Spannend deb78!! Is het je mee gevallen??? En nu maar weer afwachten Hoeveelste dag zat je vandaag? Sankyra nog steeds geen rode duivels?? Liefss
Tot op heden nog geen rode duivel te zien maar heb wel steeds zon gevoel maar dat kan dus ook zenuwen zijn we wachten gewoon af anders zaterdag testen spannend ... Ooooo 2e i.u.i deb geweldig dat het zo snel kan ... nu weer duimen ... dat bij jou nu de rode duivels ook weg blijven .... Moniekjuh heel veel succes morgen ... xxxxx oja ik had afleiding ben maar lessen gaan schrijven steeds niksen is ook niet wat en vanmorgen mooie ochtend wandeling gemaakt met de kleine man .. en zo effe de stad in nog wat kopen voor zaterdag .. want heb nog nie alles in huis voor die dag want dan komt de grote oude S effe langs . Liefsss....
Vandaag is dag 14... Weer was mijn baarmoedermond moeilijk te vinden, dus weer gewroet en nu alles meer open doen zeg maar... niets van gevoeld... Vriendin is vandaag jarig en zij heeft vandaag de iui mogen doen... Dat was even emotioneel voor haar en bijzonder voor beiden... Ow San nou ik hoop dat de test je een dikke streep geeft!!!!
Dat lijkt mij ook bijzonder zeg goh wat mooi!! ik heb nog steeds last van oud bloed klein beetje maar hoor maar vind het wel lang aan houden hadden jullie dit ook? Zal het morgen eens vragen aan de gyn Spannend sankyra!!!!je zult haast denken dat het raak is! Succes nog ff daggie gedult!! Liefss xxx
Tot nu toe nog nie red devil ... we wachten geduldig af ... OOO deb dat is super speciaal ... nu jij ook weer op wachtbankje mijn duimen gaan draaien zo dat je over enkele weken een mooie test heb met er op zwanger! Moniekjuh net wat je zegt .. ik ben helemaal in de warrie ben normaal altijd netjes dag 26 of 27 ongi ... maar nu .. dag 28 nog niks ... dus we wachten af .... anders op dag 30 testen .. haal dan morgen avond de test .... dan zaterdag ochtend testen .. dan heb het morgen toch nog een daggie om door te breken of lekker weg te blijven .... Jij morgen heel erg veel succes bij de gyn ... Liefsss
NOg steeds geen red devil te zien .. als zo door gaat ga ik vanavond nog testen want ik wil zekerheid .. ^^ . tis best spannend vandaag hihihihi .. .. stiekem blijf ik hoop houden maar durf dat niet te hard omdat ik wel al aantal dagen die ongi pijn heb . maar ja dat had ik bij andrew ook zo .
ppfffff spannend hoor sankyra!!!!!morgen is het 14 dagen geleden dat je geinsimineert bent tog? ik duim keihard voor je dat het zover mag zijn!!! ik ben net terug van de gyneacoloog en mijn baarmoederslijmvlies is nog te dun...hiervoor moet ik ipv 75EH spuiten naar 87,5EH. baalde er wel eerst van maar ik verwacht dat dit probleem altijd is geweest...aangezien ik nooit de welbekende draden kon trekken van het cervix slijm... dat verklaart dus ook waardoor ik nog oud bloed verloor afgelopen dagen wat nu niet meer het geval is gelukkig! moet maandag weer terug voor de echo ik hoop dat het dan volgroeit is en anders woensdag zodat we vrijdag kunnen insemineren.. Sankyra ik zou als ik jou was ook vanavond testen hoor ik zou het geloof ik ook niet meer volhouden tot morgen...pfff het wachten is slopent!!! succes liefss
Balen van die baarmoederslijmvlies dat dat nog dun is ... hopelijk is het maandag beter bij de gyn ... iig voor maandag veel succes. Heb net getest.... en hij was negatief .... wacht tot woensdag als er dan nog niks is bel ik gewoon mijn gyn op ... En probeer morgen vroeg nog eens met ochtend urine ... .. DUs gaat wel goed komen en anders ben ik klaar voor ronde 2 ... xxxx
Ik duim mee voor Maandag!! Ben benieuwd.... Hmmm valt toch - ookal zegt het nog niets - vies tegen hè als er geen streepje of plusje of zwanger verschijnt.... Zo lang :x er niet is, hou ik hoop voor je! Ik zit op de bank na een lange dag met.een kruikje.... Het gaat kwa mn bolletje tot nu toe beter dan de eerste ronde... Maareh dat zegt niets over de komende 2 weken hihi xxxx
