Even een vraag. Ik ben onregelmatig ongesteld en toch wil ik ongeveer weten wanneer de eisprong is. Ik heb op internet wat gezocht en daar vertelden ze dat ik het de langste cyclus moest nemen en hier heb ik iemand zien staan die de korste cyclus zegt. Wat kan ik nu het beste aanhouden :
Ik zou ovulatietesten gaan gebruiken, dan weet je precies wanneer je ei komt. Je moet altijd uitgaan van de kortste cyclus anders kan je je ei missen als je van de langste uitgaat. Liefs daantje
Om je eisprong te bepalen, zou je in de gaten kunnen houden wanneer je vruchtbaar slijm hebt. Als je ei komt heb je (in de meeste gevallen) meer afscheiding. Soms als je met je vinger voelt kan je er draden van trekken (niet bij iedereen. bij mij wisseld het vaak) Er wordt gezegt dat dat de dag is voor je ei. Als je meer zekerheid wil kan je ook ovulatie testen kopen. Maar heb slechte ervaringen gehoord van mensen die ovulatietesten van het Kruidvat hebben gekocht. Zelf gebruik ik van Sensitest. Of deze goed zijn weet ik niet hoor, gebruik ze voor het eerst. Succes, Hillegonda
Sensitest testen zijn de beste en het goedkoopste, vind ze top! De kruidvat ovutesten zijn idd barslecht
Ik heb dan sinds gisteren trekkende pijn aan de linkerkant onder in mijn buik, en als ik opsta dan voel ik het helemaal goed, dus ik denk dat het nu wel bij mij draait.Wel zou ik volgens de calcu 21 feb het meest vruchtbaar zijn en dan de 22ste mijn ei, dus de 21ste ook sex gehad,dus dan zou het goed kunnen zitten. Maar het is toch afwachten. Dit keer heb ik niet echt veel slijm gehad, maar afgelopen keer wel. Dus ik hou mijn cyclus in de gaten en vul deze dan in op de calc en dat klopt toch wel hoor. Maar als je ovulatie testen wilt proberen dan weet ik niet welke het beste zou zijn. Je weet toch niet wanneer het nou wel bevrucht wordt, de natuur gaat zijn gang. We kunnen alleen maar hopen op een wonder.