hoi Meiden, nou vandaag is het d-day voor mij, we krijgen vanmiddag te horen of ons kindje gegroeid is of niet....zit nu ruim 2 weken in spanning. heb nog steeds een beetje bruinverlies, maar voel me daarentegen erg zwanger, misselijk en gespannen boobs, rare eetgewoonten.... maar ondanks dat is de onzekerheid erg groot en ik maak me echt zorgen of het kindje nog leeft en of het goed gegroeid is. word echt gek van die onzekerheid en ben blij als het vanmiddag 16 uur is....mag dus fijn de hele dag afwachten grrrrr ga denk ik maar ff de stad in.....afleiding zoeken liefs M
hoi meid Zal idd spannend zijn helemaal dat je al 2 weken moest afwachten, ik mag morgen voor de 2e keer, en vond 1 week al verschrikkelijk lang duren laat staan 2. Ik ga voor je duimen en wens jou heel veel sterkte vanmiddag met je echo! Maar ga in inderdaad maar lekker de stad in ja, is maar beste wat je kan doen voor de afleiding. laat je het weten vanmiddag?
Heel veel succes vanmiddag. Hoop voor jullie dat alles in orde blijkt te zijn met jullie uk en dat hij goed gegroeid is.
wens je heel veel sterkte toen en ik hoop voor je dat de tijd lekker snel voorbij gaat! Ik hoop dat alles goed zal zijn met je ukkie!
pfff nog ruim 2 uurtjes en dan waarschijnlijk weer keilang wachten in de wachtkamer van de gyna....zelfs het shoppen kon me niets boeien net, heb alleen maar nieuwe sokken voor mij en dochterlief gekocht en een haarbandje voor d'r. bedankt voor jullie lieve reacties en natuurlijk laat ik zsm iets weten als ik terug ben uit het zkh xx
nou mensen bedankt voor alle lieve berichtjes maar het heeft niet mogen baten, het is niet goed. het vruchtje is niet gegroeid en het wordt een curettage, morgen kan ik meteen met spoed terecht gelukkig. ik ben werkelijk kapot van dit nieuws, had met alle verschijnselen verwacht/ gehoopt dat ik nog zwanger zou zijn. kan alleen maar janken nu..... liefs M
Oww meid wat vind ik dit vervelend nieuws voor jou !! Ik wens je heel veel sterkte morgen met dit alles liefst