Vandaag gestript...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mowtom, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou vanmiddag naar de vk geweest en ze was erniet zeker van of de baby was ingedaald. Ik zal wel eens voelen van binnen zei ze..."slik". Nou heeft ze me dus enigzins zover het mogelijk was gestript. Het hoofdje van de baby zakte steeds weg...dus ik tegen duwen bij de billen. Toen ging het beter. Ze kon er maar met een vinger bij en niet met twee dus ja ze kon niet beloven dat ik nu dan aan de gang zou gaan...maaaaar nu heb ik dus nogal een ongesteldheids buikpijn en ja dat zei ze ook wel hoor dat dat zou kunnen maar ja wie weet ga ik toch aan de gang...
    Iemand ervaring ermee? En hoe snel daarna aan de gang gegaan en wat voelde je enzo?
     
  2. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    O ja en ik verlies ook wat bloed...en ik zag net bij het afvegen op de wc een bloedpropje in t papier zitten...
     
  3. jody

    jody Bekend lid

    13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Spannend! Ik hoop voor je dat het een goede bevalling wordt.
    Ik hoor van vriendinnen dat het net er op lijkt alsof je moet poepen in het begin.... Veel succes ;) :p
     
  4. Suus78

    Suus78 Actief lid

    18 apr 2006
    156
    0
    0
    ziet er veelbelovend uit! voor zover ik weet zijn dit allemaal tekenen dat het wel een begonnen kan zijn!

    Succes!
     
  5. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ben ook wel benieuwd ja!
    Over 2 weken gaat de VK kijken of het rijp is bij mij vanbinnen en dan word ik ook gestript!

    Dus ik blijf even mee lezen haha
     
  6. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het zou zomaar kunnen, hoop het voor je!
     
  7. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Spannend!
    Toen ik gestript was, begonnen de weeën zo'n 2 uur later langzaam op gang te komen. Tja, wat voel je.... vlagen met pijn.... het begint inderdaad als een heftige menstruatiepijn.
    Uiteindelijk is 's nachts mijn zoontje geboren!
     
  8. harriette

    harriette Actief lid

    18 nov 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Hoi Mowtom,

    Nou ik hoop voor je dat je nu aan de gang bent, want die kleine laat wel op zich wachten.

    Ik wens je veel succes, en je mannetje natuurlijk ook.

    Liefs
    Jetje
     
  9. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Spannend!
     
  10. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Oooooo ik word niet goed....nog niks!
    Vannacht iser niks op gang gekomen. Ik verlies nog wel wat bloed en af en toe is mijn buik wat zeurderig...maar gewoon nog geen teken van een bevalling. Ik had er zo op gehoopt he...Nou ja dan maar vrijdag naar de gynaecoloog in het ziekenhuis...wilde dat eigenlijk niet meer hahaha...Nou ik hou jullie op de hoogte!
     
  11. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Jammer hoor..succes vrijdag dan maar!
    hou ons op de hoogte ;)
     
  12. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lekker aan de wandel gaan als dat nog gaat. Probeer zo ontspannen mogelijk te zijn. Wie weet zet het door en hoef je niet naar de gyn. Sterkte.
     
  13. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ja nou dat wandelen gaat helaas niet echt optimaal meer...wil nu ook niet meer te ver van huis gaan anders zou ik wel ergens op visite gaan om mijn zinnen even te verzetten maar er komt zo een vriendinnetje om te lunchen..neemt ze mee, das lief he?! Dus we komen de dag wel ontspannen door hoor dat komt goed! Jullie horen het wel hoe het gaat hiero!
     
  14. Niet meer actief

    Lunch was lekker :) Ik ben ook best lief. Hopelijk dat je binnen nu en enekele uren begint met de weeen. Ik ben namelijk nu veel te nieuwsgierig aan te het worden. Ik hoop niet dat mijn datum uitkomt voor je, dan moet je nog ff wachten. Als je je morgen weer verveeld dan komt ik je wel weer gezelschap brengen. Ik sms of bel je nog. Liefs Ikke
     

Deel Deze Pagina