Hè San en kleine... Voelen jullie je alweer iets beter? Fijn dat je dinsdag voor de echo mag ik ga uiteraard duimen voor je! Nou Moniek, ik had ook steekjes, maar voornamelijk kramp.. Meestal had ik na een dag of 2 a 3 steken... (hihi meestal.. 2x iui dus) Ik moet wachten op mn ongi... Ikheb berekend dat ik rond 24 januari mn eisprong heb... Dus ik heb nu andere wachtweken Xx
Heyy meiden!! Ok dusz krampjes en steken..steekjes had ik gisteren vandaag niet meer..wel weer een.opgeblazen gevoel en beetje roze,afscheiding ws eisprong ofzo(?) Verder geen.klachten eigenlijk..vind het wel een raar idee eigenlijk dat het mischien al wat in groeit..ik moet wel beetje op passen wat ik allemaal doe ben nogal een harder werker en bij pijntjes of moe zijn gewoon dooooor gaan!!! Maar geloof dat dat vd de kleine uk niet uit maakt zit veilig in mn buik tog?mocht het tevens raak zijn..dat weten we over 14 dagen pfff.. Ok spannend sankyra!!hoop heel.hard met je mee! Zucht deb!noet leuk dat wachten..ik wacht met je mee Liefsss
Hallo dames ... De kleine is alweer helemaal fit .. Bij mij gaat het ook goed nog wel hoesten enzo ... maar heb wel wat energie m,eer der bij . Spannend debje ik ga ook voor jou duimen en Moniekjuh ... soms na je lichaam luisteren kan ook nie verkeerd zijn ... maar als je zwanger zou zijn zou het denk wel veilig zitten ... sommige weten eerste weken nie eens dat ze zwanger zijn en doen ook van alles ... .. Dames heel veel succes .. ik vind het nu weer spannend Dinsdag gaan ze dus weer kijken of me slijmvlies dik genoeg is en of er eitjes zijn ik denk zelf zo dat we volgend weekend i.u.i hebben .... dus weer allemaal zo spannend . xxxxx
Hallo dames Hoe is het der mee Hier denk wel goed . werd bij gyn weer goed geholpen denk ik zo Links 4 eitjes :O en rechts 3 eitjes waar van 2 in elkaar oplopen snap er niks van maar ja ... Vrijdag weer komen .. want ze waren nog klein .. en konden ook wat weg vallen ... Dus we wachten af wat er vrijdag morgen gezegt gaat worden ... . Las net al bij sommige topics dat er dan geen i.u.i gedaan word en je zelf dan ook nie mag klussen .... .. dus ik hoop dat vrijdag alles goed is ... De slijmvliezen zullen nu wel goed zijn want daar werd gelukkig niks over gezegt dit x . Maar ja het was wel een snelle bliksem bezoek vind ik nooit leuk wil altijd gewoon goed ingelicht worden maar ja komt vrijdag wel goed ., Dames een hele fijne week .. xxxx
Zooooo ey 4 eitje!nomaliteit is dan idd dat de behandeling gestaakt word en idd zelf geen gemeenschap maghebben aangezien er teveel risico zijn...maar bij jou zijn de eitjes nog klein dusz hopelijk schieten er 2 mooi door en de andere 2 blijven klein of groeien niet mee...zown bliksem bezoek is idd niet leuk!herken het wel helaas...en vage antw kan ik ook niet tegen..DUIDELIJKHEID AUB ofniet dan Succes met wcgten tis zo vrijdag meid!ik duim v je Hier gaat het ook wel goed hoor! Maandag was ik misselijk en nu ook weer een beetje..gisteraaf had ik last van roze slijmerige afscheiding sorry voor de details.dat wastevens maar heel eventjes toen was dat ook weer weg..hmmm zal het dan tog? Ik durf mezelf niks meer wijs te maken en hoooooop zo dat dit x mn licham me niet de gek aan steekt moet max nog een week gedult hebben.... Liefssss
het zou kunnen ze zeggen meestal dat je zo iets ook hebt bij innesteling ... ik ga kei hard voor je duimen meid . Hoop zo voor je ... Maar heb je goed dat je alles openlaat ... en je zelf er nie mee gek maakt .... je kan nie meer doen dan nog effe wachten tot je werkelijk mag testen .... Idd ik houd ook van duidelijkheid ben al zo onzeker steeds en snap de helft niet van wat ze zeggen .... mijn buurman is ook gyn en die legt altijd alles netjes uit als we hem hebben .... maar ja .. komt goed we wachten af vrijdag voel me nu enkel beroerd en vage steken in mijn buik hoe is het met deb ? xxxxxxx
Eyy MOniekjuh .. dankje dankje dankje ik ben kei zenuwachtig nu ... en steeds maar buikpijn maar denk zenuwen ... ik laat het jullie morgen weten xxxxx
