@Joanita, herkenbaar! Ik ga ook helemaal los volgens mij. Die andere ouders zullen wel denken als ze mij kruipend achter Sam aan zien racen die het vervolgens uitgiert van het lachen . @Kleding, tja... het is maar waar je op let. Sokken die niet matchen? Btw... ik vind goeie sokken scoren nog steeds een rotklus. Of hij trekt ze uit, of ze vallen uit, of ze zijn veel te dik. Nou, dan maar geen matchende sokken bij de tig outfits die in zijn kast liggen, maar wel sokken die lekker zitten. Ik heb veel meer moeite met ouders type 'kak' die ik de laatste keer tegenkwam in zo'n indoorspeelparadijs. Hij: in pak. Zij: in mantelpak en misschien wel tien lagen make-up. Kind (meisje): spierwitte dure merkkleding aan. En paps en mams maar de hele tijd roepen naar dat kind: 'Fleurrrrrrrrrtje, doe je wel voorzichtig? Dadelijk word je vies. Dadelijk wordt je verkouden als je met dat kindje met die snotneus speelt.' En meer van dat soort uitspraken. Nou......... sorry hoor. Maar daar valt mijn bek van open. Laat zo'n kind toch gewoon kind zijn en ravotten. Dat mijn Sam zijn kleren dan niet uit een folder zijn weggelopen, hij naderhand ook met een snotneus loopt en zijn sokken niet matchen...... boeiend! Hij heeft de tijd van zijn leven gehad en dat was de intentie toen we erheen gingen.
Waar kan een mens zich druk om maken Ben al een tijdje niet in een indoorspeeltuin geweest maar ik snap het zeker dat je je kind in een onderbroekje met shirt laat lopen het is er altijd zoooo warm. Ja en de ene mens is het andere niet je zult er van alles vinden. Het belangrijkste is dat mijn kind op dat moment geniet en ik vaak ook. Mijn zoontje was na z.n middag heerlijk warm van het heerlijke spelen vaak lekker gegeten patatje ect en gewoon een leuke dag uit als het rotweer is. Met mijn zoontje ging ik vaak door de weeks niet tijdens tijden dat je ook grote kinderen zult tegen komen scheelt een hoop frustie. Want ook grote kinderen zijn aan het spelen en ze zijn zo speels ze letten niet altijd op die kleintjes. Hiet was het ook geen eten of drinken mee nemen maar ik nam vaak wel wat te drinken mee pakjes of zo, Het geld groeide me niet op de rug de intree is vaak al meer dan 8 euro. Koffie thee ect het kost een hoop geld. Wikken en wegen wat je wel zelf mee neemt. Nog even als dochterlief gaat lopen ga ik denk ook weer eens een ochtendje met haar daar naar toe. Lekker even klimmen klauteren ect.
josien ja inderdaad.... Het was echt super leuk en de kleine man die lag helemaal in een deuk toen hij op en neer vloog.. wel heb ik me geiriteerd aan 1 moeder die niet ingreep toen haar zoontje mijn zoontje in de ogen zat te prikken en te knijpen in de wangen.. Dan ben ik misschien een trut maar ik heb tegen het kindje gezegd dat dat niet mocht en dat het ook bij jamy pijn deed. moeder zat nog geen 5meter verder en zegt tegen mij hij deed dat niet.. ooww ja dat moet je niet tegen mij zeggen... ik zeg dan denk ik dat u even wat beter moet kijken...
