Vandaag eerste IUI gehad

Discussie in 'MMM clubs' gestart door moniekjuh, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    NOu dames ik snap jullie volkomen mijn lichaam geeft rare signalen ... :( ...

Ik vind de wacht dagen steeds vreselijke worden pfffffffffff ....
    Ik weet niet eens wanneer ik testen kan normaal is mijn nod dus 29-11 ...

Pfffff .. die rare gevoelens ook .. en in mijn buikje steeds raar gevoel :( ... maar we doen het allemaal voor goed doel ..

gisteren was weer een dag dat begon goed en eindigde in kei beroerd zijn :( en nu nog misselijk pfff ....

maar ja .. dames heel erg veel succes voor ronde 2 .. mijn duimen draaien weer voor jullie en mijn nieuwe kaars heeft een vlammetje :) .

xxxxx

2. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Opzich klinkt dat wel positief dat je misselijk etc bent..
    ik hoop keihard voor je dat het gelijk raak is...
    Gyneacloog zei tegen mij dat ik 14dgn na mijn iui evt kon testen eerder liever niet...

Ik moest vanmorgen weer heen en kan beginnen met ronde 2...volgende week woensdag weer terug komen voor controle nav het spuiten...

En nu hopen dat ze niet nog eens in het lab manlief zijn bijdrage omgooien of dat het potje lek is gggggrrrrrr...hij bood vanmo nogmaals zn excuses aan dat de eerste behandeling niet zoals normaal behoort...

Ok excuses aanvaart!

Hihi

Liefsss

3. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Mooi dat je meteen door kan gaan voor ronde 2 ..

BIj ons zou dat pas in januari zijn zeiden ze ivb dat in december het lab dicht zit ... dus ik duim gewoon dat de eerste raak is meer kan ik niet doen dan afwachten ....

en ga gewoon 1 december testen wil nu ook wel een leuk sinterklaaskadootje ;) ...

Wens jou heel veel succes met ronde 2 ...

ik ga weer lekker op de bank ... ben nog misselijk :( .. dus ik wil dat de wachtdagen snel voorbij zijn ...

xxxx

4. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Spannend Sankyra!!! ik hoop het zo voor je!

Ja Moniekjuh, dan moeten wij het in ronde twee gaan doen hihi
    De clearblue ovulatietesten liggen weer klaar voor aankomende zaterdag... Ik gok zo dat ik volgende week woensdag de 2e IUI-D zal mogen... Misschien dinsdag al...

xxxx

5. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    @deb ik ga heel hard voor je duimen ...
    en ook voor de andere dames

mijn kaars brand echt iedere avond voor mensen die het nodig hebben ;) ...

ik hoop het ook maar ja afwachten meer kan ik niet doen ... als 1 dec mijn red devil er dan nog niet is ga ik testen.... dat is ook echt 2 weken naar de i.u.i en 16 dagen na de pregnyl injectie . dus we wachten gewoon af alleen die wacht dagen zooooooo niet leuk het ergste van heel die behandeling omdat het lichaam je ook voor de gek kan houden enzo ......

maar ben nog steeds misselijk en steken in mijn buikje .. en zon opgeblazen gevoel :( maar we wachten netjes af ;) ...,

Succes met ronde 2 .. hoop dat het dinsdag is ... laat je het ons weten ;) ...

xxxx

6. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Ik hoop keihard met je mee sankyra!!!!

Spannend deb78!succes en duim ok voor jou!!!

Denk aan jullie!

Xxxx

7. Suuss

Suuss Lid

21 feb 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ik heb 12 november m'n 1e IUI gehad. Gyn zegt dat ik pas de 18e dag mag testen... Dus aanstaande donderdag. Ik word ook gek van het wachten, maar heb helemaal geen klachten... Hoop iedere ochtend weer misselijk wakker te worden maar helaas....

8. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Welkom Suus!

Geen symptomen zegt nog niets, maar kan me voorstellen dat het dan helemaal onzeker is... Ik had absoluut symptomen en was overtijd maar helaas... Dus ik duim ook voor jou!

@San, hou je het nog een beetje uit?

Ik heb vanmorgen mn tweede dag ovulatietesten gedaan en uiteraard nog niets haha Het is wel anders dan vorige maand, ik ben er nu meer ontspannen bij...

