Ik heb 2 dezelfde donkerblauwe spijkerbroeken en nu wil ik er graag 1 bleken in de wasmachine.... Ik deed dat vroeger ook gewoon in de wasmachine op 40 graden en een kwak chloor erbij en klaar... Ik heb deze broek nu al 2 keer geprobeerd te bleken maar hij blijft donkerblauw.. Heeft iemand nog tips hoe ik hem wel gebleekt krijg..?
ik zou het niet weten, maar weet wel dat je van chloor een wat gelige gloed over je broeken krijgt.. en er vallen sneller gaten in.. maar ik ben wel benieuwd of er nog manier zijn, dus ik lees even mee..
Zou je dan geen vlekken krijgen..? Ik had daar zelf ook wel even aan gedacht maar ben bang omdat de broek dan "in elkaar zit" dat er kleurverschil komt... Pfff snap ook niet hoe dat kan dat het nu niet lukt in de wasmachine en vroeger wel... Mijn vriendinnen deden dat vroeger ook gewoon in de wasmachine..
ja maar ben je dan niet bang dat je zo'n 80-jaren look krijgt, met van die vlekken? weet niet of je portomonnee het toelaat, maar als ik jou was, zou ik deze gewoon zo laten en een lichte broek bij hennes ofzo halen, straks verknal je m en dat zou toch zonde zijn..
Ik kan idd een andere broek gaan kopen maar als ik iets in me hoofd heb dan zal en moet dat ook zo gebeuren... Ik wacht nog even af of er nog meer tips komen...
Ik heb geen bad... Ja die van me dochtertje maar daar kan mijn broek niet languit in liggen... Heeft er dan niemand hier zijn broek ooit gebleekt..?
Kun je er niks voor kopen bij de drogist? Iets waarmee je normaal je kleren verft maar nu dus bleekt?
Dat weet ik eigenlijk niet zal volgende week eens even kijken want ben vanmorgen net naar de stad geweest..
Zijn die tinnetjes met verf niet meer on dingen donkerder te maken? Volgens mij werken dat soort dingen niet zo goed op een donkere spijkerbroek. Maar je kunt natuurlijk altijd vragen bij de drogist, misschien hebben die nog een leuke oplossing. Of googelen naar een oma-oplossing?