Hoelaat moet je er zijn San? Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent...hoop echt dat het mee valt!! Ik begin ook zenuwachtig te worden!gelukkig moet ik het weekend werken hihi de vorige keer werd ik namelijk op de zondag ongesteld..is niet gezegt dat dat nu weer zo is maar togg... afwachten meer kan ik niet.. Ik hoor van j ed san! Liefss
Hey hey dat geloof ik graag dat je ook zenuwachtig bent ... hoop het zo voor je . Wij hebben zondag i.u.i. Moet mezelf dit keer een injectie geven brevactid .. heb dat nog nooit gedaan dus hoop dat dat wel gaat lukken . En de gebruiksaanwijzing of hoe je dat moet noemen is in het duits lekker makkelijk hihihi alleen die 2 eitjes die inelkaar liepen zijn overgebleven `1 20mm en 1 17 mm dus hopelijk brengt het geluk ook gaat dit keer andrew wie weet brengt dat ook geluk en heeft die wie weet over 9 maand een broertje of zusje ... Kon geen oppas vinden dus tja dan maar mee nemen zondag. ik ga keihard duimen deze weekend voor jou en der na dat de red devil maar weg mag blijven ... Ik ben ook benieuwt hoe het met debje nu gaat ... debje we denken aan je xxx
oehhh spannend!!! owww das ff minder dat je het dit x zelf moet spuiten maar jij kunt dat!! maar wel dom dat het een duitse handleiding bij zit niet erg handig.. moet je de injectie nog klaar maken dan?of is het klaar voor gebruik? ik heb ontzettend last van mn onderrug voel me niet echt happy en ben moehhh....vanacht gedroomt dat ik een positieve test zou hebben en manlief ging verassen ermee...mja dromen zijn bedrog he dus ik zal me zelf wel weer de kop gek maken.... domme gewacht hahaha mopper mopper... maar meid ongeloooooofelijk veeeeel succes zondag ik zal aan je denken!! en ook aan deb denk aan je..hopelijk ben je ookal weer een stapje dichterbij liefss
Eyy moniekjuh ja die wacht bank is echt tien x niks die moeten ze verbieden dat zenuwslopend proces maar tja alles voor een goed doel Dromen zijn niet altijd bedrog ... ik droomde toen ook ik ben zwanger enzo en vond dat wazig had vaker zulke dromen ... maar ja ik dacht toen ik word ziek krijg buikgriep was me eerste werk week na vakantie van 4 weken hihihi en ik had vreetkicken zeg pfff ik snapte er niks van maar ik zag taart in de katine en ik wist nie hoe snel een een stukje moest pakken hahaha en maar denken dat ik buikgriep kreeg en was ook steeds moe en opgeblazen gevoel .. en veel eten dat heb je ook meestal als je goede buikgriep krijgt en toen mijn verjaardag mijn broek wou nie dicht ik denk damn zeg ... toen maar is een test gedaan op aan dringen van me zus en die gaf 2 streepjes toen aan ik wou nog nie geloven ik had mijn moed op gegeven en als resultaat een wonderdtje ... Dus probeer iig ... niet al te negatief en te positief zijn gewoon er tussen in dan is alles wat er komen gaat als tegenslag minder heftig en als er iets goeds uit komt intens wonderbaarlijk Wij moesten de injectie zelf klaar maken door glaasje te breken en met zon witachtige tablet achtige geval mengen en dan in de doseer spuit doen .... damn mijn vriend mag mij vaker dat ding geven nu helemaal nie pijn met naald in brengen .. in zh altijd wel .. Ik hoop dat dit keer de kwaliteit ook beterde is als de vorige x ... december had hij maar 700 duizend dat is heel wat minder dan in november dat waren er 4 miljoen . dus ik ga duimen op goede zwemmers ... als ze dan toch goed zwemmen .. kunnen ze misschien er wel 2 van maken ben ik ook meteen klaar en mijn droom die uit komt wou altijd 3 kindjes .. maar heb nu wel zo iets nog 1 x zwanger raken en dan is het klaar ... ik ga voor jou duimen dat je volgende week een mooie test hebt die dik positief aangeeft en dat ga ik ook duimen voor deb .... iig slaaplekker dames xxxx
Hallo dames . Zo wij hebben nu i.u.i 3 achter de rug hopelijk slaag die ... We moeten afspraak maken voor 28 jan ... om dan een gesprek aan te gaan of i.u.i wel nut voor ons heeft ... IVB dat de kwaliteit van de zwemmers zeer laag was ... nog lager dan de vorige x .. nu praate de gyn die dienst had over IVF of ICSI ... pffff wat een moeilijk gedoe allemaal Maar ja ... komt wel goed ... IK wens jullie veel succes En houd jullie op de hoogte en blijf geregeld nog hier komen want vind dit gewoon zon gezellig topic xxxxx en ik duim voor jullie .
