Ik had een vraagje dames, Vandaag is mijn NOD en ik ben de afgelopen 6 maanden altijd 1 of 2 dagen te vroeg geworden!! Dan begint het met bruine afscheiding... Dus ik ging er weer vanuit dat ik afgelopen zaterdag of zondag 4-12 en 5-12 al bruine afscheiding zou krijgen.. Maar tot heden nog helemaal niks...ik snap het niet. Maar ik heb wel last van me rug...wat is altijd heb als ik ongesteld wordt.... Dus was raden jullie mij aan? Of heeft iemand hier ervaringen mee?
Er is geen antwoord op je vraag anders als een test proberen. Sorry Ik snap heel goed dat je er tegen op ziet op misschien een nega test te krijgen. Ik teste op een gegeven moment pas als ik 14dgn overtijd was en dan werd ik promt die dag ongi. Maar het enige waar je duidelijkheid mee krijgt is een test, al is het vaak niet de duidelijkheid die je wil hebben. succes xox
Sennae, jeetje wat spannend! Ik heb vanaf de dag van innestelling die rugpijn gehad die ik normaal bij mijn ongi heb en dat bleek dus wel een zwangerschap! Let's hope so voor je!
@Doortje... Heel erg bedankt ik hoop het stiekem ook wel maar wil er niet teveel op verheugen!! Maar zordra ik wat meer weet laat ik het jullie gelijk weten!!!