Alle dames die NEGATIEVE kruidvat (+ test) hadden melden ajb

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hope1982, Jan 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Hallo dames,

Hoop niet dat de titel onaardig overkomt. Wilde vragen aan alle dames die hun negatieve kruidvattest (die van 7,95 waar een plusje moet verschijnen) nog hebben of jullie willen kijken of er een plus teken is verschenen ver nadat je getest hebt of dat het er alleen het verticale streepje staat en geen horizontale.

Ik zal later uitleggen waarom. Ben niet zwanger ofzo maar wil graag weten of er uiteindelijk een plusje verschijnt of dat sowieso niet ook na lange tijd niet.

2. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Bij mij komt er al meteen na enkele seconde een + te staan en is tot nu toe negatief bij mij.
    Weet niet of je hier ook wat aan hebt?

3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    He, maar dan ben je toch zwanger? Want alleen met een plus is positief en een - is negatief. Weet je zeker dat je niet zwanger bent?

Bedankt trouwens voor je snelle reactie maar denk dat het wel iets anders is maar vind het wel gek dat bij jou een plusje komt terwijl je niet zwanger bent.

4. kira1985

Ja ik weet zeker dat ik niet zwanger ben want deed dan de volgende dag een test van kruidvat die 2 voor €5,- en die waren negeatief.

Ik weet niet wat het is maar bij testen waar een + moet komen staan heb ik altijd een + ook bij CB kijk maar in mijn album deze testen zijn van afgelopen december

5. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Kira, die CB test lijkt me toch echt positief en die van kruidvat is een dun lijntje, niet zoals hoort zo'n dik lijntje wat je bij CB hebt. Ik wil je niet bang maken maar denk je niet aan een vmk? Lijkt me sterk namelijk dat het gewoon negatief is.

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    een pennestreepje is vaak niet positief.. je moet een brede streep hebben..

ik heb ze ook meteen een + dan he.. later vervagen ze vaak of gaan ze zelfs weg..

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    edit.. wel een + als ik zwnager ben.. een - bij niet zwanger...was ik ff vergeten te melden... ;)

ikk ben nu wel benieuwd naar je uitleg

8. kira1985

Ik heb daar zeker ook aan gedacht, maar ben er niet van uit gegaan omdat ze de volgende dag met die van 2 voor €5,- negatief waren.
    En idd het zijn pennestreepjes, hier op het forum hebben ze mij toen ook verteld dat dat valse streepjes zijn.

9. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Haha oke.. nou kijk, ik meende de vorige cyclus een streepje te zien op de kruidvat test, dus een plus. Naarmate de tijd verstrekt wordt ie steeds duidelijker. Nu is het gewoon een duidelijke plus teken. Ik werd natuurlijk wel ongesteld maar heeeeeeel anders als anders, met mega veel pijn en een korte heftige bloeding. Ik twijfelde of het een vmk was maar nu, deze cyclus ben ik mijn ei kwijt. Normaal voel ik hem altijd en met ovu testen komt ie ook heel duidelijk tussen dag 15 en 17. Vandaag is dag 17 en nog geen enkel teken van mijn ei. Ook ovu testen blijven licht. Ik keek toevallig naar de kruidvat test en zag dat de lijn die ik zag nu heel donker is geworden. Ik vraag me dus af, wordt zo een lijn naarmate de tijd verstrekt donkerder en heb ik het dus gezien of gebeurt dat altijd en staat dat dus los van mijn hele verhaal. Mijn vermoedens van een vmk worden nu namelijk steeds sterker.

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    ik kreeg ook gelijk een plus en die vervaagde later bijna helemaal en was niet zwanger...

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Nou hier nog eentje dus! Heb ook zo`n dun streepje die binnen de testtijd verscheen met de kruidvattest, de nieuwe soort dan. Maar dat heb ik ook met die van cb, waar ook zo`n kruisje op moet verschijnen met een positief resultaat. Dat had ik een aantal jaar geleden dat ik ook zwanger probeerde te raken. Trouwens ik heb het ook met die van de hema. Stomme testen! Denk je dat je zwanger bent....en is het niet raak.
    :cry: :cry:

12. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Dag dames,

Stom he die vals positieve testen.

Maar het gaat er bij mij om dat die plus is blijven staan en juist donkerder is geworden. Komt dat iemand bekend voor?

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Ja maar is het dan een heel dun blauw streepje of een wat bredere?

14. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    mamatje, een bredere .. zoals dat streepje wat er naast staat als voorbeeld.

15. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    mamatje, een bredere .. zoals dat streepje wat er naast staat als voorbeeld.

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    dan zou je haast dneken dat ie idd positief is.. hij vervaagd niet altijd hoor.. kan ook donkerder worden..of duidelijker zichtbaar.. heb je na je bloeding alweer getest?

17. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Ja en wel negatief. Maar de menstruatie was heftig, krotdurend (2 dg ipv 4/6), veel donkerbruin/zwart verlies, heftige buikkrampen 2 dagen lang, wat ik nooit eerder zo erg heb gehad. En nu ben ik mijn ei kwijt. en die test wordt steeds duidelijker dus heb het niet verkeerd gezien. Ben dus benieuwd of op die testen die negatief waren na verloop van tijd alsnog plotseling een streep komt.

18. Niet meer actief

ik vind het maar raar want uit curiositeit heb ik ook zo'n kruidvattestje gedaan die met het + je en bij mij kwam er in de verste verte GEEN + op te staan (blanco)

Dus dan moet er toch iets mis zijn met de test ofwel WEL HCG (vroege miskraam) ,prille zwangerschap ,noem het zoals men wil.

19. Appelflap87

Appelflap87 Actief lid

Oct 31, 2007
    100
    0
    0
    Ik heb die testen van de kruidvat ook gehad.
    En ik heb er geloof ik 4 van gedaan, waarvan 2 negatief en 2 positief. 1 positieve test werd na verloop van tijd weer negatief en 1 positieve test is nu nog steeds positief, met dikke streepjes zoals het hoort..
    En of ik nou zwanger ben weet ik nog steeds niet..

20. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Nadinneke, dat is dus idd wat ik ook dacht. Dan meot het toch een hele prille zwangerschap zijn geweest.

Of vinden jullie dat raaR?

Share This Page