Vandaag gezien: Dat ik de kleur waarmee ik een hele trap afgelopen maandag heb geschilderd helemaal niet mooi vind, dus nu mag ik het binnenkort weer over doen
Vandaag gezien: grijze haren erbij (en niet alleen op mijn hoofd ) een geweldig mooie, mistige ochtend langs de Zaan met de schimmen van molens, langs de waterkant een leerling met het t-shirt "smile if you're beautiful" (ik heb nóg kaakpijn) een plant op de overloop die nu definitief het tijdige voor het eeuwige verwisseld heeft... ...en de 18 jaar oude kater Ramp met wéér een halfje wit in zijn bek De dag is nog jong, wie weet wat er nog kan gebeuren 8)
Gisteren: Kadootje van jaydienne gekregen gemaakt voor mijn verjaardag(morgen) heel schattig. Vanmorgen: Jaydienne zij mama en geen mamamama. moest bijna huilen. Verder zag ik vandaag in de AH een man(verward ga ik vanuit) die aankondigde deze pand te gaan overvallen van de week. haha
Vandaag gezien dat de 3.7 die ik gekregen heb voor mn tentamen echt dikke onzin was! Had bijna alle vragen goed beantwoord maar volgens die leuke meneer niet 'uitgebreid' genoeg grrr! Niet zo leuk dus! En ook heb ik net gezien dat mijn pizza bijna klaar is, dus die ga ik zo maar eens opeten!
Gezien vandaag (EN GEKOCHT!) Een nieuwe X-adventure Swivel (wel 2ehands maar ziet eruit als nieuw) in mooi oranje, 5 EURO bij de Kringloopwinkel! Dat is echt een Unicum, normaal staan daar wagens uit het jaar 0. IK BEN DUS HEEL ERG BLIJ ONDANKS DEZE KUTDAG
Leuk topic ! Ik heb vandaag gezien dat één van de VJ's van TMF geen parkeerbonnetje had gehaald en toen een boete kreeg, whaahaha ! Haar reactie was hilarisch: ze stond te stampvoeten naast haar enorm grote auto met dat kleine lijfje van haar !
vandaag gezien: een mens in de winkel die heel raar hoi zei tegen mijn kleine meisje verder hoop ik dadelijk mijn mooie geknipte hondje te zien haha
Vandaag gezien: - een heleboel mooie mensen (zoals elke dag, ik vind namelijk iedereen mooi, lol) - Een Koolmeesje in onze (bloeiende!) boom vanmorgen - de zon... - mijn banner... nog 4 dagen tot m'n NOD.. zou het deze keer.....? [-o<
Vandaag gezien: Mijn contracten bij mijn nieuwe werkgever...... Deze mag ik ondertekenen en terugsturen. Heb een nieuwe baan per 01 augustus 2008 als commercieel assistent/ bedrijfsleidster! Suuuuuper, kan het wel uitgillen van vreugde. Ik had namelijk geen contractverlenging gekregen bij mijn vorige werkgever. Het contract liep af op 31 maart en op 08 april werd ik aangenomen bij mijn nieuwe werkgever. Ik heb nog heerlijk sabatical tot 01 augustus....gaaf he!