Idd .. maar we zullen zien ... ... Lijkt mij ook dat ronde 2 veel relaxter kan zijn .. want nu weet je zon beetje hoe het kan verlopen enzo ... maar ik was eerst ook best rustig ..... en ineens boempa .. ik dacht van alles hihihii ... maar ik duim en brand kaarsje dat er een leuk kerst kado voor jullie is met een mooie positieve test . xxx
Jammer sankyra maar geen bloed geeft moed!!!idd tog is het frustrerend geen test ZWANGER te ziwn staan of het wel bekende plusje idd...grrrrr ik heb al zoveeeeel geld naar zwangerschapstesten gebracht en ik wou het woors zwanger of het plusje er wel.op kijken!!zie ik dan echt geen plusje hihi vreselijk!! Ik hoop dat je morgenvroeg alsnog een positieve test mag hebben! @deb78 hmm heerlijk warm! Ik ben ook zeer benieuwd hoe het maandag ervoor staat ik hoop aankomende week ergens geinsimineert te worden...tog wel ff weer spannend... Ik moest vanmiddag in zown stoel waarbij je echt met je benen wijd ligt zelfde,als met de insiminatie ik voel.me daar tog echt niet prettig in hoor... Andere gyneacoloog gebruikte namelijk een gewoon "bed" stukken beter iets meer pfivacy hihi ik weet als je ooit gaat bevallen ook mevr wijdbeens ben hihi maar vond dit tog wel ff confronterend voelde me net zown nr...euh ja het slijm is nog niet dik genoeg de gonal ophogen en zie je maandag weer...NEXT!!hihi zo voelde het... Meiden fijn weekend ik moet werken helaas (werk in de zorg) maar probeer nog even bij te lezen in ieder geval.. Liefss xxxx
NOu NOu ... het is toch echt nu er van gekomen ... ... Dus we gaan nu voor ronde 2 ... net als jullie dames ... ik doe nog gezellig mee ... Misschien is het bij ons alle 3 straks wel tegelijk raak ^^ dat zou leuk zijn ... dan hebben we mooie nieuwe jaar .. als ik dit jaar nog i.u.i krijg maar we zullen zien ... heb nu wel heel veel buikpijn ..... en bruinbloed in plaats van helderrood .. maar gaat goed komen het lijkt nu net of ik weeen heb ..... hihihi ik hoop zo dat maandag alles goed is ... en dat ze je niet als nummer gebruiken want dat is echt zon vaag gevoel ... deb dat is heerlijk warm een kruikje ... ik heb vaak kruikje of kersenpitten zak ... of de warmwater zak .. heb van alles in huis hihihi heb vaak blaasontsteking en nierbekontsteking en dan gebruik ik ze alle 3 tegelijk ... grote fles kruik leg ik in bed neer om die warm te maken kersenpitten zak op me buik en de waterzak in me rug heerlijk dan . werkt goed om pijn te verzachten ... hoop zo voor je dat deze i.u.i gelukt is ... Ik ga maandag bellen voor afspraak op dag 10 ... en naar de aphotheek clomid ophalen en dan mag ik maandag avond alweer beginnen met clomid 100 mg . en dan horen we wel weer verder ... fijn weekend dames .. xxx
Aahhhhh dat is balen!!! Nou... we gaan elkaar Inderdaad in ronde twee steunen... Toch even kijken of je menstruatie wel doorzet? Ik ben vandaag wezen schaatsen met vriendin en haar tweeling van 11... na half uur een doodsmak gemaakt vol op mn knieën dus ik lig nu zielig te zijn haha...Kan moeilijk lopen en had zoveel pijn dat ik wit wegtrok en bijna flauwviel... Op mijn leeftijd moet je ook geen tikkertje meer spelen... Wil niet naar een ehbo ofzo...En ik voel mn buikje weer even.... maar niet zoals in eerste ronde... Veel minder.... xxxx
ooo dat is balen zeg ... hou je knie maar effe koud .. dan gaat misschien niet zwellen en hoppa op de bank beentjes om hoog en rustig aan doen .... het zet wel helemaal door kom net uit bad en brrrr .... dus maandag effe bellen voor afspraak op dag 10 ... idd we gaan elkaar weer steunen in ronde 2 .. xxx
