kan dit een innesteling zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marjan01, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Mijn vriend en ik zijn sinds 3 maanden aan het proberen om zwanger te worden. Nu heb ik vorige week zaterdag (25 dec) mijn eisprong gehad volgens de ovulatie testen.
    sinds vandaag heb ik lichte kramp in mijn onderbuik, het lijkt op ongesteldheidspijn. Zou dit de innesteling kunnen zijn?
    Wat voelde jullie tijdens de innesteling of hebben jullie dit niet gevoeld?
    Bedankt alvast! groetjes Marjan.

2. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    dit heb ik ook gehad ja, weet nog niet of het innesteling was, mag ook over 5 dagen testen.
    ik hoop voor ons allebei dat het wel zo is!

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb m duidelijk gevoeld...op de ag van innesteling erge steken en 2 dagen later spierpijn aan de linkerkant van mn buik

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ik dezelfde "kwaaltjes" als M80...en allebei zwanger!! Duim dus voor jullie Miep en Marjan dat jullie ons snel volgen!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend ik duim!
    Ik heb zelf niets van mijn innesteling gevoeld.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Of naja niet mijn innesteling maar die van uk in mijn baarmoeder dan ;)

7. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Fijn om te horen hoe de ervaringen van anderen zijn.

M80, JuJu en happy gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

spannend he Miep, ik vind de dagen voordat je kan testen zo lang duren. Volgens mijn bereking kan ik volgende week zondag pas testen. Ik zal voor je duimen.

Nog even een vraagje.. Ik heb sinds 2 dagen wat last van slijmverlies. (klinkt een beetje vies) maar zou dit ook met de innesteling te maken kunnen hebben?

Fijne jaarwisseling en allemaal een gelukkig en vruchtbaar 2011.

8. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    ja zeker spannend!!
    Ik kan dinsdag gaan testen... dus nog even geduld.
    Nog geen klachten hier, alleen een puist op mn gezicht! en dat krijg ik meestal als ik ongesteld moet worden...

Succes! en een heel goed 2011!

9. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy new year allemaal!

@marjan, hey ik zie dat wij gelijk op gaan.
    Ik heb gister bijna de hele dag last van een zeurend gevoel gehad in mijn buik.
    Het voelde net een beetje als een eisprong maar dan toch anders.
    Schuin boven de lies en ongeveer in de buurt van de eierstokken had ik drukkend/kramp gevoel, deed niet pijn maar voelde het wel.
    Dat gevoel voelde ik vooral aan de rechterkant en dan zo nu en dan aan de linkerkant. Nu was het ook zo dat ik voor het "eerst" mijn eisprong aan de rechterkant had, normaal meestal links, en zo nu en dan wat gevoel in de linkerkant.
    Heb dit nog niet eerder gevoeld.
    Ben benieuwd, moet er maar niet zo mee bezig zijn des te groter is de teleurstelling, maar ja het is zo moeilijk.......

Groetjes

10. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    miep 8 ik ga voor je duimen dat je een positieve uitslag hebt dinsdag!

Jull, wanneer kun jij testen? Spannend he, die dagen voor de test.
    Ik vind het ook moeilijk om er zo min mogelijk mee bezig te zijn, bij alles wat je voelt denk je toch dat het met een mogelijke zwangerschap te maken zou kunnen hebben!

11. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    ik hoop het ook!
    al ben ik wel gister een sliertje bloed verloren....
    Ik was gister ook heel erg misselijk, dus ik dacht joepie! maar nee, ik heb buikgriep :(

Hou je het wachten nog een beetje vol?

Liefs

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    buikgriep.. hmmmzz je zou de eerste niet zijn die dacht buikgriep te hebben en zwanger was;)

Maar uiteindelijk kun je pas zeggen dat het een symptoom is als de test positief is. Tot die tijd kan het alles zijn;)

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik dacht ook buikgriep te hebben en was zwanger :)

ik heb de innesteling niet gevoeld, wel "gezien" in de vorm van een lichte roze bloeding vlak voor ik ongi moest worden.

14. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Jull, zoals ik van de andere dames hier lees kan de verwachte buikgriep dus ook iets anders zijn! ik hoop het voor je.
    Ik kan het wachten nog wel vol houden, het vervelende vind ik dat bij alles wat je voelt denkt/hoopt dat het met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben. En op de momenten dat je niks voelt vind je het ook weer niet prettig omdat je dan denkt dat je niet zwanger bent!

is het zo dat je altijd bloed verliest tijdens of na een innesteling? Ik heb zelf nog geen bloed verloren.

15. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marjan, je hoeft geen bloed te verliezen bij een innesteling, dat is per vrouw verschillend.
    En buikgriep nee dat zal het niet zijn, heb namelijk woensdagavond al mijn maag geleegd en voelde me donderdag wel weer redelijk fit.
    Nou heb ik wel laatst een blaasontstekingskuur gehad, en nu dacht ik straks is het nierbekkenonsteking of zo.
    Ik had geen voornemens maar ik denk dat ik vanaf nu maar niets meer ga denken en ga voelen.............
    Mijn man is in iedergeval heerlijk nuchter: als het raak is zie je het wel, haal je nu maar niets in je hoofd.

16. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    ik hoop dan dat het geen buikgriep is! het gaat nu wel beter, nog wel misselijk, vooral bij geuren, zoals de broodjes die mijn vriend nu in de oven heeft....... Ik wordt echt misselijk van die geur :(
    Maar goed, ik heb gister wel een sliertje bloed verloren, dus ben er niet helemaal gerust op....

Was het nou maar een week verder! dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

17. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    ja een week kan lang duren als je ergens op wacht!
    Wanneer kunnen jullie testen?
    Ik zou eigenlijk zaterdag ongesteld moeten worden en wil zondag testen.

18. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hey meisjes, ik zie dat jullie met hetzelfde zitten als ik. Ik dacht op 29 december een innesteling te voelen, maar ja... of het ook echt zo is..... ik kan op 6/7 januari testen..... maar dat duurt nog zo lang.... en eigenlijk vind ik het ook eng, want wat als het nou niet zo is? Ik hoop dat mijn lijf mij deze keer niet voor de gek houdt, we willen het zo graag! Ik duim voor jullie.

19. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Vandaag nog steeds dezelfde klachten toch ff een afspraak gemaakt bij de dokter, kon er vanmorgen al meteen terecht.
    Mocht urine brengen en had meteen daarna een afspraak met de dokter.
    Urine was helemaal prima, dus geen blaasontsteking.
    De dokter kon niet direct zeggen wat het was.
    Hij heeft nog wel ff inwendig gevoeld en vertelde me dat ik een gekantelde baarmoeder had. Ik schrok me een hoedje!!
    Het kan geen kwaad, kan gewoon zwanger worden en normaal bevallen. 1 op de 10 vrouwen heeft een gekantelde baarmoeder.
    Normaal ligt de baarmoeder meer boven de blaas maar die van mij ligt meer naar de rug toe. Hij zei dat de baarmoederwand misschien wat aan het samentrekken was en dat dat misschien die pijn veroorzaakte, meer kon hij er niet van maken. Mmm raar, toen ik niet aan de pil was had ik hier anders ook nooit last van.
    Had ook nog ff gevraagd over innestellingspijn, maar dat zei hem helemaal niets. Toen gevraagd of het misschien ontpillingsverschijnselen zijn maar daar ging hij niet op in.
    Maar was al lang blij dat ik geen blaasontsteking had of een beginnende nierbekkenonsteking of zo. Afwachten.
    Ik zou a.s. zondag ongesteld moeten worden. Testen doe ik pas als ik overtijd ben. Heb trouwens nog nooit eerder getest.

Groetjes.

20. nora96

nora96 Niet meer actief

hoi dames, ik ben nieuw hier.. ik vind dat je op deze pagina veel informatie kunt vinden als je graag zwanger wilt worden. ik en mijn man hebben ook besloten om te stoppen met de pil. Ik ben 7 december gestopt en moest dus eigenlijk 4 januari weer ongi worden.. dit is voor ons de eerste ronde dus maar eens afwachten wat het wordt. Ik heb gisteren (3 jan) wel wat licht bloed verloren na geslachtsgemeenschap.. weten jullie wat dit zou kunnen zijn??
    groetjes nora96

Deel Deze Pagina