Hoi hoi allemaal Ik wilde eens laten horen dat ik vandaag erg vrolijk ben ! dat is net ff anders dan dat ik loop te klagen hier... NEE ik ben niet zwanger... Waarom dan wel; heb ovu-test gedaan en heb m'n ei te pakken heb gister geklust dus.... er is hoop. ik ben een kilo afgevallen vandaag ha ha pff eindelijk weer eens Mijn moeder belde en lekker gezellie gekletst en zondag bbq bij haar en pa ik heb er nu al zin in de zon schijnt en ik ga zo lekker lunchen met vriendinnen gezellig doen we elke week ! Nou dat is genoeg om eens lekker vrolijk van te zijn ik loop ook lekker te zingen en ik hoop dat hierdoor iemand anders misschien ook lekker vrolijk kan worden door aan de leuke dingen te denken i.p.v. de hele tijd aan kids maken Groetjes en volijke knuffel van Emma
Whahaha Emma... Geweldig... veel plezier met eten straks. Ik ben ook vorlijk..... me baas gaat s nachts werken dus heb het rijk voor mij alleen hier op me werk \/ We gaan straks 2 huizen bekijken.... [-o< Hoop dat er een bij zit die ons aanstaat. En dit weekend gaan we weer naar de camping \/ Kortom ik doe blij met jou mee
Er hangt vast een vrolijkheids bui rond ons.. ik heb gister ook een heerlijke dag gehad met een oude kennis die ik al best lang neit heb gezien. Heb mij zo vermaakt dat ik vanochtend mij echt helemaal toppie voelde... We gaan er lekker van genieten toch dames?
ha ha gelukkig ik ben blij te lezen dat er meer zo vrolijk zijn wat is het lekker om eens zo lekker vrolijk te zijn ! Vaak is het hier serieus ik dacht ik gooi er maar eens een smily tegenaan ! dus kom maar op met al die vrolijkheid !
Ben ook vrolijk vandaag Heb net m'n ovulatietestjes in de bus gekregen,de zon schijnt en we gaan dadelijk lekker naar het park!
ha ja is de 1e keer dat de 13e een opvallend leuke dag is ! kom net van de sportschool en voel me weer lekker strak in mijn velletje en hoef niet te koken want ik heb macaroni uit de vriezer hihi en de zon schijnt hier ! Nou de dag wordt alleen maar leuker hoor !
Gister twee huizen bekeken.. en alle 2 zijn ze super.... dus we hebben een luxe probleem met kiezen.. eindelijk naar lange tijd.. JOEPIEEEEEE Dus ben weer vrolijk...
Ja ik blijf vrolijk... goed teken... En ik zit te wachten op telefoontje... Dat Racebabe zwanger is.. hihihi.. pom ti dom
Ik hoop het voor Racebabe! Ik ben vandaag ook vrolijk! Heb sinds gisteren eindelijk het gevoel dat het allemaal wel goed komt mocht ik zwanger raken. Heel stom, maar dat stelt me zo gerust! Gister ook gevierd in bed zeg maar Nou moet ik weer verder, het huis moet nog gestoft worden
Ik hoop het voor Racebabe! Ik ben vandaag ook vrolijk! Heb sinds gisteren eindelijk het gevoel dat het allemaal wel goed komt mocht ik zwanger raken. Heel stom, maar dat stelt me zo gerust! Gister ook gevierd in bed zeg maar Nou moet ik weer verder, het huis moet nog gestoft worden
Kijk dat is nog eens goed vrolijk nieuws ! word ik weer lekker vrolijk van ! moet zo nog gaan werken is minder maar kan de pret niet drukken.. en weethetwel wat spannend van de huizen ben benieuwd meestal als je posi bent komt het goed en ook racebaby is nog in de race voor een beeb ! en Jusi dat gevoel heb ik eigenlijk ook nu hihi