zwanger na miskraam

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fayy, Aug 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo meiden,

22juli is mn miskraam losgelaten, hebben t erg moeilijk gehad etc.
    ( zie mn onderschrift)
    nu heb ik best lang gebloed voor dat het eindelijk ophield.
    en de verloskundige had me weer groen licht gegeven om zwanger te worden en de gyn. uit t ziekenhuis had mij nog gebelt om te zeggen dat het een natuurlke miskraam was en niet door een of ander stofje.
    nou ben ik verder niet echt meer ongesteld geweest en dacht dus gister.. ik ga een test doen en als die wit is dan is me hcg eruit.
    en als t een licht streepje heeft en hij word donkerder dan doe ik over een paar weken wel weer een test.
    en ik dacht.. als ie heel donker meteen is dan maar even de verloskundige bellen, want tja daar mocht ik heen komen met al me vraagjes enz.

nu had ik gister getest en het streepje was zo licht dat je wel kon zeggen van " beschouw m maar als negatief " maar ik toch de hele dag naar kijken.. zo raar voor me zwangerschap nooit een positieve test gehad en nu de een na de ander en zelfs naar deze miskraam ook meteen 2 strepen, maar dacht meteen al.. dat is van me vorige zwangerschap nog.
    en vandaag deed ik er nog een.. eigk een beetje expres want dan zijn me testen op.
    en die was even wat duidelijker en donkerder.
    kan het al dat ik alweer opnieuw zwanger ben?

herken niet zo heel erg veel want vorige keer had ik ook geen kwalen alleen een tijdje pijn in mn liezen en soms wat zeer in de buik verders niets en nu hebk beetje last van onderbuik en soms van de liezen. en soms een rommel door me darm.
    en paar dagen met buikpijn opgestaan
    oja en erg hoofdpijn!
    nou ja ik pin me er niet op vast dat ik zwanger ben.
    volgende week bestel ik zon pakket via internet tenminste lekker voordelig en dan zal ik zo nu en dan een testje wagen en als het me dan echt te lang duurd dan ga ik wel naar de verloskundige toe.

meiden die gewoon zwanger zijn geraakt zonder eerst " ongi " te worden?
    t is net of k meteen al ongi was geworden na me miskraam want t bloedde echt heel lang en super veel. ja kweet het niet , hiih.

op de bovenste foto zie je echt een heel dun pennenstreepje, op de foto niet te zien en nu is ie gewoon echt stukken donkerder en hoef niet eens te turen. maar ja ik probeer onder t genot van een kopje thee wel ff een betere foto te maken :)

liefs

2. stamperke

stamperke Actief lid

Jun 28, 2010
    391
    0
    16
    zie toch wel een tweede streepje staan op die 2de test meid.
    mss eens bloed laten nemen etc...

stamperke

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Hoi Fayy,

Jeetje meid, ik schrik een beetje van je verhaal.
    Weet nog dat je toen net zwanger was en je zo onzeker voelde...
    Pfff jammer dat het toch niet zo heeft mogen zijn :(

Op de 2e test zie ik toch wel een streepje staan, misschien is het verstandig om een bloedtest aan te vragen?

Succes meid!

4. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Om eerlijk te zijn:

Je kan zelfs 4 weken na een miskraam nog positief testen v/d miskraam...
    Aangezien je nog geen 3 weken ná je miskraam bent lijkt het me zeer sterk dat je nu al zwanger bent.

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als je eind juli een miskraam hebt gehad (2-3 weken geleden), dan kun je nu in principe nog niet opnieuw positief testen door een nieuwe zwangerschap. Dan zou je nu rond je eisprong of pas erna moeten zitten. Het zwangerschapshormoon kan na een miskraam nog wel 4-6 weken in je lichaam zitten, waardoor je dus ook positief kan testen. Ik denk dat de kans op een nieuwe zwangerschap erg klein is, maar ik hoop het natuurlijk wel voor je.

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

deed dus juist een test omdat ik wou zien dat ie weer mooi wit was en gister een pennenstreepje en nu duidelijker, en daarom deze topic juist.
    als ik niet zwanger ben nu is t ook goed.
    maar misschien dat er meerdere vrouwen zijn die dit ook hadden.
    ook me ovutesten (13) zijn allemaal van licht naar donker enz.

@ dees ja met 12 w 3 d een echo laten maken en toen was t kindje bij 9w6d al gestopt:( pff :( het is gewoon niet leuk dat mee temaken :( 7uur wee-en etc.
    het was me t dagje wel :(

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Hey Fay,

Wat rot van je miskraam heb er ook 1 gehad en 4 weken later ook weer een positieve zwangerschapstest in me handen! Hoop dat het ook voor jou zo mag zijn!!! Ik zie wel een 2e streepje!!! Morgen maar weer testen! Ik had trouwen de verloskundige gebeld toen en die vertelde mij dat als je miskraam voltooit is dat dan nog 2 weken HCG in je lijf zit....ik hoop het echt voor je meid!!! Succes!

