Hier ook nog niks gehoord, maar zolang ik geen bericht zie dat het geannuleerd is neem ik aan dat er gewoon geleverd dat worden.
Vanwege een onverwacht groot succes met de 1+1 aanbieding van de doppers hebben wij het product 141492 Dopper - Original Simply Red extra moeten inkopen bij onze leverancier waardoor wij de levertijd van 30-06-2016 helaas niet kunnen nakomen. Inmiddels hebben wij bevestigd gekregen dat het product op 06-07-2016 weer bij ons binnenkomt. Wij doen ons uiterste best om het product na ontvangst zo spoedig mogelijk te versturen. had ze een mail gestuurd en dit kreeg ik als antwoord
Ik had 4 flessen besteld, elk in een andere kleur. Ik heb 4 mailtjes gekregen! Ik vind het geen probleem. Heb er geen haast bij. Wel goed dat ze gewoon extra hebben besteld. Ik kan me voorstellen dat ze geschrokken zijn van het aantal bestellingen.
Vandaag mail dat mijn bestelling is verzonden, dan zal het morgen of overmorgen wel bezorgd worden. Ben benieuwd.
Ik had ze ook besteld en vandaag kwam het binnen. Zat er zomaar eentje extra in de doos 🎉 Ze waren al goedkoop met die actie maar nu helemaal
Vandaag heb ik ze ook ontvangen. Ik had er twee voor 12,50 besteld omdat ik er al 3 heb. Maar toch spijt dat ik er niet 4 heb besteld.
Mijn vriendin had er 4 besteld maar kreeg er maar 3 geleverd. Toen ze belde, kreeg ze te horen dat ze al korting heeft gehad en dat ze het niet gaan herstellen??? Heeft iemand van jullie dit ook??
Wat belachelijk! Ze moeten toch gewoon de order leveren zoals op de orderbevestiging? Ik zou het er niet bij laten zitten in elk geval. Hier waren ze eergisteren binnen en zijn ze vandaag voor het eerst gebruikt. Y is geen grote drinker maar dit vond ze zo'n leuk bekertje dat het hele flesje op ging!
Bizar he?? Ze gaat zeker nog eens contact opnemen want dit slaat nergens op. Wat goed dat je kids er al zo goed gebruik van hebben gemaakt! Hopelijk houden ze dat gevoel vast haha
Als er echt 4 besteld zijn, dan heeft ze alsnog recht op die korting. Als ze er per ongeluk maar 3 heeft besteld, dan heeft ze pech. Hier is alles vrijdag binnengekomen.