Hoi, Wij waren vandaag met een paar goede vrienden naar duitsland gegaan om te shoppen maar er kwamen momenten dat ik echt moeilijk kon staan van de krampen echt hevige krampen en later nog eens ik dacht vandaag ga ik ongesteld worden wie weet. Ik had smorgens van 11.00 hevige krampen duurde tot 17.00 uur ongeveer ( voelde mij licht misselijk), het waren ongesteldheid krampen het deed erg pijn en af en toe zeurend pijn maar niks gekomen vandaag. Nu (19.00) voel ik mij prima alleen hoor ik allerlei gerommel in mijn onderbuik en verder geen krampen meer wie heeft er ook hevige krampen gekregen en na paar uur weer vanzelf verdwenen wat kan het zijn dat de ongesteldheid op gang komt of iets anders? groetjes, ANGEL24 edit moderator: de grootte van het lettertype aangepast (titel)
Hi Angel De laatste x dat ik ongie werd kreeg ik 1week van te voren hevige krampen het voelde als ongie krampen dacht bij mezelf dat kan niet het duurt nog 1 week was ook misselijk en gerommel in me buik grr.. Het kan dat je ongie opgang komt maar kan ook zijn dat je zwanger bent!
mijn laatste menstruatie had ik ook een dag van te voren hevige krampen en de dag erna ook en later werd ik ongi maar ja elk lichaam is anders dus zou het gewoon effe afwachten liefs lisje