Vandaag eerste IUI gehad

Discussie in 'MMM clubs' gestart door moniekjuh, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Haha idd...ik gun het iedereen van.harte!!!maar mezelf het aller meest inmiddels haha!
    Positief blijven idd het komt goed zou moeder hebben gezegt...heeft ze ook wel.gezegt op der sterfbed maar wanneer komt het tog eens goed?!denk ik wel eens!!!maar daar heeft niemand een antw op...;)

2. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Hey dames ...

Oo die misselijkheid is zo veradelijk ik was dat ook .. na de i.u.i ... maar bleek door de hormonen te komen die ze me gegeven hadden :( ... ik ga voor je duimen deb .... ;) en mijn kaarsjes branden weer volop :) .. voor ons allen .

IK slik 100 MG clomid vanaf dag 3 tot en met dag 7 ..
    Maandag 15:50 naar de gyn ... op dag 10 gaan ze kijken naar de eitjes en dan horen we of deze maand de i.u.i wel of niet door gaat ...

wij hadden op dag 17 i.u.i .. en dat vond ik opzich best laat .. maar nu blijk ik mijn eisprong waarschijnlijk altijd later gehad te hebben dan de berekeningen zeiden lekker vaagjes ... zou vast wel goed komen moniekjuh ;) ... we blijven hoop houden

December word sowieso jullie maand als wij i.u.i krijgen word het ook onze maand .

Ja kate zwanger tja .....
    Ik ben het gewend ... ^^
    Mijn zus vertelde in januari dit jaar .. toen wij al geruime tijd weer bezig waren voor een 2e ...
    dat ze dwars door de pil heen zwanger geraakt is .. en dergelijke .. niet geplant wel gewenst ... dat vond ik wel okej ... dat het wel gewenst was maar ik had ook verdriet en woede in me . waarom kunnen mijn zussen en moeder zo snel zwanger raken en ik niet .. ;) ik heb die dingen vaak afgevraagt zelfs gevraagt ben ik soms geadopteerd ... want tja meestal als je fam vruchtbaar is ben je zelf waarschijnlijk ook dacht ik ... maar nu blijk dat ik te vroeg aan de pil gezet ben waardoor ik veel hormonen die ik op die leeftijd nodig had niet gekregen heb etc ,. en bla bla bla stomme theorieen waar ik geen weet van heb ^^ maar goed ook .

Dames veel succes ...

Deb rustig aan doen met je knie .. ik heb het ook veel gehad ... echt lullig als ze na beneden zakken bah ... ook dat probleem heb ik vorig jaar na mijn zwangerschap weer gehad omdat ik 2 weken in zh lag en alleen op bed mocht blijven liggen en wc .... en daarna ks en ook veel liggen wou mijn knie niet goed opstarten meer dus continu problemen gelukkig is dat na enkele maanden weer over gegaan ;) .

Moniekje .. succes woensdag ...

Ik ga nu snel stofzuigen zo dat mijn kleine man zo kan spelen ^^

XXXX LIEFS .

3. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Hey meiden,

nou het was erg teleurstellend vanmiddag...ik heb weer een echo gehad en het schijnt dat het eitje wat maandag volgens mijn eigen gyneacoloog 12mm en volgens de andere gyneacoloog die ik ook regelmatig heb was het niet gegroeit en was het nog steeds 10mm...heel vaag en raar allemaal..hij heeft er vanmiddag zelfs zijn collega bij geroepen en heeft ook gekeken en kon ook geen ei groter vinden dan 10mm...
    het plan is nu om de hormoon injectie's die ik gebruik omhoog te schroeven van 87,5 EH naar 112,5 EH in de hoop dat er vrijdag een goed gegroeid eitje zichtbaar word.
    het is een enorme teleurstelling maar kijk er niet raar van op.
    ik had eral eerder deze week geen goed gevoel bij zoals ik al eens eerder vermelde hier.
    als het ei vrijdag goed gegroeid is kunnen we evt maandag of dinsdag alsnog geinsimineert gaan worden.
    ik hoop het vreselijk hard maar ben bang dat het niet gaat worden...en dat het hele IUI traject een flop is geweest...klinkt lekker negatief allemaal ik weet het maar ik heb er even gene hoop meer in en al helemaal even geen vertrouwen meer in het ziekenhuis.

en hoe is het met jullie ??
    ik hoop goed!!!

liefss

4. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Dat is idd iets terleurstellends moniekjuh ... hopelijk is het vrijdag wel gegroeid ... ik ga kei hard duimen voor je .. maar blijf nie al te negatief weet makelijker gezegt dan gedaan ... maar tis december misschien dat je je gedachten elders kan zetten bij leuke dingen en dan is misschien straks alle terleurstellingen misschien voor niks geweest en komt alles toch nog goed .... daar duimen we voor en hopen we op ...

