Ik lees veel over vitamines om zwanger te worden en tijdens te zwangerschap? Maarja welke zijn de juiste.. begin je alleen met foliumzuur en/of vitamine D en wat tijdens de zwangerschap...Wat doen/deden jullie?
Ik zit al een paar maanden aan de foliumzuur. Verder gewoon gezond eten. Heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook visolie(mama) geslikt maar dat was geen succes omdat ik dat de hele dag proefde en al zo misselijk was. En jij?
Is bijvoorbeeld vitaal zwanger van de kruidvat wat? Dit staat er bij: Optimale ondersteuning voor en tijdens de zwangerschap. Bevat de aanbevolen hoeveelheid Foliumzuur.
Okee...jaa ik kwam net wat tegen van kruidvat...vandaar de reactie weer. Er is ook zoveel soms weet je het echt niet meer
Sluit me aan bij vorige tips: in ieder geval foliumzuur. Ik slik prenatal nutrients van Solgar, daar zit foliumzuur in en andere vitaminen die je nodig hebt als je zwanger wil worden, zwanger bent of borstvoeding geeft. Daarnaast slik ik visolie maar dat doe ik sowieso altijd. Ook van Solgar, daar proef ik niks van in ieder geval. groetjes Rus05
Ik dacht dat ik misschien een blaasontsteking had. Dus naar de etos voor cranberry bruis.. kom thuis, lees op de verpakking, niet gebruiken bij zwangerschap??? Heb t toch genomen aangezien ik nog niet zwanger ben...
Ik heb ook de vitamines van de kruidvat voor als je zwanger wilt worden, zwanger bent of borstvoeding geeft.
Hihi ja, gelukt! Wij zijn zelf ook bezig en ik slik alleen foliumzuur en zorg dat ik gezond en gevarieerd eet. Als ik zwanger ben wil ik wel iets slikken dat ondersteund bij zwangerschap.
Jaa daar heb ik ook aan zitten te denken maar er is zoveel dat je het op een gegeven moment niet meer weet. Dus wij gaan nu voor de vitaal zwanger van de kruidvat. Dat is een volledige met juiste hoeveelheid foliumzuur.