zoals de titel al zegt ik ben vanochtend met 39 weken en 2 dagen gestript loop al 2 weken met weeen die niet doorzetten en 2 cm ontsluiting dus vanochtend een poging strippen gedaan gelukt nu ben ik benieuwd naar ervaringen omtrent het strippen hoelang duurde het bv of hielp het wel of niet ik vond het zelf meer onaagenaam dan pijnlijk ik hoor het graag groetjes
Ik ben ook bij 39.2 gestript, hierna 3 cm ontsluiting en na 1,5 uur begonnen de weeën! Hopelijk ook bij jou!
zo zeg dat is snel !! ja ik hoop dat het doorzet natuurlijk alles is er wel klaar voor zei ze maar het is nog geen garantie dat er wat gaat gebeuren natuurlijk het doet in elk geval iets ook al zet de bevalling niet door ik hoop natuurlijk van wel
Ik ben afgelopen dinsdag gestript met 40.3. Ik had ook 2 cm ontsluiting. Verder geen voorweeën gehad. Helaas heeft het bij mij niks gedaan. Vannacht wel mijn slijmprop verloren. Vanochtend wederom gestript. Had nog steeds maar 2 cm. ontsluiting, wel was de bmm nog wat meer verweekt. Succes met afwachten. Ik wacht met je mee
hoi lisa2 ja wachtten valt niet mee hahaha ik moet wel zeggen ik merk met namen met lopen meer pijn en druk van onder maar ook datz egt niks ik zag dat je al 5 dagen overtyd bent valt ook niet mee denk ik hopelijk doet het wat voor ons !!! mag nu ondertussen wel groetjes
Ik had bij mn dochter ook steeds voorweeen, vooral 's nachts. Met 40+1 heeft de vk me gestript, had toen al 3cm ontsluiting. Hierna kwamen binnen een uur de weeen weer opzetten. Dezelfde avond is mn dochter geboren. Ik hoop dat het bij jou ook helpt, net dat extra zetje om die weeen weer op gang te krijgen.
Wachten valt inderdaad niet mee. Hier nog geen verschijnselen helaas. Nee overtijd lopen is geen pretje inderdaad. Ik ben zo nieuwschierig naar de kleine Ik hoop zeker dat het wat doet voor ons. We wachten rustig af. ..