@Josien nee dat meen je niet!! Belachelijk dat je je kind niet gewoon kind kan laten zijn... Mijn zoontje ziet er wel fatsoenlijk uit, mét matchende sokken maar wel in oude kleding. Hij gaat daar niet in zn nieuwe spijkerbroek en shirt ofzo lopen. Hier komen ook nogal wat aparte types bij Ballorig, maar dat mag de pret niet drukken. Bij mij denken mensen altijd dat ik zelf nog een kind ben omdat ik niet zo groot ben en dus makkelijk achter mijn zoontje aan kruip en kan staan waar de kids ook kunnen staan (als je onder die planken enz door moet lopen hahahaha ik vind het geweldig hoor!!! Als mijn zoontje maar de tijd van zijn leven heeft vind ik het best! Waar ik me wel aan kan ergeren zijn idd die oudere kids die niet door hun ouders in de gaten worden gehouden en de jongere kids omver proberen te duwen/lopen of met ballen naar ze gaan gooien.
Ik ben heel benieuwd, wij willen morgen voor eerst gaan in z'meer. Als ik het zo hoor, ga ik mn ogen uit kijken hoor haha
oeps, nouja, dat vertel ik dus niet aan mn man, anders gaat hij niet mee. Is morgen nou ook niet echt het weer om heerlijk te wandelen.
@Aaliyah, ja... ik denk dan ook: wat doe je hier eigenlijk? Ga lekker in je Jan-De-Bouvri-huis zitten... tjonge jonge (oké, ik overdrijf misschien, maar het gaat me echt aan het hart als ik dat kleintje daar zo zie ). Trouwens... ik wil ff voorkomen dat je denk dat Sam er niet netjes uit zag . Zie de foto... volgens mij viel het wel mee. Maar... zijn sokken matchten de laatste keer niet . @Joanita, nou... dan breekt je klomp zeg. Daar had ik ook zeker iets van gezegd. Maar toch vind ik het opvallend dat zoveel ouders hun kind achter de afscheiding zetten en zelf zo ver mogelijk weg op een stoel gaan zitten kletsen zonder op hun kind te letten. Ik moet eerlijk zeggen: ik ben na zo'n bezoek net zo moe als Sam zelf, maar dat is heerlijk toch? Nou is het voor mij ook echt quality time (werk op het moment gemiddeld 60 uur in de week dus ik ben écht blij als ik hem de hele dag zie).
Nou Josien idd! Vind ik ook hoor, ga dan lekker lopen kakken in je kakbuurt met je kakvrienden... Sam ziet er leuk uit hoor, zo ziet Jason er ook uit als wij daar heen gaan. Hahaha gewoon normale kleding alleen geen dure/nette dingen die hij normaal aan zou doen. (niet dat wij nou zoveel merkkleding hebben ofzo hahah)
Als wij gaan, gaan we altijd in de ochtend. Dan is het nog heel rustig hoor (uurtje of 10 zeg maar). In de middag is het wel echt afgeladen druk!
Dan erger je je vast aan mijn kind Ik neem gewoon sokken uit haar sokkendoos, als ze maar lekker zitten. Doe ik toch zelf ook? Als iemand dat niet mag zien, dan heb ik toch schoenen aan. Julia heeft vaak slofjes aan bij Ballorig, van die leren. Tsja, daar heb ik ook geen bijpassende van bij elke outfit...
Josien, zielig voor dat meisje zeg. Jouw mannetje ziet er tip top uit zeg! @kleding, om misverstanden te voorkomen: het gaat mij dus niet over hóe kinderen eruit zien, maar dat sommige ouders hun kind ontzettend onpraktisch kleden voor een speeldag.
Je hebt ze dan inderdaad gezien Wel leuk om te horen dat papa het goed gedaan/geprobeerd had - nou was ik er niet bij - maar m'n vriendin met partner en haar kinderen. Maar wel grappig.. bedankt voor je pb'tje - ze zit nu rustig op de bank tv te kijken, maar pff een week niet mogen lopen (wat ze iedere paar uur wel even vraagt) - zal wel zwaar worden, maar oke. Volgende week mag ze gelukkig loopgips - dan zal ze zich vast weer snel kunnen redden.
