22 weken en klein buikje

Discussion in 'Zwangerschap' started by nikie86, Mar 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie is er ook rond de 22 weken zwanger en heeft nog niet zo'n grote buik?

Als ik 's ochtends wakker wordt (dus lege maag en darmen) heb ik nog niet echt 't idee dat ik al verder dan 4 maanden ben. Bij de 20wkn echo bleek alles ok te zijn met de kleine en hij groeit super goed. Ook voel ik hem nu dagelijks...maar ja dat is dus aan de buitenkant nog niet echt te zien ;)

Wie maakt zich daar ook soms druk over?

2. LCLL

LCLL Bekend lid

Jan 14, 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik ben wel wat verder maar daar hoef je je echt niet druk om te maken ;)

3. LindsayS

LindsayS Bekend lid

Jan 26, 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog geen grote buik. Elke zwangerschap is anders, en de één groeit sneller dan de ander. Misschien komt bij ons de groeispurt wel iets later ;)

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Geen zorgen! Ik had ook heel lang een mini buikje en nu kan ik m'n tenen niet meer zien

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Ik heb ook heel lang geen buikje gehad. Vind het vooral jammer, wilde zo graag showen. Tot het heet werd vorig jaar toen was ik wel blij :)
    Aan het eind een mooie bolle buik maar heeft mw nooit in de weg gezeten.

6. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Hier ook! ' s avonds dan is mijn buik wel heel duidelijk, maar 's ochtends is hij echt mini.. Terwijl ik toch al bijna 6 maanden onderweg ben. Helaas mag ik vanaf deze week niets meer doen (ik gaf ook nog 3 keer per week sportles) dus ik vrees dat ik vanaf nu wel wat sneller ga groeien....

7. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben ;) Het is ook niet zo dat ik op een super buik aan het wachten ben haha, vind t zo wel fijn hoor :) maar heel soms denk ik van hallo groei jij daarbinnen in wel :p

8. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    1,149
    774
    113
    Female
    Ik heb ook een klein buikje, nu met 32 weken nog steeds ! Ach ja scheelt weer sjouwen en je kunt wel lekker lang je eigen kleding aan ;) ik heb nu nog mensen die zeggen ' o ben jij zwanger ? Was me helemaal niet opgevallen ! '

9. iriz83

iriz83 Actief lid

Feb 12, 2014
    147
    0
    0
    ICT Adviseur bedrijfsvoering bij overheid en daarn
    Den Haag
    Ik heb ook een klein buikje :)

10. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

Feb 21, 2007
    1,923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ruilen? ;) (zitten wel 2 in hoor)...vriendin van me had de eerste 5 a 6 maanden ook bijna geen buik maar aan het eind toch een heel mooi bolletje hoor...ik groei altijd snel ;)

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Buikje van vandaag...

Attached Files:

12. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Geen zorgen!

Ik was gisteren op een infoavond voor zwangeren die allemaal ongeveer even ver waren, en er was echt super veel verschil in buiken! En bij iedereen was het goed! :)

13. manuela82

manuela82 Actief lid

Nov 26, 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik is blijkbaar zo groot dat mensen hun kinderen wijzend naar mijn buik vertellen dat er een baby in zit. Zit nu op een halve kilo bijgekomen ten opzichte van mijn startgewicht ( ben eerst afgevallen) dus ook niet bepaald een buik van het eten. Een vriendin is 6 dagen na mij uitgerekend en je ziet nog bijna niks. Onze beide baby's zijn gezond volgens de 20 weken echo.

Share This Page