Wie is er ook rond de 22 weken zwanger en heeft nog niet zo'n grote buik? Als ik 's ochtends wakker wordt (dus lege maag en darmen) heb ik nog niet echt 't idee dat ik al verder dan 4 maanden ben. Bij de 20wkn echo bleek alles ok te zijn met de kleine en hij groeit super goed. Ook voel ik hem nu dagelijks...maar ja dat is dus aan de buitenkant nog niet echt te zien Wie maakt zich daar ook soms druk over?
Ik heb ook nog geen grote buik. Elke zwangerschap is anders, en de één groeit sneller dan de ander. Misschien komt bij ons de groeispurt wel iets later
Ik heb ook heel lang geen buikje gehad. Vind het vooral jammer, wilde zo graag showen. Tot het heet werd vorig jaar toen was ik wel blij Aan het eind een mooie bolle buik maar heeft mw nooit in de weg gezeten.
Hier ook! ' s avonds dan is mijn buik wel heel duidelijk, maar 's ochtends is hij echt mini.. Terwijl ik toch al bijna 6 maanden onderweg ben. Helaas mag ik vanaf deze week niets meer doen (ik gaf ook nog 3 keer per week sportles) dus ik vrees dat ik vanaf nu wel wat sneller ga groeien....
Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben Het is ook niet zo dat ik op een super buik aan het wachten ben haha, vind t zo wel fijn hoor maar heel soms denk ik van hallo groei jij daarbinnen in wel
Ik heb ook een klein buikje, nu met 32 weken nog steeds ! Ach ja scheelt weer sjouwen en je kunt wel lekker lang je eigen kleding aan ik heb nu nog mensen die zeggen ' o ben jij zwanger ? Was me helemaal niet opgevallen ! '
ruilen? (zitten wel 2 in hoor)...vriendin van me had de eerste 5 a 6 maanden ook bijna geen buik maar aan het eind toch een heel mooi bolletje hoor...ik groei altijd snel
Geen zorgen! Ik was gisteren op een infoavond voor zwangeren die allemaal ongeveer even ver waren, en er was echt super veel verschil in buiken! En bij iedereen was het goed!
Mijn buik is blijkbaar zo groot dat mensen hun kinderen wijzend naar mijn buik vertellen dat er een baby in zit. Zit nu op een halve kilo bijgekomen ten opzichte van mijn startgewicht ( ben eerst afgevallen) dus ook niet bepaald een buik van het eten. Een vriendin is 6 dagen na mij uitgerekend en je ziet nog bijna niks. Onze beide baby's zijn gezond volgens de 20 weken echo.