kans op zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chickiedenise, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hoihoi even een vraag.
    Gister heb ik een ovulatietest gedaan, welke positief was.
    De test heb ik 4 dagen achter elkaar rond 9 uur savonds gedaan.
    Gisteravond om 9 uur kwam er dus een positieve test uit.
    Ik heb niet gelijk gevreeën die avond, maar pas vanochtend om elf uur.
    Vanochtend heb ik ook nog een ovulatietest gedaan, nu was het rechtse duidelijk zichtbaar en de linker een heeel kleinbeetje.
    Heb ik nu kans op zwangerschap ? Of kan je alleen zwanger worden als je vrijdt, wanneer de linkerstreep heel duidelijk is.

Vraag 2. Als de linkerstreep duidelijk zichtbaar is en de rechter streep niet, gaat de ovulatie dan plaatsvinden, of is de ovulatie dan in werking, ?

Alvast bedankt voor het antwoorden

Groetjes Denise

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hi,

als je een posi-ovu-test hebt komt je ei binnen de 24 a 48 uur... dus als je vanmorgen gesext hebt is dat goed :D spannend! en nu maar afwachten!

Succes meis!

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Het kan zijn dat het raak is. Toch is het beter om het voor je ei te doen. De testjes meten het LH-hormoon. 24-48 Uur na de piek van dit hormoon springt je ei. Helaas weet je niet zeker of je de piek te pakken had. 12 uur na de piek is het hormoon nog steeds genoeg aanwezig voor een streep. Als je 2-3 keer in de week sex hebt ligt er altijd een voorraad vers zaad klaar. Ik duim voor je dat het raak is deze ronde!

4. happymama

happymama Niet meer actief

kijk even naar mijn album daar staan mijn ovu testen van feb in . de laatste was positief

5. Chickiedenise

Heeey.

Bedankt voor de reacties !

Roshi: Bedankt voor je antwoord:D Als het ei dus tussen de 24 en 48 uur komt dan heb ik dus nog kans omdat ik het 14 uur na de test gedaan heb :D
    Ik ben heeel benieuwd

Zwitsal: Jij ook bedankt voor je antwoord:D
    Ik kan wel zeggen dat het vers zaad was omdat ik het al een paar dagen niet gedaan had.
    Alleen loopt het zaad er bij mij altijd na een tijdje uit....:( ik hoop niet dat dit gevolgen heeft....... !

Lisa: Jij ook bedankt voor je antwoord :)
    Wel handig om dat zo te zien, die tests.
    Jou laatste test zag er ongeveer net zo uit als de mijne, toen ik net sex had gehad, dus ik hoop dat het bij mij net zo raak is als bij jou!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

XXXX

6. Chickiedenise

Vanochtend hebben we trouwens ook nog geprobeerd sex te hebben, maar dit lukte niet zo.
    Best jammer als het niet lukt in je vruchtbaarste periode.
    Het lukte mijn vriend niet om klaar te komen en dit probleem hebben we helaas wel vaker..daarnaast heeft hij ook nog erectieproblemen, De eerste 5 tot 10 minuten blijft hij gewoon stijf staan, maar daarna wordt de erectie weer minder. Dit terwijl hij heel opgewonden is..:s hiervoor is hij ook naar de uruloog geweest, maar zij weten niet waar het aan ligt helaas..

7. happymama

happymama Niet meer actief

ik heb zeg maar net voor die laatste test (zondag 11.00 ook nog sex gehad en de dag daarna ook nog en dus raak.

ik weet nog dat daar voor de laatste x woe was en toen die zondag pas dis ik dacht dat t veel te laat was en geen kans maakte dus toen ik die posi test had was t een echte verassing !
    succes meid

8. Chickiedenise

Okee das best leuk om te horen eigenlijk Lisa:)
    Want ik had die test dinsdag gedaan en toen was ie positief, toen was het rechtse streepje te zien en de linker niet...de dag erna heb ik gelijk om 11 uur sex gehad, en een uur later ongeveer nog een ovu test gedaan ...en die streepjes zagen er ongeveer net zo uit als de jouwe..dus ik hoop dat het bij mij ook raak is..maja ik heb het nu al 3 maanden geprobeerd, zonder ovu testen en alles maar dat is nog nie gelukt, dus ik dacht laat ik het nu eens met test proberen. Ik had die zaterdag voor de test ook nog sex gehad..al lijkt het me sterk dat dat zaad nog in werking is :p dus ik hoop dat die van woensdag nog nut hebben gehad haha

xxx

Deel Deze Pagina