Heyyy meissie, Spannend!hopelijk slaat deze insiminatie aan 2013 he! Maar wat een domper zeg dat er nu al een afspraak gemaakt moet worden voor het geval dat...ik denk dat ik eerst zou willen wachten of deze x lukt of niet..dan ff rust pakken een maandje en dan verder gaan in het traject... Ik begrijp dat je heel graag resultaat wilt maar denk ook aan jezelf..en het ivf traject lijkt mij nog een tikkeltje heftiger... Maaaaaaarrrr hoooop echt heeel hard dat het niet nodig is!! Woensdag is het voor mij 2wkn geleden dat ik de iui heb gehad..moet ik die dag ook aan houden of gewoon dag 35 dat is mijn langste cyclus ooit geweest..woensdag zit ik op dag 31... Pfff vind best spannend... fijne aaf san! Liefsss
Ons werd gezegt echt de 14 dagen na de i.u.i moeten wachten en daar nog paar daagjes bij optellen met testen . We moeten soweiso dan afspraak maken voor 28 januari ook als het gelukt is .. want zon gesprekje was wel even belangrijk om ons dingen uit te leggen en dergelijke en dan hadden ze standaart 10 a 15 minuten gesprek dan vlugge afspraakjes dus doen we dat maar netjes we hebben sowieso dan eerst een pauze want ze willen man lief nu helemaal onderzoeken hoe het komt dat de zaad kwaliteit minder word etc heel gedoe alweer ... vanmiddag kon ik het effe nie droog houden het was net een kei harde klap in mijn gezicht ... want nu was het 400.000 zwemmers dat was vorige keer 700.000 en die x daar voor was het 4 miljoen. dus het word steeds slechter en slechter nu willen ze dus echt alle mogelijk heden open houden en hem sowieso onderzoeken laten door een uroloog ... dus alles is afwachten ..... Moniekjuh ik ga duimen voor je laat die red devil weg blijven ....... minstens 9 maand xxxxxxx liefs . en fijne avond moniekjuh.
Snap ik meid, huil het er maar lekker uit!!! ik hoop dat het allemaal goed gaat in deze maand! En dat er over 9maand een wondertje nr 2 is aangetreden Sterkte meid neem de tijd! Liefss xx
Ik heb nu weer de moto laat alles op me af komen zoals het is ... Hoe is het bij jou nu moniekjuh ... Jammer dat we nog steeds niks van debje hebben gehoord .... groetjes
Sorry lieve dames! Ik lees jullie wel steeds maar ik heb door omstandigheden niet de tijd gehad om te reageren Ik start vanavond mn laptoppie op! Xxx
Dat kan gebeuren debje .. we waren alleen erg benieuwt hoe het met jou gaat Hier vandaag andrew definitief ingeschreven voor de peuterschool ... hij mocht al de klas in zo dat ik het papier werk in order kon maken .. en dergelijke hij had de grootste lol en wist nie wat hem overkwam .. dat deed me effe goed .. maar pfff me lichaam is me weer aan voor de gek te houden nie leuk meer Groetjes