Hallo dames, Wie kan mij vertellen wat ik bij de 1ste afspraak allemaal moet verwachten?? Ben door me huisarts doorverwezen naar de gyn. Dit is ons eerste kindje en weet totaal niet wat me te wachten staat. Volgens me banner ben ik bijna 4 weken maar volgens mijn eigen berekening bijna 5 weken. ( eerste dag laatste menstruatie was 9 april). Ik hoop dat er dames zijn die mij wat wijzer kunnen maken en/of misschien ook vanaf begin bij gyn lopen. Alvast bedankt Liefs Mies
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik denk dat ze veel vragen zullen stellen over je voorgeschiedenis, eventuele erfelijke ziektes, medicijngebruik, hoelang je zwanger bent enzo. Je word gewogen, je bloeddruk word gemeten en je krijgt een formulier mee om bloed te laten prikken. En dan krijg je waarschijnlijk een afspraak voor een echo of die maakt de gynaecoloog meteen al. Bij mij word er eigenlijk standaard een echo gemaakt, maar volgens mij is dat verschillend per gynaecoloog.
Dankje wel voor je reactie. Denk dat dit 2 hele lange weken worden. Gelukkig werk ik fulltime dus heb grnoeg afleiding. Laat het allemaal maar op me afkomen.