hey hey haha ja idd dan moet er echt een wonder gebeuren hahaha Ja dat zou ik ook doen nog even een weekje wachten en dan gewoon nog een test er achter aan gooien en wie weet is het dan wel positief! Maar snap dat het heel frustrerend is en nu vooral omdat je ook nog eens over tijd bent maaaar wie weet positief blijven. En ja ik wacht het maar rustig af en morgen vroeg weet ik het, mocht ie dan negatief uitslaan dan testen we zondag gewoon nog een keer. want zondag mogen we officieel testen spannend... groetjes bet
Ja ik kan hier nu niet veel mee... Met ongesteld worden is het balen maar zit je meteen wel in dag 1 van ronde 2 en geen twijfel... Niet teleurgsteld zijn als het nog negatief is... Onverwacht.was ik.mega teleurgesteld afgelopen zondag terwijl ik.wist dat ik 4 dagen te vroeg was haha
hey hey Ja dat is waar, als je toch nog ongie word ja dat is vreselijk kun je weer helemaal opnieuw beginnen. maar net hoe je het zelf al zegt je kan die dag dan wel meteen weer mee rekenen. Tsja tis gewoon afwachten hoe rot het ook is. maar hoop echt voor je dat het positief zal uitpakken. ik zal in ieder geval voor je duimen Klopt net hoe je het zegt moet positief blijven en mocht de test idd negatief zijn ben idd te vroeg met testen morgen. dus hou nog wel hoop totdat mijn duivels erdoor komen natuurlijk.
Gewoon over een weekje nog is testen .. Ik heb al is gehad dat een test positief aangaf ... en deed er een paar uur later nog 1 .. was die negatief .. dat was toen echt frustrend of hoe ik dat woord moet typen ... gewoon afwachten als je volgende week nog nie ongi ben en test geeft negatief aan gewoon effe de behandelde arts bellen . .. bet succes met morgen te testen .... ... IK heb nu net de injectie gehad die je 2 dagen voor de i.u.i krijg zeggen ze voel je niks van etc etc geen bijwerkingen maar voel het toch echt wel hadden jullie dat ook ? xxx
hey sankyra de pregnyl spuit bedoel je? die was bij mij gevoeliger met het spuiten. maar ik heb daar verder geen last van gehad. maar bij iedereen is dat verschillend natuurlijk. spuitte jij ook andere hormonen bij? ik spoot 7dagen fostimon en daarna twee dagen voor de iui pregnyl. is dit je eerste iui behandeling? groetjes bet
Heyyy Ladies!!! @bet welkom!!en klets lekker mee!! @debheb de hele dag aan je gedacht maar moest werkwn en druk druk zijn dusz geen tijd gehad om hier ff te kijken..hmm duszz nog steeds niks balen!!!maar geen bloed geeft moed!!! @shankyra spannend hoor!de injectie had ik geen last van alleen nadien een blauwe plek...ik heb verder niet echte kwaaltjes eigenlijk beetje last v en opgeblazen buik vooral in de avond kan 2kanten op gaan... Collega van me vertelde me vanmj aan de tel dat ze morgen gecuriteerd word het kindje groeit niet mee...nou mochten we zwanger raken hoop ik toch echt dat dat bespaart blijft bah... Wens jullie allen succes ik wacht nog 7 dagen...mn banner klopt nietschijnbaar hihi woensdag zit ik op dag 35 eindelijk!duurt erg lang Liefsss
Bet, hoe was de test? Ik had gisterenavond een heel klein beetje beige roze verlies... Vanmorgen niets en toen ik ging afvegen (lekker praatje whaha)was er helder rood bloed... Ik kijk het weekend even aan wat dit is... En zoals.ik al zei, breekt het door dan heb ik houvast of ronde 1 gelukt is of niet... Ik duim heel hard voor jullie.ook nog steeds!!
Oooowww,das niet leuk deb78 zo begint het bij mij ook altijd de ongesteldheid.... wil je zeker niet ontmoedigen maar wie weet houd het na een klein beetje bloed verlies wel op en is het een innesteling Ben ook benieuwd of bet al getest heeft... Duimpjes draaien hard mee!!!
Hey hey Nou ik heb vanmorgen getest met twee zwangerschap testen. En er zijn op alle twee testen een lichte positieve streep te zien. Nou ben ik twee dagen te vroeg met testen en nu zullen we zondag op de officiele dag nog een x testen om te zien of de streep dan donkerder is. dus ja spannend.... maar wat denken jullie kan dit nog door de pregnyl komen of niet. xxx bet
Ik heb geen pregnylnenzo enzo dus ik kan daar niets over zeggen helaas... Ik duim dat het gewoon een positieve test is!!! voorzichtig gefeliciteerd hihi... Ronde 1 is voor mij mislukt... Ik bloed nu teveel en mn buikkrampen zijn erger geworden... Ik ben nu in ronde twee ineens... Ik blijf jullie wel volgen natuurlijk!! Pas later mijn banner via de laptop aan... Succes allemaal!!! Liefs Deb
hey deb78, OOOh jeetje dat is k#t. Hopelijk mag het de tweede ronde wel raak bij je zijn, ik ga in ieder geval hard voor je duimen. Ja ik zit zo in onzekerheid ik weet nu dus niet of het de pregnyl nog is of niet. enige wat ik kan doen is afwachten tot zondag. ben nog steeds flink beroerd en braken en mijn boobies doen oooh zo pijn dus ja spannend... zou echt super zijn dat het met de eerste x raak mag zijn. we hebben al zoveel tegenslagen gehad pfff dus ja dan hoop je natuurlijk wel eens een x op een wonder. ik hou jullie op de hoogte liefs bet
Jup is mijn eerste I.U.I . heb ook eerst clomid gehad en gisteren hebben ze in zh dan die injectie gedaan .. maar hij is heel rood en blauw op die plek en doet best auwie vind ik ... ... @deb hopelijk zet het niet door ... ik ga heel hard voor je duimen . @bet Succes voor zondag alvast .. hoppelijk zijn er dan 2 streepjes duidelijker te zien .. maar het kan wel van die injectie komen die werken 12 dagen las ik ergens ... ik zou voor jou ook gaan duimen ....... en voor moniek draaien mijn duimen ook nog
hey sankyra. ja die spuit dat is gewoon een rot ding. ik had het ook hoor dat het wat rood/blauw was en dat het gevoelig was, maar dat is na twee dagen wel over. dus ook je eerste iui nou spannend hoor allemaal. wij hadden verkeerd gerekend ik heb op vrijdag 2 november de iui behandeling gehad en die woensdag daarvoor dus 31 okt heb ik de pregnyl gespoten. dus al met al is het vandaag precies 16 dagen geleden. @ deb ik hoop ook voor je dat het niet door zet, maar wel balen van die bloedingen.