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

dankjewel :)
    maar ik ga niet blijven hopen het is gewoon lastig allemaal en vooral omdat ik dacht dat ie wit zou blijven en ik dat eigk ook wou zodat we met een schone lei konden beginnen maar ik test de 20ste pas weer.
    als ie dan wit is dan snap ik het ook en als de testen dan nog donkerder zijn dan w8 ik weer een tijd tot ik t zat raak en ik gewoon een bloedtest laat doen.
    bloedtest kan natuurlijk ook wel eigenlijk.. dan weet ik meteen hoeveel hcg er in me lichaam zit.
    ben nog aan het dubben met wat ik doe :p

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ojaaa? ah gaaf dat je al zo snel weer zwanger bent geworden!!!!! :)
    ik hoop het ook voor mezelf maar ik pin me er niet al te veel op vast.. wil me eigen niet weer zo gek maken, heb geleerd dat het komt waneer t komt en waneer het er is dat ik er met volle teugen van moet genieten.
    ik kan misschien die vraag ook nog wel aan de verloskundige stellen.
    dankjewel voor de lieve woorden!

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

verder eigenlijk nog dames die niet ongesteld werden maar gewoon direct zwanger waren?
    liefs

11. kadootje

kadootje Actief lid

Jan 9, 2010
    471
    170
    43
    IK! ik heb voor mijn zoon een vroege miskraam gehad, met 5w en een paar dagen.....toen heb ik dus gevloeid en zijn we opnieuw begonnen.....toen mijn cyclus qua dagen ongeveer voorbij was bleek ik weer zwanger!!!!!! kon het haast niet geloven!!! ik had dezelfde kwaaltjes al de maand ervoor.......en het was echt waar! we hebben een prachtige zoon gekregen!!!!
    het KAN dus wel.....ben dus tussen de miskraam door niet meer ongesteld geweest.....

12. Fayy

Fayy Niet meer actief

wauw, bijzonder!
    misschien is dat geluk ook voor mij weggelegd.
    heb besloten de 20ste pas weer te testen.
    dan weet ik het gewoon zeker, iig meer zekerheid :)
    en ik laat het hier zeker wel weten!!!
    leuk om dit zo te lezen!!! geweldig :D

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Heb je al een witte test gehad na je miskraam?
    Je kunt nog tot 6 weken na je miskraam positief testen nml...en die van jou was 3 weken terug, dus ik ben bang dat het nog van je miskraam is.Ik hoop natuurlijk van niet.

14. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Jippie.

Ik wil even op jou inhaken. Je kunt wel degelijk meteen weer zwanger raken. Je bent juist direct na een miskraam vruchtbaarder dan normaal. Dus met andere worden je kunt zeker zwanger zijn Fayy. Het is alleen jammer dat je geen idee hebt of je hcg hormoon helemaal weg was anders kunnen dit ook nog resten zijn. Ik zou gewoon vk of gyn bellen en afspraak maken en natuurlijk misschien over 2 daagjes nog eens testen.

xxx Joyce

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

gister had ik getest op de hoop op een witte. nou daar kwam dus een heel heel dun lijntje nu al bijna niet meer te zien. waarvan je denkt.. die is negatief.
    en vanochtend nog maar 1 gedaan en toen inene een donkere streep.
    maar ik houd met alles rekening :)

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja daarom :)
    ik test over een aantal dagen weer wou t eigenlijk pas de 20ste weer doen want dan heb ik meer kans dat me hcg weg is zegmaar mocht ik niet zwanger wezen maar maandag ga ik de testen bestellen via internet dan heb ik een hele bundel dus dan gooi ik er weer een paar tegenaan.
    als we weer zwanger zijn is dat helemaal geweldig natuurlijk!
    maar als dat niet zo is dan vind ik het ook prima ;) maar toch als ik een 2e streep zie verschijnen ga je toch wel kriebels krijgen, hahaha.
    heb geen kwalen waardoor ik zou denken dat t raak kan zijn behalve dat ik opvallend meer moet plassen maar kan ook blaasontsteking zijn en hoofdpijn. maargoed kwalen hoef je niet te hebben die zeggen niet zoveel.
    houd je op de hoogte!

17. Fayy

Fayy Niet meer actief

nog een foto proberen te maken.
    heb altijd al gezegt dat me telefoon goede fotos maakt! maar helaas niet met zwangerschapstesten ;)
    hoop dat ie nu beter zichtbaar is :D
    (test van vanochtend)

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

en die dus van gisteren.

19. missyf

missyf Bekend lid

Nov 14, 2009
    646
    0
    16
    hoi fayy ook ik heb een miskraam gehad en ook gelijk weer zwanger, maar ik had 1 week na de miskraam een witte test.
    en 4 weken later posi.
    hoop dat je zwanger ben want je streep is duidelijk.

20. Fayy

Fayy Niet meer actief

was eerlijk gezegd al van plan eerder te testen maar had er niet veel baat bij maar toen gister maar ik had gister al iets van yes hij is negatief! en vandaag gewoon de laatste gedaan zodat ik daar ook weer vanaf was.
    omdat ik van plan ben nieuwe te bestellen.. maar die berg ik dan netjes op!
    maar dacht ach anders blijft er 1 van de kv liggen.
    ;)

ben jij verders nog ongi geworden tussen de miskraam en volgende zwangerschap?

Share This Page