vandaag eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Engeltje1, Dec 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    @ Engeltje: Hier alles goed hoor! Nog wat buikpijn van HSG van gisteren.. Maar het is voor het goede doel! :D

Die test van vandaag is trouwens errug mooi donker! Kan gewoon zijn dat je een mooie lange piek hebt van 1,5 dag bijvoorbeeld :)

Wij klussen meestal ook wel elke dag rond mijn eitje. Maar begrijpelijk dat je misschien toch iets meer zaadjes gespaard wilt hebben. Misschien heb je morgenochtend nog even een kansje..? :D

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

het is zeker voor een goed doel! we weten waar we het voor doen.

gisteren niks meer geworden, ik was zo moe en opeens niet lekker in me vel :(
    aangezien ik nog een paar ovu testen heb liggen, doe ik er vanavond nog 1tje, you never know ;)

ja nu zijn de zwemmers indd een beetje gespaard haha, dus hoop vanavond nog op een kansje ;)
    man heeft vanavond eeen kerst uitje (ja nu al :() met de zaak, in de kuip! dus dat is dan wel weer leuk :D
    hoop dattie een beetje op tijd thuis is :p

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    engeltje ik zou ook zeggen vandaag nog eens klussen. Ik had ook vak langer pijn, omdat de follikel op springen stond. Pas na de eisprong was de ergste pijn weg (soms nog beurs) dus het kan zeker.

Succes meis en ik hoop dat je zwanger 2011 in mag gaan!

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Thanks Deelight,
    ik moet zeggen voel me de hele dag al niet lekker, misselijk, eng. zal der vast mee te maken hebben

ik ga als ik thuis ben nog een testje doen, wellicht dat ik hem even laat zien hier :)

Share This Page