tss.. wat een scheinheiligen!

Discussie in 'De lounge' gestart door caroline16, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

komt vriendlief net thuis zegt ie: 'ik ben vanochtend op het matje geroepen.' dus ik vraag aan hem of het positief of negatief was, zegt ie 'negatief. er zijn drie personen die tegen de baas hebben gezegd dat ik 's ochtends (om 6 uur) naar alcohol ruik!!' :O:O als er iemand is die nooit alcohol drinkt is mijn vriend het wel! maar goed, hij dus tegen de baas gezegd dat dat niet waar kan zijn, dat ie zelfs een plastest oid wilde doen, maar de baas zei dat hij hem geloofde.
    vriendlief heeft toen dus aan zijn collega's gevraagd wie dat had gezegd, maar iedereen houd natuurlijk stijf zijn mond dicht. maar de enige personen met wie hij 's ochtends staat dat zijn de zoon van de baas, en twee goede kennissen van die zoon.. dus die vormen gewoon een groepje of wat dan ook! ik zit me zo op te fokken, vind dit gewoon misselijk gedrag! en het is ook nog is een grote beschuldiging want wat nou als de baas hem niet had geloofd? dan was hij zijn baan kwijt geweest terwijl hij helemaal niet fout zit!!

zo.. moest ff mijn verhaal kwijt dames.. ;)

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Gebruikt hij misschien mondwater? Dat ruikt ook naar alcohol..

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    mensen kunnen zo smerig zijn he...en idd heel scheinheilig! bah..

4. caroline16

nee hij gebruikt geen mondwater.. het enige wat hij doet als hij 's ochtends wakker word is koffie en een sigaret, meer niet..

ppfff.. rotzakken!

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    dat is de grootste naaierij wat ik gehoort heb zeg !! tjonge..... stelletje eikels !!

nou gelukkig geloofd de baas hem wel. anders was hij echt ontslagen volgens mij....

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik weet wel dat bij diabetes je adem naar aceton kan ruiken, maar ik weet niet of je vriend diabetes heeft.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat een rot streek zeg!:x

8. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Wat een naai streek zeg.. en dan nog zo laf zijn om het dan niet in iemand zijn gezicht te zeggen

9. caroline16

nee hij heeft geen diabetes..

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Jeetje meis wat een shitstreek!! Hoop dat ze niet meer dingen gaan flinken.

Kus!

11. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Wat een laffe streek. BAH

12. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Of aftershave of zoiets. In ieder geval zal de baas goede redenen moeten hebben om hem te ontslaan hoor! Niet zomaar op basis van wat iemand of mensen zeggen.
    Maar het blijft wel een k*tstreek, als ik hem was zou ik die mensen op de man af vragen of zei dat gezegd hebben!

13. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Dit is echt laf.. Kan niet zo goed tegen zulke mensen! word ik ook altijd boos van :mad:

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Kan me goed voorstellen dat je je daarover kwaad maakt, zou ik ook doen.... Blij dat zijn baas hem iig wé gelooft....misselijke collega's.... ben je mooi klaar mee met zo'n stel...

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat een naaistreek idd! Ik zou van mijn baas dus echt wel een gesprek eisen met hem én de collega's die dat geroepen hebben.

Zou ie dat weigeren onder het mom van 'intergriteit, zeg dus liever niet wie het is geweest' dan zou ik wel eisen dat ie op zn minst zelf een gesprek met ze heeft om ze vriendelijk doch dringend te verzoeken naar me toe te komen en hun excuses aan te bieden. Kom zeg, dit hoeft ie helemaal niet te pikken!

16. caroline16

ja dat heeft ie gedaan, maarja, iedereen ontkent het...

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wow.... ik zou eigenlijk toch op een test staan ofzo, of is de baas 's ochtends niet aanwezig? ik zou toch echt iets van een bewijs willen leveren, bah wat kinderachtig zeg!!! echt klote, zou ik me onwijs om opfokken inderdaad!!

Deel Deze Pagina