Hallo allemaal, Vandaag heb ik getest en ja ZWANGER!! Ik WAS heel blij.. aangezien dat we al een kindje heb en het leeftijdsverschil niet te groot wou hebben en mijn vriend ook niet.. zegt hij nu doodleuk dat ik maar een abortus moet laten doen .. ik dacht dat ik op dat moment ter plekke dood neer viel:x Opzich snap ik hem ook wel met zijn argumenten (ons huis is nou eenmaal te klein )maar toch.. morgen moet ik naar de vk toe om te bepalen hoelang ik zwanger ben .. Maar ja ik voel me zo k*t ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou moet en me hart en me verstand werken op dit moment ook niet samen nou dat ben ik kwijt ( maar voel me nog niet fijn ) KUSJESSSSSS
Jeetje meis, wat een verhaal! Ik vind niet dat je vriend een abortus kan eisen ongeacht jullie situatie. Jullie huis is dan misschien te klein, maar dit is toch wel op te lossen in die maanden voordat het wondertje zich aankondigd. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en wens je heel veel sterkte toe met de situatie en jullie keuze..
Dat een huis te klein is vind ik geen goede reden om een abortus te plegen. Kindjes kunnen prima bij elkaar op 1 kamer slapen. Desnoods slaapt de baby de eerste tijd bij jullie op de kamer in een wiegje. Schrijf je vast in voor een nieuwe (huur)woning. Huisvestigingen zijn vaak maar van tijdelijke aard. Kindjes zijn nu nog klein, hebben niet veel ruimte nodig. Daarbij ben ik ook opgegegroeid in een klein huis, en ben er echt niet ongelukkig van geworden hoor! Je schrijft dat je vriend argumenten heeft. Welke heeft hij nog meer dan? Ik hoop maar dat hij zo'n domme opmerking in een schrikreactie heeft gemaakt en er niks van meent. Anders had hij eerst moeten denken met zijn koppie ipv met zijn 'one eyed snake' Sterker nog; ik had hem er uitgekickt! Ben je gelijk van het 'ruimte probleem' af :x
Jeetje zeg wat een situatie. Nou ik weet niet wat ik zou doen als mijn vriend zoiets tegen mij zou zeggen! Kan me al kwaad maken bij die gedachte zeg. Luister naar je eigen gevoel hoor! Ik ben benieuwd hoelang je zwanger bent. En dat jullie huis te klein zou zijn dat zou toch geen reden moeten zijn voor abortus? Voor problemen zijn altijd oplossingen.
Whhpoowww jeetje meid wat een heftige reactie van je vriend zeg jeetje idd is dat geen argument om abortus te doen een te klein huis zoals eerder werd gezegt kunne kindjes prima bij elkaar op de kamer. Hoever ben je nu zwanger?
Jeetje dat is niet leuk om te horen. Was ook behoorlijk woest geworden als ik in je schoenen zou staan. Was het niet gepland dan? Of is het door de pil heen gebeurd ofzo? Sterkte, zo'n reactie is zeker niet leuk.
Wat een stomme reactie van je partner zeg... Hij was er toch ook bij toen jullie zwanger raakten? Had ie maar een condoom om moeten doen o.i.d. En uit je verhaaltje op te maken waren jullie er vrij bewust mee bezig en dan had ie van te voren ook kunnen bedenken dat jullie huis te klein is en dat er dan miss even gewacht moest worden tot er een groter huis is... Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar zijn overige argumenten, want dit slaat nergens op... Ik kan me heel goed voorstellen dat jij even niet weet wat je hier nu mee moet...
Oef niet leuk om te horen zeg Ik zou behoorlijk pissed zijn. Jullie hebben toch al een kindje? Dan moet hij toch wel weten dat je niet zomaar voor zo'n reden een abortus laat doen ? Hopelijk volgt er nog een goed gesprek en loopt het allemaal met een sisser af. Meid hopelijk kies je voor je kindje aangezien ik uit jouw woorden opmaak dat je er zeker blij mee bent!
