Hallo dames. Zaterdag ochtend had ik een positieve ovulatietest . Zaterdagavond hebben we naar omstandigheden niks gedaan . Vrijdagavond wel . Nu teste ik zondagochtend weer om de zelfde tijd als zaterdag half 11 . En was de test weer een heel stuk lichter echt heel wat lichter ! Heb ik nu nog wel kans ? Dat als ik bijvoorbeeld vrijdag avond een test had gedaan die ook al positief was ? Omdat hij 24 uur later zondag dus een stuk lichter was ?
Ja dan heb je gewoon kans hoor! De bedoeling is dat als het eitje springt er een voorraadje zaad cellen al binnen In op de 'loer' ligt om het te bevruchten. Zaadcellen kunnen geloof ik 72 uur in leven blijven dus enkele dagen voor eisprong kan ook gewoon zwangerschap opleveren!
Okee gelukkig ! Ja mijn vriend voelde zich helemaal niet lekker . Dus ik dacht echt shit ! Haha maar heb dus gelukkig nog kans !
gewoon kans hoor! ik ken mensen die voorkeur hebben voor een meisje en juist eventjes voor hun eisprong klussen. omdat meisjeszaadjes langer overleven. en dus niet op de dag van de eisprong zelf klussen. heel erg gezond zaad kan zelfs een week overleven zeggen ze
Oo dat wist ik helemaal ! Haha heb al een meisje . Maakt me eigenlijk niet uit wat het word deze keer . Maar een meisje erbij is tijd heel leuk! Wat grappig wist dat echt niet haha
tja het moet ook maar net lukken op die manier hoor.. die kennissen hebben namelijk gewoon 2 jongens gekregen "als het maar gezond is toch?!" heel cliché maar wel waar. hoop dat het snel raak is voor een broertje of zusje!
Wij hebben 4 dagen voor de eisprong geklust, en zie het resultaat! Je hebt dus zeker nog een kans om zwanger te raken!