Morgen 20 weken echo maar bloednerveus

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nahla2013, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Hai dames,

Ik heb morgen een 20 weken echo, maar ik ben zooooo zenuwachtig, ben bang dat er iets niet goed is.
    Ik heb met 17,3 weken wel een 4D pretecho laten doen om te kijken of er iets te zien was wat mis zou zijn, maar dit was wel bij een radioloog (pretecho praktijk wordt gerund door een radioloog).
    Daarop was ze helemaal gezond volgens de radioloog, maar ik vertrouw het niet helemaal, want hij kon het geslacht niet zien terwijl je overduidelijk 3 streepjes zag.
    Ik had toevallig met 14,5 weken ook een pretecho/geslachtsbepaling laten doen en de echoposiste (Elly Verduyn) zag heel duidelijk dat het een meid was. Dus hem vertrouw ik niet helemaal...
    Pffff slopend dit zeg... :(

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Het is altijd spannend de 20 weken echo :) Alvast veel succes en hopelijk is alles goed!

Ik heb hem ook morgen ;) vind het zelf ook weer spannend.

3. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Hier ook nog 1 die morgen de 20 weken echo heeft. Na wat er met onze vorige zwangerschap gebeurd is (zoontje plotseling overleden bij 26 weken zwangerschap) zijn alle echo's super spannend maar deze blijft toch wel het spannendst. Veel succes morgen, maak je niet te druk! Het is begrijpelijk en makkelijk gezegd maar no worries!

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Komt vast goed hoor Nahla !

Het is altijd spannend die 20 weken echo maar ik heb er alle vertrouwen in dat het allemaal goed komt, zeker omdat je al verschillende echos gehad hebt.
    Succes en probeer er ook een beetje van te genieten dat je je beebje weer te zien krijgt.

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Altijd spannend, echo's. De 20-weken echo is natuurlijk puur medisch, maar ik hoop voor jullie dat er niets uitkomt, behalve mooie foto's voor de babyboeken. In de tussentijd: zennnn!

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh nog meer die morgen een 20-weken echo hebben! Haha dus we zijn allemaal zenuwachtig.
    Jeetje wat heftig @Palmboompje :( Heel veel sterkte! Laten we hopen dat we dit keer allemaal een gezond kindje op de wereld zetten.
    Heel veel succes morgen! Laten jullie wel weten hoe het ging?

Slaap lekker alvast

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Heb je hem al gehad?

Wij inmiddels wel. Alles was goed, alleen de nierbekken iets te groot. Dus we moeten met 30 weken weer voor een echo komen (maar dat moest ik sowieso al dus geen verandering wat dat betreft). Ze verwacht dat het dan normaal is. Zo niet, dan na de geboorte meteen antibiotica voor het kindje. We horen de volgende echo dat ze ernaar kijken meer als dat nodig is.

Het hartje was lastig goed in beeld te krijgen. Wat ze wel kon bekijken zag er goed uit, maar maandag moeten we terug komen. We hebben dit ook met onze dochter gehad en alles was uiteindelijk goed. Dus maak me er niet druk om.

Verder vond ik zelf een minder prettige 20 weken echo, bij de zwangerschap van mijn dochter was het voor mijn gevoel uitgebreider en de vrouw vertelde wel wat ze aan het meten was (was in het Radboud). Deze vrouw was gewoon continu stil. Alleen bij de nierbekken zei ze iets en ma afloop dan dat we terug moesten komen voor extra echo van het hartje en dat het kindje wel al flink was (nu lopen we in het ziekenhuis in Nieuwegein). Dus ik ga nog wel maandag vragen wat er nu eigenlijk gecontroleerd is, het zal vast kloppen maar ik had het eigenlijk wel graag gehoord.

Hopelijk is jullie 20 weken echo goed gegaan :)

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Hai Hai!
    Oh dat was gelukkig wel goed dan. Gelukkig zeg!
    Ik ben net een halfuurtje thuis. Mijn meisje is gelukkig ook helemaal goed! Echopiste heeft uitgebreid de tijd genomen.
    Gek om te zien dat het kindje al zo groot is he?
    De mijne was met d'r neusje aan te spelen en heel erg met d'r beentjes aan het trappelen.
    Pfff wat ben ik opgelucht zeg!
    Nu kunnen we eindelijk ècht genieten

9. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Wat heerlijk zeg, goed om te horen!
    Hier ging het ook allemaal goed, het zag er allemaal keurig uit. Ben n beetje opgelucht, nu de volgende mijlpaal en dat is 26 weken. Veel succes nog met je zwangerschap en probeer te genieten nu!

Deel Deze Pagina