Heyy sanlyra, Sorry vpor mn late reactie moest zoveel werken en dacht gisteraaf nog aan je dacht shit!ze hweft de insiminatie al gehad... Maa rd 6duizend is nog voldoende lijkt me zo tog???je hieft er maar 1 goede zwemmer tussen te hebben...zou een mooi nieuwjaarskado zijn Bah hard minder dat de eendenbek pijnlijk was niet leuk!!! Mischien kwam het ook wel doordat ze,zeiden dat het nu minder zwemers,waren(?) Hoelang hadden jullie de onthouding genomen dit x?heeft er soms ook mee te maken... Ik ben vandaag weer naar de gyn geweest en mag gaan starten met de hormoon injecties maandag terug komen voor een echo en zelfs 2de kerstdag mag ik komen v een echo de gyneacoloog die ik vanmiddag had vond ik dan ook een sruk beter dan die ik de afgelopen tijd heb gehad We wachten af...spannend vink het wel weer... Jullie ook hele fijne dagen!!! Liefssss
Dat eendenbek pijn deed kwam meer omdat ik te gestressd was , Had dag van te voren problemen met mijn zus ... en dat speelde ook mee .. idd ik vind 7 duizend ook goed stel je voor dat daar nu net het juiste visjes wie een kei in zwemmen is tussen zit .... zou idd leuk nieuwjaars kado zijn alleen heb ik nu minder hoop dan de eerste x en ook minder kwaaltjes ... maar we wachten netjes af .... want tja die kwaaltjes van de vorige keer kon gewoon komen door opkomende red devil ... en eisprong ... dus we wachten af ... Ben ondertussen zwaar benieuwt hoe het met debje gaat ???? Dus debje laat even iets van je horen .. xxxxx En dames fijne feestdagen. ... xxxxx
Ha dames! Ik heb zo nu en dan wel meegelezen natuurlijk maar niet echt de tijd gehad om te reageren... San ik hoop dat het nu lukt en ik duim heeeeeel hard! Wat is jouw gevoel nu? is het nu anders dan de vorige keer? Ook voor Moniek hoop ik dat de echo met kerst gunstig is! Ik zit even in privé chaos, dat komt deze week ik rustiger vaarwater dus reageer ik ook wat meer weer... sorry dames! En op de 29e dag, vorige week vrijdag, werd ik wakker met mega kramp en helaas... Ik ga voor de 3x ia scheepsrecht! xxxx
Ik voel me idd anders nu geen kwaaltjes ... dus me lichaam houd me nu niet voor de gek en ik wacht nog rustig af 1 januari mogen we testen zou wel leuk nieuwjaars kadootje zijn .. .. Minder deb had zo gehoopt voor je ze zeggen meestal wel 3 maal scheeps recht ik ga heel hard duimen voor je .... Moniek ik ga ook heel hard duimen voor jou zo dat de echo positieve reacties naar jou toe gaat geven .... mijn duimen blijven deze winter heerlijk warm ... Fijne dagen dames .... IK ben er wat minder ivb de kerst drukte ... etc en mijn werk ...