Over sokken, of hemdjes of andersoortige kleding kan ik me totaal niet druk maken. Voor mij is het enige doel als we daar al eens een keer heen gaan dat mijn kinderen het fijn hebben. Maar waar ik me wel eens over verbaas (mijn man zei dit laatst ook toen we bij Monkey Town waren) dat ouders hun kleine kindjes helemaal alleen laten en dan zelf aan een tafeltje gaan zitten lezen. Ok, bij grotere kinderen snap ik dat, zou ik ook doen. Maar bij die hele kleintjes van 2 jaar.. ik zie het niet voor me dat ik mijn jongste alleen zou laten rondlopen. Wij gaan dan gewoon met haar mee hoor.
Wij gaan ook altijd naar Zoetermeer en je kijkt je ogen idd uit Waar ik me vooral aan erger is aan ouders niet met oogkleppen lopen Er rennen/lopen van die kleine kindjes rond (die net begonnen zijn met lopen) en dan lopen er allemaal volwassenen rond die niet eens kijken waar ze lopen en zo tegen een kleine aanlopen Dan denk ik ook van grr... heb je oogkleppen op ofzo. Je weet dondersgoed dat er allemaal kleintjes rondlopen en dan lopen ze met hun hoofd HOOG in de lucht dat ze de kleintjes niet eens zien. En ouders die met de allerkleinsten zitten en die lekker laten spelen en zij gaan een boek lezen of met hun laptoppie aan de gang. Een tijdje geleden kwamen we een stel daar tegen waarvan de moeder een boek las en de vader in slaap was gevallen. En hun kleine was een jaartje of 2.
Precies. Wij gaan ook niet meer naar dit soort "aso-tenten" toe. En niet vanwege wat de andere kinderen (of hun ouders) dragen, want dat interesseert mij verder helemaal niks. Nee, wij ergeren ons helemaal kapot aan het GEDRAG van de kids en hun ouders. Opvallend gewoon hoe agressief die kinderen tegen elkaar doen, hoe klein ze ook zijn. Mijn meisje van destijds 1,5 zat een keer in de ballenbak rustig te spelen, wordt er een kind van ongeveer dezelfde leeftijd in gedumpt en die ging spontaan mijn dochter keihard op haar hoofd slaan. Nou is dat al erg genoeg, maar de ouders zagen het op 10 meter afstand en deden helemaal niks en zaten maar een beetje stom te lachen. En zo kan ik talloze voorbeelden noemen, op een gegeven waren we er wel klaar mee. Opvallend trouwens hoe wij daar in het buitenland zelden of nooit last van hebben. Zou het iets Nederlands zijn dat ouders hun kinderen (niet meer) opvoeden en maar laten doen waar ze zelf zin in hebben?
Ik zit nu in zmeer en inderdaad wat een ouders. De een met een laptop, de ander met studie boeken en ze kijken niet eens op of om. Nu zal je je afvragen wat ik dan nu doen, mn man is nu met die kleine aan het spelen en zo wisselen we elkaar af. Want het kost je rug, maar ohw wat is het voor de meeste kinderen genieten.
josien, ook heerlijk zulke mensen. Ik wacht dan ook altijd tot er zo'n kind met een slushpuppie voorbij komt en dat zo over dat mantelpakje drapeert. O hier ook geen matchende sokken trouwens. Ik let heel goed op kleding normaal gesproken, alleen sokken, dat kan mij echt niks schelen.
Athina, okee dan zaten ze het tafeltje naast ons. Heb je dochter van ongeveer een halve meter in de oogjes gekeken. Arm ding. Ze leek ook echt bang om te lopen idd. Ja de papa deed echt zn best hoor...vond t zo sneu. Gelukkig dat ze loopgips krijgt anders is zo'n kleintje toch niet meer te houden.... ikke1981, whaha studieboeken. Geveinsde studie zeker, hoe kan iemand zich in vredesnaam concentreren tussen bonkmuziek en krijsende kinderen? Laptop is wel heel erg. Had het idee dat wij teveel achter onze dochter aanliepen (te opletterig waren), maar dat blijkt dus wel mee te vallen als ik het zo lees.