@Deb78 aaaaaaahhhh dat is nou jammer!!!!!!potverdikkie ik had het zo gehoopt voor je!! ja idd dan zit je plots in ronde 2...raar...maar er is nog genoeg hoop meissie!al is het wel ff weer zuur.. maar ik blijf jou ook zeker volgen...en duimen voor je... @Bet waarschijnlijk is het de Pregnyl waar je een positieve test van hebt want het duurt namelijk een aantal dagen voordat je het hcg wat door de pregnyl vrij komt uit je lichaam is.... daarom moet je 14dagen erbij op tellen vanaf dat je de insiminatie hebt gehad.dat is dan de dag dat je je NOD hebt. de misselijkheid en het braken kan ook nog komen door de hormonen die je lichaam uit gaan....ik was namelijk vorige week ook erg moe etc maaarrrrrrrrrrrrr uiteraard hoop ik keihard voor je dat het raak is!! ik wil je zeker niet ontmoedigen maar je wel even op de realiteit wijzen want je lichaam kan je flink in de maling nemen...weet ik uit ervaring. @Shankyra das niet echt prettig dat je er zown last hebt van je injectie plaats....mischien even de volgende keer (als dat van toepassing is hoop ik niet)dat ze de vloeistof iets langzamer naar binnen spuiten. want de injectie is koud en het is behoorlijk veel wat er gespoten moet worden....en daardoor krijg je een blauwe plek... Morgen is het je eerste IUI he!!spannend hoor ik denk keihard aan je morgen en duim flink voor je! let maar eens op je buik ik had vanaf een uur of 11u een klein beetje buikpijn vooral aan de linkerkant en dat was na de insiminatie behoorlijk heftiger...ik heb lekker op de bank gelegen met een kleedje over en lief voor mezelf geweest....want het is een hele spanning want je bij je hebt...en die valt opeens van je af.. ik had wel even zoiets toen we weer thuis waren van euh ja en nu?haha....maar gewoon ff lekker rustig aan gedaan. ik wens je heel veel succes morgen! ik was in eerste instantie bang dat manlief niet in het potje mikte en dat alles voor niks was geweest alle injectie's etc..maar uiteindelijk komt ook dat goed haha... ik heb 3 late diensten gehad afgelopen week en ben vandaag een beetje moe en lam dus doe mooi rustig aan.. manlief is jarig morgen en ik hoop dat ons kleine wondertje een verlaten verjaardags kadotje word... succes allemaal!! mijn duimen draaien voor jullie allen. lieve groetjes van mij Xxx
Moniek alvast gefeliciteerd met je man Ik ben zelf aan opeten van de zenuwen pfffffff maar ja morgen avond is het achter de rug moet om 10 uur er zijn maar eerst morgen om 8:00 uur naar nijmegen waar ze de zaadjes gaan behandelen en dan weer terug naar het ziekenhuis pfff word morgen een vroege intensiefe ochtend ... maar tis allemaal voor goed doel ... ondanks het feit ik ben kei bang voor die eenden bek .. maar ga mij er door heen slaan ... ik was met mijn eerste kindje ook bang voor de bevalling en dat is ook goed gekomen ... xxxxx en ik duim blijf duimen voor jullie allen en kaarsje branden samen om iedereen kracht en geluk en warmte te sturen .. xxxx
Probeer te ontspannen als ze de eendenbek inbrengen tis echt binnen 5min gebeurd (hou ik het ruim aan) Hoop dat het mee valt!! Succes! Thanx voor je felicitatie Liefsss
Zo wij zijn weer thuis ... |Het viel allemaal reuze mee al die spanningen en zenuwen voor niks enkel nu steken in mijn onderbuik maar dat was heel normaal zei de gyn . Nu wachten op de NOD ... die is 29 november maar geen ideej of dat nu kan afwijken ivb de hormoon tabletten etc ,.
Wat fijn dat het mee viel!!! Als het goed is moet je over 17dagen je nod hebben na vandaag... En het wachten is lang maar valt te overzien hoor!! Liefss
okej dan wachten we nog 17 dagen heb normaal 26 a 27 dagen cyclus en zit nu op dag 16 , maar ja heb wel geduld ... hopelijk ... Gelukkig nog 5 december feest tussen door om inkopen te doen en die dingen enzo teregelen etc ... dus .. tijd vliegt denk snel voorbij . xxxx