Vandaag gezien:

Discussion in 'De lounge' started by ThunderAngel, Apr 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik heb vandaag een heeeeeeeerlijke kerel in de file gezien! Hij zag mij ook, hahahahahaha

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vandaag gezien: me goudvis die dood in zijn kommetje lag na 3 jaar trouwe dienst :p, een meneer die mij een bloemetje kwam bezorgen vanochtend en nu zit ik te gluren naar mijn man die de velgen van zijn auto aan schoonmaken is in het zonnetje..

3. Niet meer actief

Heeerlijke kerel naast me in bed zien liggen vandaag toen ik me ogen open deed.

AND HES ALL MINE.. \:D/

4. sim

sim Niet meer actief

ik heb een geweldig telefoontje gehad net, van de kinderarts!

de urine van mijn dochter is helemaal goed!

(ze heeft diabetes en in de vorige test was eiwit gevonden wat kan duiden opdat de nieren achteruit gaan)

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Dat is toch niet gezien, maar gehoord? :)

6. sim

sim Niet meer actief

heej niet zo scherp he![​IMG]

7. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Een hondje wat eindelijk eens naast me op de stoel is komen liggen ipv in zn mandje...en toen hij goed ingslapen was begon hij als n bezetene te kwispelen :)
    vraag me af waar hij over droomde...hij heeft gewoon 5 minuten fanatiek liggen kwispelen in zn slaap.

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Vandaag voor het eerst gezien dat mijn kleine man op zijn buikkie slaapt! Ging na 5 min. kijken of hij sliep...op zijn buik gedraait en in dromeland! ahhhh lieffffffffffffffffffffffffffffffff!

Wat ik net NIET gezien heb...gingen fietsen naar de kinderboerderij, waren er nog geen 20 minuutjes ervoor 3 bokkies geboren! Net gemist! helaas! Maar heb ze wel zien waggelen en mama nog lekker vies!

kus miek

9. Niet meer actief

Wat een fijn nieuws Sim !
    Je zal wel enorm opgelucht zijn echt fijn om zoiets te horen.

Ben super blij voor jou en je dochtertje :D

10. sim

sim Niet meer actief

zooow ik ben zo blij, de zon schijnt ineens een stuk feller haha.

11. Niet meer actief

Typisch he.. soms als je blij bent word inneens het weer ook toenvallig fleurig!

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Vandaag gezien:

Een ontzettende irritante vriend die een beetje ruzie loopt te zoeken, kind druk maakt en gelukkig over een uurtje gaat werken...

Ook heb ik een mooi roodborstje gezien hij zat 100m van me af en keek de hele tijd onze kant op, ook al kwam je dichterbij hij bleef stil zitten was echt heel mooi :D Ze zeggen dat roodborstjes tekenen van overleden mensen zijn...

13. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
  14. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Een soort (leger)helicopter, zo'n lange met 2 propellers...(geen idee hoe dat heet :oops: )
    Hij vloog heel laag voorbij!
    Super gaaf om te zien, vind ik....

15. sim

sim Niet meer actief

heel gek is dat, maar van dit soort momenten kan ik zo genieten, dan valt alles verder in het niet, en voel ik echt dat ik leef en gelukkig ben met mijn gezinnetje, het is zo'n moment van besef (hoe zeg je dat?)

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Een chinook ;)

17. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Vandaag gezien: Ik had juist gedaan met lesgeven en ik was op weg om mijn trein te halen. Opeens hoor ik luide muziek, ik kijk even rond en wat zie ik. Een opa met een hippe auto die loeihard aan het meezingen was (ps: het was oude muziek van vroeger) Gewoonweg hilarisch om te zien.

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Op het dunne stammetje van het boompje voor ons huis 2 druk tikkende spechten. Ze zijn er weer! Het is LENTE!

19. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Net gezien (oké, oké, gehoord) dat Deans papa in de bak zit!

20. sim

sim Niet meer actief

He? :confused: in de bak? als in de gevangenis?

Share This Page