Aaaahhh das jammer Sankyra!!idd we gaan elkaar blijven steunen doet me goed! @deb78 auwwwwwww!!!!!!!brrrrr mooi rustig aan doen, hopelijk is de pijn dragelijk! Shankyra succes in ronde 2! Ik hoop heeeeeel hard dat we alle 3 een mooi kerstkado krijgen.. Liefsss
Hallo dames . Hoe is het er mee . Hier gaat wel Vandaag beginnen weer met clomid slikken . en Volgende week maandag 15:50 naar de gyn ... vind het allemaal wel weer spannend maar ben veel relaxter als bij de eerste ronde ... .. Ik heb zaterdag avond nog wel een dipje gehad . toen alles opgeruimd was en de visite weg was ben ik in tranen uit gebarsten ... mijn vriend heeft me toen heel lief getroost .. ... dus we gaan echt voor ronde 2 ... Hoe is het vandaag gegaan bij de Gyn moniekjuh .. ??? en deb hoe is het met jou en met jou knie ??? liefs Sandra
Heeeyyy meiden, aaahhhh Sankyra!dikke knuffel van mij hoor maar dat is een hele normale reactie!je denkt wel van ach nog genoeg kansen maar toch!je voelt van alles en je denkt het gevoel te hebben dat je lichaam je niet in de maling neemt...en dan tog...grrrr!!! en dan mogen er tranen komen hoor! ik heb vanmiddag weer een echo gehad en was duidelijk te zien dat mijn baarmoederslijmvlies dikker was geworden...en het eitje(s) waren ook met 12mm gegroeit...het is nu 12mm en vrijdag was dat 10mm dus opzich goed nieuws!!maar het moet nog even door groeien het mooiste is 15mm...woensdag weeg terug komen voor een echo (again) maar waarom heb ik er geen goed gevoel bij??? pfffff ik heb het gevoel dat we te laat geinsimineert gaan worden... gek gevoel is dat want vrijdag heeft de gyn me duidelijk verteld dat het nog makkelijk kan.(tussen dag 14 en 21) misschien wil ik het te graag dat het deze ronde raak is aangezien kerst en oud en nieuw er niks gebeurd in die weken...al zou ik het ook wel fijn vinden mocht het nog niet raak zijn tegen die tijd dat we dan even rust hebben. op het moment word ik een beetje geleeft door mn hormonen heb ik het gevoel... Sankyra succes meid!!!!hoeveel mg clomid slik je? ik ben ook wel benieuwd hoe het met Deb78 gaat en der knieeen liefss
Aaahhhh ja de tranen zijn niet meer dan logisch! Ik Seedorf ook stoer maar moest later ook huilen... En zoals je nu merkt, je zit ineens in stadium ronde twee! Dit wordt onze ronde Het te laat zijn herken ik heel goed... Ik heb zelf aan de telefoon gehangen om te vragen of de IUI 30 uur later in te plannen niet gewoon te laat is...Bovendien test ik alleen om 9 uur smorgens dus wie weet praten we zelfs over 52 uur... Heel onzeker wordt je er van hè? Ik ben in vlagen vandaag kotsmisselijk... Volgens mij kan het nog niet met de IUI te maken hebben... Te vroeg lijkt me! Mn knieën gaan beter alleen ik kan niet goed lopen. Als ik knie niet op slot neer zet dan klap ik er doorheen... Toch maar naar dokter... Had met dezelfde knie ooit hetzelfde na een scooterongeluk met dezelfde knie... 6 weken krukken terwijl ik geen pijn had maar doordat ik er door zakte... Laten we hopen dan het niet weer zo is Liefs....
Jaaaa ik wrd er dan ook best onzeker van..maar ook onrustig...straks,zijn ze iedere x te laat haha..uiteteraard houden ze me goed in de gaten maar tog.. Brr auw!pijnlijk deb!doe maar voorzichtig zijn..en of de misselijkgeid van de insiminatie komt zou in jou geval best kunnen hoor dat het al raak is!!! Want je gebruikt verder geen hormoon injecties tog zoals ik zelf?want daar xitten wel zulke bijwerkinfen bij... Ik hoop dat het een goed voor teken is!! En dat idd ronde 2 onze ronde word!!! Ik hoor net op rtl boulevard dat prinses kate en william een baby krijgen waarom hun wel zooo snel????en wij niet dacht ik gelijk!!!!! Niet eerlijk! Liefss
Nee ik gebruik verder niets anders dan mijn stralende persoonlijkheid haha Eerlijk gezegd dacht ik hetzelfde... Zij is zwanger... In Nederland rollen de prinsesjes er ook met gemak uit... En ik gun het natuurlijk iedereen, maar toch... Liefs