Onzeker/twijfel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lotteke82, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey

ik heb op 13 & 14 febr een donkere ovulatietest gehad.. niet zoals het in de gebruiksaanwijzing als positief staat, maar toch opmerkelijk donker. donkerder dan mijn andere testen...
    Ik weet niet of hij positief was, maar we hebben alvast goed geklust...
    kheb ondertussen ook een weekje last van mijn onderbuik, precies of ik een volle blaas heb en dat het in de weg zit.. soms ook steekjes..
    sinds enkele dagen verlies ook meer wit vocht, loopt er echt uit (sorry voor de details). Is enkele keren per dag zo.
    En dit weekend ben ik enkele keren draaierig geweest. Precies alsof ik ineens een hele lage bloeddruk had en zou kunnen flauw vallen...
    Vandaag had ik dan steken in mijn onderrug...
    Heb ook geen honger, voel me mottig, moe en soms precies grieperig.
    Maar dat is maar met vlagen...

Wat denken jullie ?

o ja, ik zit nu aan dag 23 van de cyclus...
    maar heb wel een onregelmatige cyclus, dus dar kan ik niet echt vanuit gaan...
    en kheb deze week eens een zw. test gedaan, omdat ik curieus was (en me ni kon houden) en zoals ik dacht was die sneeuwwit natuurlijk :)

Bedankt voor de reactie.

2. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Niemand ? :(

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je ovutest is pas positief als de teststreep (T) even donker of donkerder is dan de controlestreep (C)

als dit zo is, dan komt 24-48 uur NA je positieve ovulatietest je eisprong

je zit nu zo'n 9/10 dagen na je eisprong. Meestal is bij de meeste meiden de luteale fase ( fase tussen je eisprong en je ongi) 14 dagen.

dus zou ik nog 4 dagen wachten met testen.

liefs daantje

4. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey

Heb je geen foto van je ovulatie testen dan kunnen we eens kijken. ZIet er wel goed uit hé de buikpijn, steekjes, rugpijn, kan op een zwangerschap duiden maar kan ook niet hoor.

Vorige maand dacht ik ook echt dat ik zwanger zou kunnen zijn. Had ook veel steekjes en pijn, maar toch niets.

Ik zou wachten tot op de nod en nog eens een testje doen ofwel binnen een dag of 3 nog eentje

Succes

Groetjes

Deel Deze Pagina