vandaag gezien: me goudvis die dood in zijn kommetje lag na 3 jaar trouwe dienst , een meneer die mij een bloemetje kwam bezorgen vanochtend en nu zit ik te gluren naar mijn man die de velgen van zijn auto aan schoonmaken is in het zonnetje..
Heeerlijke kerel naast me in bed zien liggen vandaag toen ik me ogen open deed. AND HES ALL MINE.. \/
ik heb een geweldig telefoontje gehad net, van de kinderarts! de urine van mijn dochter is helemaal goed! (ze heeft diabetes en in de vorige test was eiwit gevonden wat kan duiden opdat de nieren achteruit gaan)
Een hondje wat eindelijk eens naast me op de stoel is komen liggen ipv in zn mandje...en toen hij goed ingslapen was begon hij als n bezetene te kwispelen vraag me af waar hij over droomde...hij heeft gewoon 5 minuten fanatiek liggen kwispelen in zn slaap.
Vandaag voor het eerst gezien dat mijn kleine man op zijn buikkie slaapt! Ging na 5 min. kijken of hij sliep...op zijn buik gedraait en in dromeland! ahhhh lieffffffffffffffffffffffffffffffff! Wat ik net NIET gezien heb...gingen fietsen naar de kinderboerderij, waren er nog geen 20 minuutjes ervoor 3 bokkies geboren! Net gemist! helaas! Maar heb ze wel zien waggelen en mama nog lekker vies! kus miek
Wat een fijn nieuws Sim ! Je zal wel enorm opgelucht zijn echt fijn om zoiets te horen. Ben super blij voor jou en je dochtertje
Vandaag gezien: Een ontzettende irritante vriend die een beetje ruzie loopt te zoeken, kind druk maakt en gelukkig over een uurtje gaat werken... Ook heb ik een mooi roodborstje gezien hij zat 100m van me af en keek de hele tijd onze kant op, ook al kwam je dichterbij hij bleef stil zitten was echt heel mooi Ze zeggen dat roodborstjes tekenen van overleden mensen zijn...
Een soort (leger)helicopter, zo'n lange met 2 propellers...(geen idee hoe dat heet ) Hij vloog heel laag voorbij! Super gaaf om te zien, vind ik....
heel gek is dat, maar van dit soort momenten kan ik zo genieten, dan valt alles verder in het niet, en voel ik echt dat ik leef en gelukkig ben met mijn gezinnetje, het is zo'n moment van besef (hoe zeg je dat?)
Vandaag gezien: Ik had juist gedaan met lesgeven en ik was op weg om mijn trein te halen. Opeens hoor ik luide muziek, ik kijk even rond en wat zie ik. Een opa met een hippe auto die loeihard aan het meezingen was (ps: het was oude muziek van vroeger) Gewoonweg hilarisch om te zien.
Op het dunne stammetje van het boompje voor ons huis 2 druk tikkende spechten. Ze zijn er weer! Het is LENTE!