te komen ... Dames veel succes .. en pluisje .. heel voorzichtig gefeliciteerd
Zo was het hier ook... Onbeperkt eigenlijk... En sinds 1 februari dit jaar is die wetgeving plots veranderd... slechts 6x IUI in je hele leven wordt er terugbetaald! Toch belachelijk hé...
idd belachelijk net of wij vrouwen vragen om moeilijk zwanger te worden .... volgens mij is er in nederland daar aan niks veranderd ... hoeveel i.u.i heb je gehad nu ? Ik maar 3 maar nu wachten op oproep voor intake gesprek voor IVF/ICSI .. best lastig al dat wachten .... ... xxx
Normaal deze week mn eerste, maar die werd afgebroken: het ei was spontaan gesprongen op 14mm... En nu even geen IUI bij mij tot mijn eisprong beter 'geprogrammeerd' kan worden kwestie van geen kansen te verspillen... (zie onderschrift)
hopelijk dat ze gouw weten hoe je cyclus is zo dat jij ook snel een wondertje in je buik mag hebben . xxx
Nou nu kunnen we nog langer wachten ... gyn heeft nog geen tijd gehad om een verwijskaart te schrijven naja zeg dan kunnen ze de andere 3 i.u.i toch nog door doen .. heb nu echt zo iets van wat een gedoe .. geen zin meer nergens in ... wil gewoon nog 1 x zwanger zijn .... ... kan het effe nie vinden veel te druk in mijn lichaam en last af van me buikje .. ondertussen al weer 2 weken wachten op die brief .. wil gewoon zo snel mogelijk afspraak maken in nijmegen .. zo dat de intake en onderzoeken van start kan gaan . maar wachten duurt zo lang nie leuk meer ... toch hoop ik 23 feb een leuk kadootje te krijgen mijn vriend en ik zijn dan 5 jaar samen . en dat is mijn NOD .. zou leuk zijn als er wonderen bestaan en die red devil dan weg blijft .... hoe is het met de rest van de dames ?
Gefeliciteerd Pluis! Ik heb morgen op Valentijnsdag de 4e IUI-D... Er is besloten om nog 3x in eigen cyclus te proberen... Mocht het nog niet lukken en dus geen zwangerschap na 6 pogingen dan krijg ik een onderzoek en 3 pogingen met hormonen..Lukt dat niet dan nog 3x IVF en daarna houdt het op.... Heb wat zware weken achter de rug, maar ik ben er weer!!!
Meiden ik denk nog steeds aan jullie en dus weer even bijgelezen. Sankrya wat een ontzettend gedoe, en ik snap dat je er helemaal klaar mee bent, pfff! Deb wat spannend! Vandaag heb je je IUI gehad, ik hoop dat het goed gelukt is!
Ooo deb dat is best wel geweldig .. hopelijk is cupido lief en geeft het jou een liefdes baby wonder Blijf duimen en duimen en duimen. Pluisje gefeliciteerd .. hoevoel jij je nu ? ik was bij mijn eerste zwangerschap veel moe de eerste 17 weken .. en misselijk .. Idd gedoe nu 2 weken later nog geen verwijs kaart mijn vriend bellen ja meneer zijn we nog nie aan toe gekomen pfff word ondertussen gek ... dat ik binnen kort gewoon een andere Gyneacoloog neem dat moet toch mogelijk zijn om weer naar mijn oude gyn te kunnen gaan wie mij bij de eerste zwangerschap onder zijn hoede had ? Deze is mijn zoontje dan wel terwereld gebracht die ik nu heb ... maar toch .. vind ik dat ze zich aan der woord moet houden als ze zegt eind deze week dat het dan er ook is en niet dat er 2 weken nog niks is omdat ze er nie aan toe gekomen zijn onze klok als vrouwen tikken wel door snappen zei dat dan nie . Tielo hoe is het nu met jou ? Moniekjuh hoe is het nu bij jou jij ook weer wat duidelijke of net als mij aan wachten wachten nog is wachten ? xxxx
Hallo dames Hoe is het bij jullie .. wij hebben donderdag eindelijk de verwijskaart binnen gekregen voor de IVF/ICSI .. dus de vragen lijst even invullen en opsturen en afwachten weer tot bericht van nijmegen spannend allemaal .. Hoop dat bij jullie alles goed gaat ... xxxx
Hi San! Gelukkig is de verwijzing eindelijk binnen bij je.. heeft ook lang geduurd? Mijn 4e is mislukt... pffff op naar de 5e... mn vertrouwen is echt nihil momenteel... Xxx
ja deb dat geloof ik graag hebben ze met jou nog nie gehad over andere optie`s ? ... wie weet slaagt de 5e poging gun het jou zo ... idd heeft lang geduurd de verwijzing .. wegens de verbouwing en verhuizing ... ze hebben door dat 2 jaar terug ook fouten gemaakt met mijn zwangerschap ... maar ja kan gebeuren ik heb het nu .... dus gisteren op de bus gedaan nu wachten op bericht van nijmegen ... mijn kaarsje branden nog steeds voor jullie ... xxxx
Ik ben toch weer mee in de running dames! De wetgeving bleek toch teruggevorderd te zijn, dus terug onbeperkt in België! Mijn eerste fm was zo goed (19mm!) dat ik de dag erna gelijk mijn IUI had! Het ging allemaal heel erg snel, maar ik kan dus voor het eerst mee aftellen naar een kanshebbende NOD!
