Afgelopen vrijdag terug gezet naar 6w&4d. Alleen nog geen kloppend hartje te zien maak me dus best druk. Hoor van heel veel vrouwen dat het er wel zo beetje had moeten zijn. A.s vrijdag terug dan 7w&4d en als het er dan niet is dan is er nog maar heel weinig hoop he?
Ja, komende echo zou je wel wat moeten zien dan. Dat je nu nog niets gezien hebt, hoeft niets te betekenen: soms duurt het ietsje langer voor het hartje gaat kloppen. Het kan dus nog beide kanten op! Hopelijk de goede! Sterkte met afwachten, dat is zenuwslopend, en hopelijk dus een goede echo vrijdag!
Ik geloof dat als het vruchtje minimaal 5 mm is, ze dan met inwendige echo wel een kloppend hartje zouden moeten kunnen zien, maar soms wordt iets later pas een kloppend hartje gezien, hoeft niks te betekenen. Als er volgende week nog geen kloppend hartje is, dan is er wel wat reden tot zorg. Ik hoop op een goede echo volgende week!
Ja, bij de volgende echo zou zeker iets te zien moeten kunnen zijn. Voor al te veel stress is het denk ik nog te vroeg. Lang niet alle echo-apparaten zijn gevoelig genoeg en lang niet alle VK's kundig genoeg om al een vroege hartslag te zien. en als je dan wellicht een paar dagen korter zwanger bent dan je zelf denkt, dan is het niet raar om nog geen hartje te zien. Duimen voor de volgende echo dus!...
Ik loop ook bij de GYN en mijn ervaring is juist dat de echo apparaten die zo op de spreekkamer hebben staan niet de besten zijn. Daarvoor moet je dan naar de echokamer. Dus er is id nog alle reden voor hoop!!
ik heb ook nog hoop voor je zomerrr, het kan zijn dat de apparatuur net niet goed genoeg was om het hartje op deze termijn te zien, of dat het ietsje later is gaan kloppen ofzo. Volgende echo zou je zeker wat moeten zien maar verlies de hoop niet hoor meis!
Jeetje ja soms helpen die echo's niet mee aan je gemoedsrust...heel veel sterkte met wachten tot je volgende echo en het komt vast allemaal goed meid!! Succes en sterkte! Liefs