Vandaag had ik echt hevige krampen!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Angel24, Feb 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

Feb 1, 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Wij waren vandaag met een paar goede vrienden naar duitsland gegaan om te shoppen maar er kwamen momenten dat ik echt moeilijk kon staan van de krampen echt hevige krampen en later nog eens ik dacht vandaag ga ik ongesteld worden wie weet.

Ik had smorgens van 11.00 hevige krampen duurde tot 17.00 uur ongeveer ( voelde mij licht misselijk), het waren ongesteldheid krampen het deed erg pijn en af en toe zeurend pijn maar niks gekomen vandaag.

Nu (19.00) voel ik mij prima alleen hoor ik allerlei gerommel in mijn onderbuik en verder geen krampen meer wie heeft er ook hevige krampen gekregen en na paar uur weer vanzelf verdwenen wat kan het zijn dat de ongesteldheid op gang komt of iets anders?

groetjes,

ANGEL24

edit moderator: de grootte van het lettertype aangepast (titel)

2. ssilke

ssilke Lid

Feb 3, 2009
    52
    0
    0
    thorn
    Hi Angel

De laatste x dat ik ongie werd kreeg ik 1week van te voren hevige krampen het voelde als ongie krampen dacht bij mezelf dat kan niet het duurt nog 1 week was ook misselijk en gerommel in me buik grr..
    Het kan dat je ongie opgang komt maar kan ook zijn dat je zwanger bent!

3. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    mijn laatste menstruatie had ik ook een dag van te voren hevige krampen en de dag erna ook en later werd ik ongi maar ja elk lichaam is anders dus zou het gewoon effe afwachten

liefs lisje

Share This Page