@Moniek, de 20e gestart zie ik met de tweede ronde... Hoe verloopt jouw ronde? Wat moet jij nu allemaal doen en plannen?

xxX

9. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Ja hoor ik houd het nog vol zou wel moeten hihihihi ik heb nog dezelfde kwaaltjes maar dat kan ook van pregnyl komen van de hormonen dus ;) dus we wachten nog af .. gelukkig heb ik genoeg afleiding deze week want zaterdag 1 dec is er sinterklaasfeest bij ons thuis dus ga ik dat soort zaakjes maar regelen ...

Welkom suus ... ik ga voor je duimen .... bij jou kan het ook nog alle kanten op hoor ... niet iedereen heeft door dat ze zwanger zijn .. bij mijn eerste was ik ook misselijk en opgeblazen gevoel maar nooit bij stil gestaan dat het van mijn zwangerschap toen kwam ... hihihi ... ik hoop voor je dat die red devil lekker weg blijft ;) ... ga voor je duimen ..

en Deb en moniek .. zet hem op met ronde 2 ik wens jullie veel succes ....

xxxx

10. danielle2

danielle2 Lid

15 jun 2012
    38
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik hoop hier een beetje mee te kunnen praten,
    Mijn verhaal in het kort: problemen met eisprong krijgen dus sowieso met clomid bezig, men vriend zijn zaad ook niet goed tussen de 0% en de 2% morfologie dus dat maakt het er niet makkelijker op...

Normaal gezien hadden we in oktober onze 1 e IUI maar die kon niet doorgaan omwille van te dun baarmoederslijmvlies... November verplichte rustmaand gehad en nu aant wachten op mn regels om te beginnen aan een nieuwe maand en hopelijk onze 1 e IUI... Volgende maand moet ik 3 pilletjes clomid per dag nemen...

Groetjes

11. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Welkom suus en daniele!

Spannende dagen voor jullie sankyra en suus!!

Met mij gaat het wel goed deb78 lief dat je vraaht ben alleen ontzettend moe...dit komt denk ik door de hormoon injecties die ik weer gebruik...
    Ik moet eoensdag weer naar de gyn voor een inwendige echo om te bekijken hoe mn eitjes groeien.ik hoop dat we.over 1,5 week geinsimineert zijn en kan het wachten weer beginnen...
    En hoe is het met jou deb78??inmiddels al een positieve ovu test gehad?
    Ook ik ben relaxder in deze ronde weet nu wat er gaat gebeuren en hoe het gaat met de injecties in mijn geval...

Xxxx

12. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Deb en moniek nog maals veel succes met ronde 2 ;) .

zou kunnen moniek dat je daar moe van bent .. maar als je het niet zeker ben gewoon effe vragen bij je arts of zo ;) komt goed .

Welkom daniele...

Idd spannende dagen op komst maar gaat goed komen ....

weet je ik kwam dit tegen op internet .. ze willen dat gaan indienen op 1 december .. wij hebben dan nu enkel i.u.i en weten hoe het is om niet zwanger te raken uit moeder natuur ..

maar wat als wij ook IVF moeten .. en dan maar 1 vergoed krijgen vind ik absurt ... ik vind ook dat de 3 vergoedingen moeten blijven in het zorg pakket .. dus ik heb getekend ...;)

misschien dat jullie ook willen tekenen ?

https://petities.nl/petitie/3-niet-1-ivf-pogingen-vergoeden#tabs

je kan anoniem blijven ;)

xxxxx

13. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Ik heb mijn petiti getekend!!!maar geloof dat het een oude petiti is aangezien er veel bij staat (2jaar) geleden...maar goed baat het niet schaat het niet ;)

Ik moet woensfag weer naar de gyneacoloog en zal dan de moeheid bespreekbaar maken..staat wel in de bijsluiter dat het vaak voor komt...;)

14. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    :) mooi dat je woensdag al terecht kan :) .. idd bespreek baar maken ;) ik deed dat ook niet bij de bijwerkingen die ik heb gehad .
    en mijn vriend zei het meteen hoppa ..... ik had echt zo iets oops vergeten maar dat kwam voor door hormonen dat me lichaam zich onrustig is .

idd ik heb ook zo iets stem gewoon die petitie ... er stond bij dat ze het 1 december 2012 gingen in dienen ... ;) ...

