dat ik de speen van mijn dochter afpak. De laatste 2 weken heb ik haar hierop voorbereid......want ze gaat de speen aan Sinterklaas geven. Vandaag mag ze haar speen in een envelop doen, met een tekening. Dan gaan we naar de brievenbus lopen en mag ze zelf de envelop posten. Ik hoop zo dat het lukt. Jullie horen nog van me.
Succes! Mijn meisje heeft haar speen ook aan de Sint gegeven. Wij hebben gewoon haar schoentje gezet en gehoopt dat er nog een verdwaalde Piet was die haar speentje kwam ophalen Ze is er nu bijna 3 weken vanaf! succes!
spannend...en doorzetten he ookal komen de waterlanders speen is naar sint die geeft hem aan een baby die heel graag het speentje wil hebben!
Nadat ik de deur van haar slaapkamer dichttrok, ging ze lekker zingen....maar helaas was dit van korte duur....huilen. Ik ben even op haar kamer geweest en heb haar verteld dat Sinterklaas de speen nu heeft en dat de speen voor baby's is, net zoals haar kleine zusje. Weer haar kamer verlaten en het is nu ongeveer 5 minuten stil......We zullen zien.....
Succes!! Zie mn spenenafkick topic... Ik heb ze gisteren aan oma mee laten geven en hij heeft een stoer beloning gekregen, iets wat hij heel graag wilde hebben. Vannacht ging het prima, even huilen maar toen ik hem herinnerde accepteerde hij het snel. Nu zo zn middagdutje proberen.... Ik zou er ook een beloning tegenover zetten. Het is niet niks om zoiets vertrouwd af te pakken ( ik voelde me ook echt even ene grote beul!!)
Het is eigenlijk heel goed gegaan. Even huilen en toen slapen. Haar slaapje was korter dan anders. Vanmiddag zijn we naar een speelgoedwinkel gegaan om "iets" te kopen, maar Julia hoefde niets. Op naar de avond.....
De nacht is super gegaan. Zonder mokken naar bed en vanmorgen om 6 uur wakker. Wel een beetje vroeg maar ik heb er vrede mee.