Bedankt voor het delen. Ook 4 besteld. Ben er nog helemaal niet bekend mee, hoop dat ze bevallen Ziet er handig uit in ieder geval.
Voor degene die wilde annuleren (een eerdere bestelling); bel even met de klantenservice. Heel netjes en direct opgelost. Ik wilde vandaag dus nog sportdoppen toevoegen, en was geen enkel probleem. Er zijn geen flessen op voorraad vertelde ze gelijk, dus die 3-9 werkdagen hebben ze echt nodig - en zeker nu
Ik heb hem zelfs speciaal op fb gezet omdat hij te mooi is om te missen. Echt super dat je het gedeeld hebt. Als je nog eens wat weet, houden wij ons allen aanbevolen haha.
ik wacht eerst even af , want emailtje had ik zaterdagavond verstuurd , ik denk dat het vanwege weekend geen antwoord heb gehad, hopelijk krijg ik vandaag een antwoord. Anders bel ik morgen wel even.
Ik ben nu bezig op de site, maar als ik nu in het winkelwagentje zit, staat de prijs nog steeds op 50 euro? Klopt dit? edit; ik keek met mijn neus, onderaan staat het wel goed.
Ik heb vanmiddag nog besteld en toen stond er op de site 1+1. Ik heb er maar 1 aangeklikt, daarna klantenservice gebeld en nagevraagd. Hij zou de 2e toevoegen. Maar prompt was het 1+1 verdwenen op de site. Dus ik ben heel benieuwd of ik er nou 2 krijg
Hopelijk krijg je die 2e er wel bij! Is wel zo eerlijk... Misschien kwamen ze er ineens achter dat de aanbieding niet echt in hun voordeel is....haha! Kan me niet voorstellen dat ze hier lekker op verdienen. (maar reclame is het zeker wel...)
Oh ze verdienen hier echt wel op hoor. Nou ja, misschien niet i.c.m. de code... Die oorspronkelijke prijs van 12,50 per fles slaat nergens op. Hier kost ie 5,95. Inclusief verzendkosten. Wel in grote oplage dan, maar Wehkamp/Fonq koopt niet klein in natuurlijk. En als iemand er nog winst op maakt voor 5,95 per fles, dan is de daadwerkelijke inkoopprijs nóg lager.
Hier niet. Bij mij stond er een levertijd van 1-3 weken. Ik wacht rustig af. ( ik heb ook n metalen dopper besteld)