Tielo ik ga kei hard ook voor jou duimen .. Ik heb nog steeds die stomme pauze ... maar doe gewoon nog alles er aan om uit ons eigen toch nog zwanger te geraken ... Wij hebben bericht terug van nijmegen die zijn lekker sneller dan mijn eigen ziekenhuis gelukkig maar maar duurt nog wel effe .. 7 Mei pas intake gesprek ... maar ja we moeten het der maar mee doen .. en iedereen mag best weten ik zie er tegen op ik weet nie of ik IVF / ICSI aan kan .. maar laat het gewoon op me af komen want ik dacht toen ook i.u.i kan ik nie en is me ook gelukt ... dat betreft ben ik kei angstig altijd voor het onbekende .. Maar dames voor jullie blijf ik door duimen .. En hoop toch echt volgende maand beetje goede nieuws te hebben van deb en tielo hoor ... Vraag me ondertussen ook af hoe het met moniekjuh is . Iemand enig ideej? xxxx
Hey meiden Ik lees niet alles meer mee aangezien we genieten van een beerlijke pauze en we zien wel wanneer we weer zin hebben om het IUI traject in gaan...we zijn er min of meer wel een klein beetje klaar mee...maar wie weet wat er gebeurd na een poosje rust... Ik had gehoopt te lezen dat jullie of 1 van jullie zwanger is...maar helaas...he b alen! Ik hoop voor jullie allen keihard dat het allemaal niet zo lang duurt Houd moed dames! Ik zal proberen zo af en toe weer bij te lezen Liefsss
Hoe gaat die hier nu dames ? is er al goed nieuws ondertussen ... hier alles nog het zelfde .. wachten op 7 mei de intake .. nu het steeds dichter bijder komt hoe enger ik het ga vinden ... maar gaat goed komen ... Mijn kaarsjes branden altijd nog voor jullie xxxx
Tielo mag morgen testen!!! Ik duim.voor je... Ik heb de 13e IUI 5 gehad... En ik heb afgesproken met de verpleegkundige dat het nu gewoon raak is Volgende week donderdag de 28e is mijn NOD... Fijn San dat de intake nu gepland is!!! xxx
Spannend deb .. ik ga duimen voor je ... volgens mij is dat ook mijn NOD dag dus dat moet wonderen gaan geven ... ik zeg nu steeds 31 e NOD maar als ik dan nog nie ben ben ik 4 dagen overtijd hihihi ... ik hoop zo voor ons allen een dikke goede positieve test moet gewoon nu ... ... tielo hoe is het nu bij jou ??? Groetjes ... xxxx
Hallo dames ... Hoe staat het er voor deb ? Mijn kaars brand nog steeds voor je Ik ben blij nu pauze te hebben de griep heeft me weer voor zijn 5e x vanaf de kerst in zijn greep .... Xxxx
Gisteren beetje bloed... vandaag aan de paracetamol ivm krampen en alles is heeft doorgezet... Pffff over 2 weken ronde 6... Ja hardnekkige griep hè? Blijft terugkomen.. Er schijnen 3 verschillende virussen re zijn... Beterschap!!! xxx