hallo allemaal, Bedankt voor jullie lieve reacties!!!! Ik dacht ook na een goed gesprek is hij wel bijgedraaid.. maar niets is minder waar pas na 3 uur praten kwam hij een beetje bij zinnen.. En hij heeft wel zijn excuses aangeboden voor zijn reactie en ook voor bepaalde argumenten die hij achteraf zelf ook niet goed vond .. met name de grote van ons huis.. kindjes kunnen ook inderdaad samen in 1 kamer... Vandaag ben ik bij de dokter geweest en daar er even goed over gepraat.. en ik krijg volgende week een termijn echo om te kijken hoever ik ben... en ik hoop dat ik en foto mee krijg om het aan hem te laten zien aangezien hij waarschijnlijk niet meegaat( wat ik niet boos om kan worden omdat hij met ze werk zit) Maar ja volgende week weet ik meer en dan weet ik hoever ik ben ... Ik weet nog steeds niet hoe ik me moet voelen en dat maakt het ook allemaal erg moeilijk maar ja.. het is nu gewoon afwachten .. maar ja hij heeft wel gezegt als je over de 3 maanden bent dan houden we het sowieso.. dus stiekem... jullie snappen het wel .. dikke kus
ALS je een abortus zou laten uitvoeren? wat doet dat met jullie relatie?! je kan hem dit toch nooit vergeven?! vind het echt geen excuus wat hij aanhaalt over ruimtegebrek hoor.
tja het is niet alleen de ruimtegebrek.. er zijn wel meer dingen .. maar heb net nog even goed gepraat met hem.. maar hij moest even weg dus we praten zo nog verder dus tja.. het is even allemaal afwachten enzo... het is niet dat hij me dwingt om het te doen hoor dat niet.. het is geen slechte man totaal niet maar hij zei ook dat hij er gewoon even heel erg van geschrokken was omdat we er totaal niet mee bezig waren en hele andere plannen hadden en dat we die dus nu waarschijnlijk toch wel allemaal moeten uitstellen .. dikke kus
Je haalt de woorden uit mijn mond! En ts,en nu? Nu heel gelukkig zijn met het wondertje wat jullie gegund is!!Ik had dat mezelf echt NIET laten zeggen..Kindjes mogen krijgen is zo kostbaar!!
Sorry maar dat kan ik echt niet begrijpen.. zo'n groot wonder.. ik hoop echt dat jullie eruit komen samen!!!
ik zou die vent eens even aan zijn oren willen meeslepen!! Hoe komt het in hemelsnaam bij je op om zo'n opmerking te maken? Bij mij had ie idd ook even 9 maanden ergens anders mogen afkoelen.
Kan het ook maar moeilijk begrijpen.... Ik zou woest zijn! Niet de baby weg maaer mn vent weg!!! MAar goed het gaat niet om mij! MAar wat ik ook niet helemaal begrijp....jullie waren er allebei ook zelf bij, dus ja je weet wat er kan gebeuren zeg maar!
Volgens mij beslis jij dat en hij niet ...... Ik had gezegt deal with it , Zo niet rot je maar op..... Hij had ook een condoom kunnen dragen toch ? Wat een slappe zak om zo te reageren....
ik snap dat jullie allemaal zeggen DUMPEN die vent.. maar dat is wat makkelijker gezegt dan gedaan we hebben al een kind samen en tja je wilt niet zomaar alles opgeven.. maar ja volgende week een termijn echo en dan zullen we wel zien hoe hij reageerd.. het was `denk ik `de schok van je wordt vader .. en aangezien dat er in de familie ook een aantal dingen aan de hand zijn was het voor allemaal even teveel .. tja zijn opa ligt heel erg slecht en mijn zus heb erg slecht nieuws gehad het grote K wordt om het maar zo te zeggen dus het was allemaal even te veel in 1 week en dat zegt hij nu ook .. maar we slaan er ons wel doorheen en het zal allemaal wel goed komen .. En ik ben nog steeds diegene die de keuze maakt en gelukkig niemand anders en er is ook niemand die mij kan dwingen wat dat bereft sta ik wel sterk in me schoenen dikke kus
nou kreeg ik net een sms dat hij toch goed heeft nagedacht en daar stond ook in van .. we gaan gewoon kijken voor een ander huis op ons gemak zo kunnen we het ook nog wel .. maar vanavond gaan we wel even praten dus dat is wel weer possitief allemaal.. het was gewoon de schok en alles wat er in de fam. aan de hand is maar nu vind hij het toch eigenlijk best wel leuk en snapt ook hoe ik me moet voelen.. ik weet niet met wie hij gepraat heeft of misschien heeft hij het licht gezien haha .. maar ja ik ben nu eigenlijk helemaal blij hihi .. dus nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en volgende week weten we dan hoever ik ben xxxx
Maar meid, wat ik niet helemaal snap he.. en dit is niet vervelend of naar bedoelt hoor.. gebruiken jullie geen condoom en pil dan? Als dit ongepland is? En anders moet hij ook weten dat er een kans in zit dat je zwanger raakt toch? Ben blij dat ie alweer wat positiever is, is voor hem natuurlijk ff schrikken.. snap ik heel goed!