Hey meiden, Ik wil graag het volgende aan jullie voorleggen: Ik ben op 10 septemer ongi geworden en daarna niet meer met de pil begonnen. Je gaat dan natuurlijk in eerste instantie uit van een cyclus van 28 dagen. Dan zou mijn NOD op 8 oktober zijn. Toen ik toen nog niet ongi werd heb ik op 10 okt een test gedaan.. op dat moment dacht ik een heeeel erg licht streepje te zien maar bijna niet te herkennen. Ik heb het even laten rusten. Op 12 oktober kreeg ik 's ochtends rood bloedverlies. Na de hele ochtend was 1 tampon (normal) vol. Hierna bijna niets meer. De ongesteldheid was dus 1,5 max. 2 dagen, maar wel echt rood. Dus op naar de volgende ronde dacht ik en ik heb de test weggegooid. Mijn volgende NOD zou dus 12 november zijn. Nu had ik gewoon een goed gevoel en heb dus op 9 nov. een test gedaan.... positief! Na nog 2 testen (wou het niet geloven) was het toch zeker ZWANGER! Helemaal geweldig. Maar nu mijn dilemma: hoe ver ben ik zwanger? Ik begin nu te twijfelen of mijn ongesteldheid wel echt een ongesteldheid was en geen innesteling ofzo. De test was razendsnel positief en uitgaande van mijn vorige cyclus van 32 dagen was ik nu 4 dagen te vroeg. Ik ga nu wel uit van de korte zwangerschap, maar is het mogelijk dat ik al langer zwanger ben, en dat de test in de eerste cyclus toch positief was? Ik heb vrijdag 1 dec. wel een termijnecho, maar dit duurt nog zo lang. Ik dacht wellicht heeft iemand van jullie hier ook wel een antwoord op. Sorry voor het lange verhaal en alvast bedankt! Liefs Elma
Ik denk dat het een innestelbloeding is geweest. 2 dagen voordat ik mijn menstruatie verwachtte kreeg ik ook bloed. Ik dacht nog "aaahh shit! toch ongesteld geworden! grrr" Dit was bij mij ook maar twee dagen. Gelijk een test gedaan en ik was toen overduidelijk zwanger! Maargoed, pin me er niet op vast. Gr F
ik had in juli ook een rare menstruatie. ik was toen in frankrijk op vakantie n ik heb het ook laten rusten. Toen ik in augustus ongesteld moets wordenm had ik ook een goed gevoel en heb dus 1 dag na mijn nod getest, en ook na een paar seconde een hele duidelijke zwanger. ikheb toen ook een termijn bepaling gedaan en ik was toch maar ruim 5 weken zwanger. dus maar 4 weken met de positieve test. het zegt dus echt niet zo heel veel en ik zou gewoon lekker je echo afwachten, zo hou je het ook spannend. in ieder geval van harte gefeliciteers met je zwangerschap en geniet ervan. gr tascha
Ik weet dat ik gewoon ff de echo af moet wachten, maar geduld is nooit mijn sterkste punt geweest. En ik heb op diverse forums gelezen dat er toch regelmatig meiden zijn die 'ongesteld' geweest zijn, maar dat dit achteraf een innesteling bleek te zijn... Liefs Elma