Hier gaat wel veel last van de clomid ... zo moe en me lichaam zo onrustig .. slaapsnachts weinig ben meer spoken dan slapen .. en overdag ... moet ik me wel toe dringen om nie in slaap te vallen wegens de kleine man hihihihi ... maar gaat goed komen .. eergisteren en gisteren heerlijke cakepops gemaakt ... :) en dat word lekker op smullen ^^ .. ga me gedachtes nu in bakken van taarten en cakes zetten ... dan is voor mij straks ook alles veel relaxter ... dan de vorige x ....

Ik hoop ook dat wij een eitje hebben maar is afwachten maandag pas dag 10 en naar de gyn ...

debje hoe is het met jou ?????

Liefsss

5. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Sankyra thanx voor de juiste woorden en positiviteit!
    Ik ben nu wel weer over de klap heen maar gisteraaf had ik nog een groot vraag teken in mn hoofd HOE KAN DIT?????hihi maar goed morgen gaan we er weer met volle moed tegen aan laten we hopen dat het ei flink gegroeit is en niet alles voor niks is geweest ;)
    Idd je storten op iets anders dat is een goede afleiding!
    Ik had van de week monchoutaart gemaakt heerlijk!
    En ga morgen of zaterdag de kerstboom optiugen heb ik echt zin in!!
    Ik ga dan ook proberen niet te veel hoop te hebben vor morgen maar een kleine kans zie ik het voel iedee keer wel gerommel in mn buik ik hoop dat dat een goed teken.is!

Ik hoop dat je beter gaat slapen want met zown.kleine al om je heen lijkt het me eeen lange dag
    Sterkte met e ogen open houden ;) en ik hou jullie op de hoogte

Xxxx

6. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Komt wel goed met me ogen open houden ^^ genoeg in handen om te doen hihihi :) ..

Idd afleiding zoeken is denk ik beter ^^ ik weet nog dat ik april 2011 in ziekenhuis kwam te liggen met 35 weken zwangerschap ...
    en dat ik kei bang was voor me bevalling en op een gegeven moment dacht ik waar maak ik me druk om genoeg andere dingen dus ging ik me bezig houden met welke taart ik zou gaan bakken met mijn vriend zijn verjaardag met mijn verjaardag en wat te doen met kerst etc .. ik was er wel vroeg bij maar had op die manier afleiding en niet continu mijn gedachte bij 1 ding ... en dat is me zo goed bevallen dat ik dat vaker inzet bij wat voor iets dan ook . ^^

Ik steek vanavond gewoon 3 kaarsjes aan en stuur de warmte en kracht van de kaars naar jou toe zo dat we morgen positief nieuws horen van jou ^^ . :) ik ga kei hard duimen

xxxxx liefs .

7. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Heyy meiden,

ontzettend lief van je sankyra maar helaas ik kreeg vanmiddag een bloeding en moet stoppen met de hormoon injectie.en daarbij is dan ook ronde 2 ten einde.
    moet zo een kuurtje ophalen die ervoor zorgen dat ik rond de 18de van deze maand ongesteld ga worden.

vind het echt ontzettend jammer dat het gestopt is.
    maar elders geeft het ook rust want naar mijn idee kan het nooit 8mm groeien in 4/5 dagen.

als ik ongesteld ben mag ik weer bellen en kunnen we weer opnieuw beginnen.
    ik kom precies goed uit kwa de feestdagen dus dat is ook mooi mee genomen.

ik blijf positief!
    het heeft niet zo mogen wezen deze keer..ik hoop dat ze de volgende ronden weten hoeveel eenheden erbij mij passen.

ik hou jullie uiteraard hier in de gaten en hoop dat het bij jullie raak is deze ronde!!

liefssss van mij

8. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    :(:(:( moniekjuh big hugggg ... dat is niet leuk :(:(:( ... hopelijk ronde 3 wel goed .. en dat ze wel weten wat ze doen ...

ik had namelijk wel dat mijn eitjes vorige maand in eens heel erg gegroeid waren .... 22 mm en 28 mm volgens mij als ik goed onthouden heb ... maar 8 mm is idd klein ja .. hopelijk volgende x ook eitjes van 20 mm en 22 mm of meer mm .

Komt wel goed schatje .. misschien lijkt alles nu voor niks .. maar achter de donkere wolken schijn meestal de zon zeggen ze . dus hopelijk zie je snel die zon ......

Ik zelf denk dat ik deze maand geen i.u.i ga zal krijgen ... ivb de kerst :( vakantie in het lab :( stomme radbout ...

Maar dat maak niet uit ik denk dat pas in maart raak is .. de 4e behandeling .... want als dat zo is gaan wij voor december kindje ... 11 12 13 ... hihihihi ^^ maar we zullen zien , waar het schip naar toe zal varen ... ;) ...

xxxxxxxx liefs

9. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    We houden idd hoop!!!en ik hoop dat 3x scheepsrecht is :)

hoe is het verder met jullie??