Hopelijk hebben ze er iets aan, ...

Veel succes woensdag meid .....

Donderdag is mijn NOD ......
    en Zaterdag is het 14 dagen na de i.u.i en 16 dagen na pregnyl .

dus ja zenuwen gieren door me lijf wat zou me lichaam doen red devil of lekker weg blijven .... en positesten of heeft mijn lichaam me weer voor de gek voor de zoveelste x . ;) .

xxxx

15. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Spannend hoor Sankyra!!!!!
    ik leef ontzettend met je mee en ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houd maar gewoon een positieve knal test hebt.
    mijn vingers draaien voor jullie allen!

hou ons op de hoogte he Sankyra...wanneer wil je gaan testen?

liefss

16. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Ik wil zaterdag gaan testen mijn NOD is donderdag 29-11 ... en ik wil 1 dec testen als het kan ;) maar heb steeds nu gevoel dat ik red devil op visite ga krijgen .. en dat we ook ronde 2 moeten doen ;) .... maar ja ... maak niet uit nieuwe ronde nieuwe kansen praat ik me zelf dan wel weer aan we moeten sterk blijven als vrouwen ;) ...

ik heb enkel een vraagje aan jullie dames welke ziekenhuis lopen jullie bij kwa ferelatiesatie of zo iets .. wij moeten eerst na nijmegen en daarna naar ons eigen ziekenhuis met de zwemmers ,. en dan doet mijn gyn of 1 van haar collega`s de inseminatie ...

maar nu werd ons gezegt dat nijmegen heel de maand december dicht zit ... :( radboud :( ... dus moeten we wachten als red devil op komt dagen tot januari :(

17. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Ik geloof dat overal afdeling gyneacologie dicht zit tussen kerst en oud en nieuw.
    Als ronde 2 niet lukt moeten wij ook wachten tot januari...
    Ik denk dat iedereen dit probleem heeft.
    wij kunnen alles doen in ons eigen ziekenhuis smdas wel beter ;)

Ik hoop dat de red devils mooi uit blijven en een knal positieve test hebt!!
    duimpjes draaien hoor!!

Ik ben vanmo bij de gyneacoloog geweestven.hij vondcdat het eitje wel wat meer had mogen groeien...hij was nu 10mm...vrijdag moet ik weer terug en wellicht worden de eenheden van de Gonal opfehoogt...had ik haast wel verwacht in de vorige cyclus ging het ook erg langzaam met de groei van mn eitjes...hoop dat ze het niet verkloten en dat ze het op de juiste manier doen!
    Na dat gerommel van manlief zijn bijdrage in het lab grrr...

We wachten vrijdag wel weer af..

Liefsss

18. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Heel veel succes vrijdag idd hopelijk zijn ze gegroeid de eitjes maar dat had ik toen ook ging heen dag 10 waren eitjes te klein moest ik paar daagjes later weer komen dat was dag 15 en toen waren ze groter dus wie weet bij jou ook ;) ... ik ga duimen voor je ... en mijn kaars brand altijd voor jou ;)

Maar hoe staat het met de andere dames voor

deb ?? hoe is het bij jou ???
    suus ?? hoe is het nu bij jou ?
    danniele hoe is het nu bij jou ???

zou fijn vinden iets te horen ... mijn kaars brand ook nog steeds voor jullie

Morgen spannende dag .... laat maar gauw voorbij vliegen ;)

19. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Sankyraa!!!vandaag is de bigggg day!!!!
    Ik hoop vanavond te lezen dat je niet ongesteld bent geworden...
    Ik hoop voor je dat je een beetje afleiding hebt vandaag?!

Mezelf kennende loop ik om de 15min maar de toilet hihi vreselijk zulke dagen!!

In de vorige cyclus bij ronde 1 was ook het geval dat het langzaam groeidelijkt mij tog niks ergs aan maar mischien denken hun er anders over..we wachten het morgen af!!

Naar de andere dames ben ik ook erg benieuwd!!!

Liefsss

20. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Ik reageer even kort hihi over 5 minuten mijn tweede IUI en ik duim vandaag extra voor Sankyra!

Deel Deze Pagina