Super zeg! Heb even een rondje familie gedaan en maar liefst 8 flessen aangeschaft met deze super actie
Fijn nog zo'n kortingscode erbij! Ik had er al 2 voor mn kids. Nu heb ik er nog 2 bijbesteld en een dopper steel voor mezelf.
Zo wow haha! Moet je dit voor de grap eens optellen... En nee heb hier absoluut geen aandelen in, maar deze actie is te goed om niet te delen. In mn kennissenkring alleen al rond de 50 flesjes besteld haha. Ik heb vandaag mn bestelling nog laten wijzigen (dat doen ze bij FonQ, hoe fijn!) om toch nog 2 sportcaps bij te bestellen.
Ik had er gisterenavond al 4 besteld doordat ik deze tip van een vriendin kreeg, maar goed ook als ik het zo lees, het loopt storm
Ik ook ik had vrijdag 2 besteld maar gister heb ik toch weer 4 besteld. Die van vrijdag heb ik email gestuurt om te annuleren. Hopelijk is het een betrouwbare webshop en krijg ik mijn geld retour
Fonq is een zusje van Wehkamp. Ik ben tot nu toe heel tevreden over Fonq. Heb nu 4 flessen en een sportdop besteld met code en freebees dus 13 euro kwijt Bedankt voor de tip!
Ik heb er gisteren ook 4 besteld. Heb er al 1 thuis en nu voor de andere gezinsleden ook 1 besteld. Handig met vakantie. Dan zeulen we altijd flesjes water mee.