vandaag is er iemand geweest van moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door veghelsemeid, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    heey heey

vorige week toen ik intake had bij de verloskundige

heb ik aangegeven

dat ik wel mee wilde doen met moeders voor moeders

vandaag is er een aardige mevrouw geweest die alles uitlegde

heb een mutsje cadeau gekregen en gekozen voor het boek

over de zwangerschap

doe mee tot 10december

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Goed hoor!
    Ik heb dat ook bij beide kids gedaan.....

Moest mezelf er wel steeds aan helpen herinneren, en zo'n toilet bezoekje duurt wel iets langer, maar het is voor een goed doel!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb me ook aangemeld.. ben benieuwd wanneer ik wat hoor van moeders voor moeders..

4. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi!

Heb me vorige week aangemeld (maandag of dinsdag) en morgen komen ze langs.

5. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Ik ben er net klaar mee: 16 weken zijn om :D Het kost idd wat extra tijd qua toiletbezoek maar ik vond het prima te doen: de witte kan past prima in de toiletpot, kun je redelijk normaal plassen.

Succes allemaal! Ennuh, ik ben ƩƩn van de velen die van die hormonen afhankelijk zijn dus: bedankt!

6. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Super goed... Ik heb ook mee gedaan en het schijnt zo te zijn dat vrouwen die heel moeilijk zwanger kunnen worden (met ivf enz..) eerder mee doen dan vrouwen die makelijker zwanger worden.

Maar ik was het op een gegeven moment echt een beetje beu, was echt blij dat ik na de 16 weken niet meer hoefde te plassen in die dingen, want ja het ruikt een beetje zeg maar..

Maar ik zou er zo weer aan mee doen hoor.

Gr

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Vorige zwangerschap heb ik meegedaan maar moest toen met 10 weken stoppen omdat het kindje was overleden...
    Dit keer heb ik niet meegedaan, wilde eerste zien of alles wel goed ging met dit kindje! En vond het toch eigenlijk wel wat gedoe zo steeds alles opvangen enz...
    Volgende keer doe ik waarschijnlijk wel gewoon weer mee!

8. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Ja heb ook meegedaan. Was het wel eruggg zat hoor na een paar weken plassen in dat ding. Toch even volgehouden want het is voor een goed doel. Je zal het zelf maar nodig hebben en dan ben je blij dat er dames zijn die hebben meegedaan. En een kleine moeite eigenlijk, ondanks dat ik het gewoon zat was.

9. hiranthi

hiranthi Actief lid

14 jul 2009
    109
    0
    0
    Eigenaresse illutic WebDesign
    Ik heb ook de volle periode meegedaan. 'k Wist van m'n moeder dat zij vroeger ook aan Moeders voor Moeders had meegedaan, dus ik wist eigenlijk toen al dat ik mee wilde helpen. En natuurlijk hartstikke mooi dat je zo je medemens kan helpen, toch?! :)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij de eerste ook meegedaan van 7 tot 16 weken...
    nu waren we de eerste 12 weken in het buitenland en het was ook spannend of het allemaal wel goed was met het kindje. vanaf 13 weken eindelijk wat meer zekerheid, maar om me dan nog aan te melden leek me een beetje onzinnig...

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Super hoor dat jullie je zo masaal aanmelden!!
    Ik ben jullie er enorm dankbaar voor want zonder die hormonenbende kan ik niet zwanger worden, ben nu heel hard aan het hopen dat het met de hormonenbende wel gaat lukken :)

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Bij de vorige zwangerschap de volle 10 weken meegedaan en nu komt moeders voor moeders donderdag langs en dan kan ik gelijk beginnen en hopelijk weer voor de 10 weken !!!!

Kleine moeite en voor veel dames een groot plezier.

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier ook de volle 10 weken meegedaan... bij me vorige zwangerschap en vandaag heb ik me ook weer aangemeld om nog is 10 weken mee te doen. (hoop ik)
    Vorige x was ik ook blij dat het klaar was met week 16, en toen zei ik, ik doe het volgende x echt niet meer :D
    Maar dat doe ik gewoon wel, dan wordt ik het misschien wel weer zat, maar veel vrouwen zullen dankbaar zijn! En daar doe ik het voor !!! ;)

14. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Ik had me ook opgegeven voor moeders voor moeders.
    En vorige week moest ik opbellen dat ik een miskraam had gehad.
    Nou kreeg ik afgelopen zaterdag n bloemenbon kado van hun.
    En Heel veel sterkte.
    Dat vond ik erg lief van hun.

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ik ben inmiddels 5 weken zwanger en heb me afgelopen vrijdag opgegeven. Ik ben zelf ook afhankelijk geweest van deze medicijnen en ben erg blij dat vrouwen dit voor elkaar doen.

Deel Deze Pagina