Ey dames Hebben jullie fijne feestdagen gehad ? Ik ben sinds 2e kerstdag goed ziek ... Donderdag bij desolater geweest ... Verplicht 2 wekenbinnen blijven en rustig aan doen pffff .... En heb zon buik pijn nu bah bah bah ... Denk dat reddevil toch op bezoek gaat komen .... Iig fijne jaarwisseling Xxxxx
Jeetje San.. Wat heb je, griep? Ik hoop dat je ongi weg blijft en jij de spits van ons af bijt!! Mijn dagen waren niet heel erg leuk... Hier waren jullie dagen? Moniek weet je al wat? xxxx
Heb een virus duurt 2 weken .... Ik hoop ook dat weg blijft maar denk niet heb nu rozig vloeien ... Mijn kerstavond en eerste kerstdag was leuk jammer dat jou dagen niet leuk waren xxx voor jou Idd moniekjuh hoe was de echo met kerst ? Xxxx
Dank je wel... Owwwwww neehee!!! Gloeiende! Ik had zo gehoopt en gegund dat het bij jou gelukt zou zijn knuffel!!! Xxxx
Hey lieve meiden, Aaaaahhhgggg wat ontzettend balen sankyra!!!! Verdorrie had het ook zo gehoopt voor jullie!!! Mijn kerstdagen ben ik ook wel goed door gekomen dank je Balen deb dat jou dagen niet leuk waren mijn eitjes groeien goed!vrijdag weer geweest en er zit 1 ei aan de linkerkant van 10mm en 1ei aan de rechterkant van 12mm baarmoederslijmvlies werd ook mooi dikker dus ik was happy!!!tot dat ik gisteren weer bloed ging verliezen ik gebeld met de dienstdiende gyneacoloog en naar zijn idee was het niets ernstigs en kon gewoon door gaan met spuiten...morgen moet ik weer naar het zkh voor een meting Hoop zo dat de eitjes zijn verder gegroeit bloeden is tevens al afgelopen gelukkig!!! Ik wens jullie ook een goede jaarwisseling en laten we hipen dat 2013 ONS jaar gaat worden Liefssss
Yes!vanmorgen goed nieuws van de gyneacoloog gehoort...zag er allemaal goed uit!!!en ik word woensdag geinsimineert..vanacht om 2u moet de de injectie nemen zodat het eitje over 36u springt. Ik hoop zooo dat het eitje can 2012 ons een mooi wonder gaat brenfen in 2013 Meiden fijne jaarwisseling Liefss
Dat zijn mooie berichten moniekjuh idd hopen dat het eitje van 2012 een mooi wondertje heeft voor 2013 .. mijn duimen draaien weer mijn kaarsjes branden weer .. dus zet hem op meid ... hopelijk een mooi kado van januari ... xxxxx en veel succes woensdag ...
Hey wat goed!!! Ik duim ook voor je mee! Fijne jaarwisseling dames en tot volgend jaar... Wordt ons jaar! Xxxx
Gelukkig nieuwjaar dames ... dat 2013 maar een vruchtbaar jaar mag gaan worden met veel positieve dingen .
Gelukkig nieuwjaar!!! Ja een heel vruchtbaar jaar haha Ik heb twee uur staan afsteken vannacht en helaas geen miljonair maar wel 12.50 gewonnen! hihi Is maar 62.50 verlies xxxx
Happy new year!! Dat het maar een prachtig jaar mag worden met 3 kleine wondertjes!! Hahahaha deb!aaagh maakt niet uit tog hihi lol We gaan er met volle moed tegen aan Zie wel beetje op tegen morgen maar goed we gaan het maar afwachten Fijne avond Liefsss xxxx
MOniekjuh heel veel succes vandaag ... niet tegen op zien gewoon op je af laten komen ... Zo zeg debje dat zijn toch wel bedragen kwa verlies ... maar ja je hebt iig wel een prijs ... ik heb niks afgestoken ben lekker binnen gebleven nog nie lekker in order ... en de kleine man was ook nog is wakker geworden omdat die nie lekker is slaapt die heel anders .. dus die wou wel is zien wat er allemaal gebeurder en nu roept die sinds gisteren Bam continu hihihihihi geweldig ... een dreumes in huis te hebben ... zo effe weer bij hem gaan kijken nu die ziek is ... en dan zelf ook me bedje in duiken .... en dames zet hem op deze rondes .... xxxxxx
Heyy Deb en Sankyra, Haha geweldig idd dat je kleine mannetje het leuk vond het vuurwerk...zorgt vast voor veel afleiding. vandaag de IUI gehad en het is dit keer allemaal goed verlopen geen potjes die omgevallen waren of lek waren haha GELUKKIG!! nu is het wachten begonnen... ik ben vandaag niet echt erge buikpijn zoals de vorige insiminatie voel af en toe kleine steekjes...hadden jullie dit ook?? jullie ook ongeloofelijk veel succes... wanneer kunnen jullie weer starten??? liefss
Ey moniekjuh .... Ik heb nooit erg veel buikpijn gehad na de inseminatie enkel steken maar meer niet Ik mag dinsdag weer voor inwendige echo voor de eigroei hopelijk dan volgend weekend 3e i.u.i dan zit ik al op de helft weer van die behandelingen .... Pff tijd gaat best snel nu hopen dat het x raak is ..... Hopelijk is het bij jou ook raak nu Idd de kleine man geeft veel afleiding heb me handen vol aan hem ... En aks hij slaapt zorg ik wel dat ik bezig blijf .... Xxxxx