10. Deb78

Deb78 Lid

6 nov 2012
    69
    0
    0
    Klantadviseur
    Den Haag
    Balen Moniek! Jeetje.. Dat moet echt flink balen zijn :(

Grappig ik denk ook steeds dat bij mij ronde 4 raak zal zijn.. Ik voel vrij weinig.. Alleen mijn buik de laatste dagen.. Niet kramp maar soort zeurend gevoel.. Vanmorgen echt overtuigd dat ik zou gaan menstrueren maar dat zou een week te vroeg zijn :D
    Wel last van mn benen, heel rusteloos. gek wordt ik van dat gevoel.. Verder voel ik niets.. Dus ik denk dat mijn ronde 4 eens uit zal komen haha

Mijn knieën zijn blauw maar doet geen zeer meer..

liefs

11. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Ik zie dat je over 3dgnje nod hebt deb78!spannend!!
    Je hoeft er ook niks van te voelen uiteraard...
    Ik hoop dat het raak is!

Ik duim voor jullie!!!

Ik heb nu even rust..is ook wel fijn..maar alles voor een goed doel!
    Volfende week dinsdag/woensdag word ik ongesteld en.kan.ik weer opnieuw beginnen!
    Weken zijn ook zo voorbij..beetje bezig blijven :)

Liefsss

12. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Spannend deb .... Ik ga keihard voor je duimen en kaarsjes branden ...

Ook voor jou moniekjuh...

Wij zijn vandaag naar de gyn geweest .. 2 eitjes van 12,5 mm alleen was me slijmvlies te dun :( nu mogen we donderdag terug komen ... Als dan alles goed is volgt na 2 dagen dan de i.u.i . Spannend allemaal weer .. En daarbij ook kei druk ivb de feestdagen pffff ... Gaat goed komen ... Xxxx

13. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Klinkt goed Sankyra!
    Zou mooi zijn dat het over een aantal dagen kan!
    Geloof dat het normaak is hoor dat het slijmvlies dun is op dit moment...zit nog voorin je cyclus ;)

Succes!!!

Duimpjes draaien ;)

Liefsss

14. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Normaal heb ik geen dun slijmvlies maar dik zeggen ze dus we wachten gewoon effe af , en zien wel wat ze donderdag zeggen ...

laat gewoon alles op me af komen is beter dan me druk gaan maken etc ...

Onder tussen ook druk bezig ... met werken etc .

dus komt helemaal goed ...

liefs

15. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Deb...weet je al meer??????

Liefssss

16. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Succes vandaag bij de gyn Sankyra!

Liefsss

17. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Damessss

Morgen mag ik injectie halen en dan zondag de i.u.i ... spannend allemaal maar weer ....

debbbbb hoe is het met jou nu ??????

en moniekjuh hoe gaat het met jou je doet deze ronde wel geen i.u.i . maar je telt nog wel mee hiero;)

xxx liefs ...
    Sankyra

18. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    Ok Spannend hoor!!zou fijn zijn als het dan nu raak is :))

met mij gaat het goed hoor ik wacht rustig af...ik mag volgende week denk ik weer naar de gyneacoloog ben allang blij dat ik niet hoef te wachten tot januari...

succes morgen en zondag!

ben ook benieuwd of Deb al meer weet....we wachten af...

liefss

19. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Idd we wachten wel af ... ben ook wel benieuwt hoe het met deb gaat .. en hoe het met haar knie is uitraad...

Fijn dat je volgende week al weer terecht kan bij de gyn .... wachten tot januari is ook nog best lang ondanks dat over 2 weken al wel is ... maar wachten duurd gewoon lang ;) ...

Thanks zou vanmiddag wel goed komen met grote blauwe plek op me buik hihihi .... maar ja allemaal voor een goed doel :) ...

Heb nu vlinders in me buik voor zondag vind het allemaal weer zo spannend maar wel anders dan de eerste x .

fijn weekend iig dames ;)

xxxx liefs .

20. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Eyyy dames ....

Hoe is het met jullie

Hier gaat zijn gangetje manlief had minder zwemmers vorige x had die 4 miljoen ... en nu 7 duizend :( .. dus best weinig zeggen ze .

Maar het is wel door gegaan stel je voor dat daar nu net de goede zwemmer tussen zit ...

Wij mogen 1 januari testen ...

Alleen deed dit x de i.u.i wel pijnlijk die eendenbek ... ik kon me niet ontspannen dat ding was zooooo koud .... :( ...

maar al met al hebben we het er voor over voor een goed doel ....

Deb hoe is het met jou .....

en moniekjuh hoe is het met jou ????

Groetjes en fijne feestdagen alvast gewenst....

Deel Deze Pagina